دخول

عرض كامل الموضوع : المرض ضعفني ومراتي كسرتني جظ¤(اعملي توكيل يا حبيبي جظ،)تم الدمج


khaaaaa
01-24-2017, 08:30 PM
مبدأيا انا حابب اشكركم جدا علي ردود افعالكم الايجابيه علي القصه واحنا تقريبا وصلنا لنصها بالجزء الرابع وهنشوف ايه اللي هيحصل في الجزء ده
بعد ما مراتي اتناكت من ظ£ في يوم واحد وانا قاعد مستنيها بره وبقي في اتفاق ضمني بيني وبينها من غير كلام اني بقيت خول وديوث وبتناك وبعدها بعتتني اجيب السواق عشان يطفي نار كسها وسيتهم مع بعض اكتر من ظ¥ ساعات علي سريري واما رجعت مراتي طلبت من طلب غريب ؟طلبت انها تيجي معايا الشغل كل يوم من بكره قولتلها طب ليه؟انتي محتاجه حاجه
قربت مني وهمست:اه محتاجه اتناك من كل موظف شغال عندك وينطر لبني عليا وانت تلحسه وراحت ضحكه بصوت عالي وبشرمطه
انا: ما كفايا السواق عشان الفضايح
هي:متخافش انا مش هختار الا الناس اللي انا واثقه فيهم
انا:يا حبيبتي ابوس رجلك كفايا كده ارحميني
هي:اوووف بقولك ايه لو مش عاجبك اني اتناك من حد غيرك طلقني يا ابو نص زوبر يا خول
انا وانا قربت اعيط من كلمها وعيني كانت هتدمتع وقولتها وانا مش عارف ازاي قولتها اصلا:ما كفايه السواق يا حبيبتي
لقيتها راحت ضحكه بشرمطه اكتر وبتقولي:ده عجبك الموضوع بقا وعالعموم واحد بس مش هيكفيني انا حبيت الموضوع ضعفك ده فتحلي ابواب كتير اوي مش كنت شايفاها وعلي فكره انا مقرره كد من زمان من بعد ما روحت للدكتور وعرفت حالتك
انا:وانتي روحتيله امتي ده ؟
هي:يوم ما كنت بوصل الولاد للمدرسه واتأخرت ساعتين ساعتها كنت عند الدكتور وقالي انك مفيش منك امل ممكن زوبرك ينتصب ويمتعني في مره في الظ،ظ*ظ* مره وانا بصراحه مش هستحمل كده فبدأت فساعتها مع الدكتور اللي رزعني نيكه في كسي ونطر جوايا بعد ما اغريته بطريقتي ما انت عارفني وهو اصلا كان هايج عليا لوحده وعارف اني مكنتش اتناكت من سنه ونص من اول ما بقيت خول (وراحت ضحكه )معلش يا حبيبي الكلمه بتهيجني اوي وبس يا سيدي ومن ساعتها قررت اني هتناك من كل شخص تعرفه عشان اخد حقي منك في السنه ونص دول يا اما تطلقني بس لقيتك زوبرك بيقف اما بتعرف اني خرجت عريانه او حد اتحرش بيا او حتي اتناكت فقولت بدل ما هو انتقام يبقي متعه ليا وليك انا اتناك وانت تتفرج او تتناك معايا .
سمعت الكلام ده وزوبري بقي واقف زي عمود النور راحت ضحكه بشرمطه كعادتها وهمستلي:بتهيجي يا لبوه من كلامي من بكره انا هروح معاك الشغل و تعالي ورايا عالحمام عشان نشوف موضوع زوبرك الغلبان ده واخدنا شاور وقعدت انيك فيها لحد ما نطرت راحت قايلالي انام علي ضهري في الارض وراحت قاعده لكسها علي وشي وقالتلي العب فيه بلسانك لحد ما اجيب شهوتي وفعلا بدأت انفذ كلامها ولقيته راحت نايمه علي بطني ومدت صوابعها لحد طيزي وقعدت تدخل صوابعها وبقيت انا بلعب في كسها وهي بتلعب في طيزي ولقيت زوبري انتفض تاني اول ما لعبت في طيزي ونطرت بعد خمس دقايق من دعكها فيه وفي طيزي وهي كمان كانت غرقت وشي بعسلها اللي نزل من كسها ونشفنا نفسنا وخرجنا كنا نص الليل ونمنا ومحستش بنفسي الا وهي بتصحيني الصبح عشان نروح الشغل ولقيتها بتهمسلي: قوم يلا عشان تختار معايا مين هينيكني البس وافطر وحصلني عالعربيه وفعلا فطرت ولبست وروحت عند العربيه ولقيت السواق مطلعهاش من الجراش روحت عشان بنفسي للجراش ولقيت العربيه بتتهز بطريقه زي ما يكون فيه زلزال ومراتي فتحت الباب اللي ورا واللي كان مصدر الهزه لقيت السواق راكب نسمه ونازل نيك في كسها واول ما فتحت الباب اتخض لقيت نسمه بتقوله وقفت ليه يا حيوان كمل سيبك منه
وانا واقف قدام الباب والسواق بينيك مراتي قدامي وهي عماله تصرخ بصوت عالي وكأنها عايزه تسمع الناس كلها وتقول:اااااااااااه اااااااااااه كماااااان اااااااه الخول واقف ااااااااااه مش مكفيني نييييك يا دكري اااااااااااااااه متطلعهوش وراحت مشاورة بصباعها عشان ارفعلها رجلها واساعد السواق وفعلا رفعتلها رجلها والسواق نازل دك فيها لحد ما هي جابت شهوتها قبله وزوبره لسه واقف راحت بصالي وقايله بصوت عالي:شااايف الرجاله اقلع بنطلونك واديله طيزك يكمل وراحت همساله بصوت خفيف رااح قايم ومقلعني البنطلون غصب عني ومقدرتش اقاومه لأني بقيت ضعيف بسبب مرضي وراح منيمني علي بطن مراتي ودخل زوبره في طيزي وقعد ينيك فيها ومراتي ماسكاني وانا بحاول اكتم الصوت علي قد ما اقدر لقيت مراتي باستني في شافايفي وراحت قايلالي سيب نفسك وطلع صوتك وكالعاده بقيت سايح فوقهاوروحت في عالم تانيوطلعت صوت اااااه اااااه اااااااه مش قادر افلق طيزي ااااااه اهااااه افلقني اااااااه انا الخول ااااااااه انا جوز اللي كنت بتنيكها ااااه ولقيتها راحت ضحكه اكبر ضحكه شوفتها من ساعة ما اتجوزنا والسواق خلص ونطرهم علي طيزي راحت مطلعه ظ،ظ*ظ*ظ* من شنطتها وسلمتهومله في ايده وقالتله روح انت النهارده لولادك مش محتاجينك تاني ومن غير اي كلام خدهم ومشي وكأنه شغال عندها مش عندي وراحت قايلالي :ايه يا حبيبي الكلام ده ده انت علي اخرك بقي ونفسك تتناك اكتر مني ههههههههه عالعموم قوم البس بنطلونك وسيب اللبن علي طيزك متمسحهوش وقوم يلا عشان متتأخرش علي شغلك وفعلا لبست البنطلون علي اللبن المنطور عليا وظبطت بدلتي بس مش كنت قادر امشي لأن زوبره كبيره وفلقني ومراتي قفلت كبسولات العبايه الشفافه اللي مش لابسه تحتها حاجه وعدلنا من اوضاعنا واحنا في الطريق قولتلها بس انتي هتيجي معايا تعملي ايه وبصفتك ايه قالتلي انا عايزه اتعرف علي شغلك اكتر وبالمره نمر عالمكاتب ونتابع شغلهم مع بعض وابتسمت وهي بتقول جملتها الاخير ابتسامتها الخبيثه بكره الابتسامه دي اكيد ناويه علي حاجه بس كنت خايف من كلامها انها ممكن تتناك من كل واحد اعرفه بقيت مرعوب اول ما الفكره دي جت في دماغي وفعلا وصلنا ولنا وكان في ترحيب كبير بيا المره دي ما اكيد هيكون في ترحيب كبير وانا داخل معايا جمل في ايدي وحسيت ان كل اللي في الشركه هيكلو طيزها اكل وخصوصا انها تقريبا كانت باينه بسبب ان عبايه انهارده شفافه وعاللحم المهم دخلنا المكتب وقولت ارتاح من المشي لأني مش قادر امشي بسبب فلقه طيزي اللي اتفلقت دخلت مراتي وقعدت علي مكتبي وانا قعدت علي كنبه استقبال الضيوف وقولت امدد شويه ولقيت نوره السكرتيره بتاعتي دخلت بعد ما خبطت وسلمت علي نسمه اللي كانت قاعده علي مكتبي وقالتلها كرري من الزياره دي بقا
نسمه: متقلقيش انا هنا كل يوم
نوره:يا ريت تشرفينا بس هو حضرتك هتشتغلي معانا هنا
نسمه :اه حاجه زي كده وبصتلي وضحكت بشرمطة قدام السكرتيره اللي استغربت التغير في طريقه لبسها وطريقه كلامها
وكملت نسمه كلامها:هبقي رئيسه مجلس اداره
وراحت بصالي وانا فاتح فمي من الدهشه من اللي بتقوله ازاي رئيسه مجلس اداره امال انا ابقي ايه وقالتلي :مش كده يا روحي
مش رضيت ارفض قدام السكرتيره عشان متزعلش مني وقولت :كده يا روحي
وقولت لنوره تحط الورق اللي معاها وتسيبنا دلوقتي
واول ما خرجت نوره اتنفضت من مكاني وقولتلها: لاااا كله الا شغلي ده شقايا وشقي ابويا ملكيش دعوه بشغلي
هي:يا حبيبي ما انت هتبقي مسافر ومين هيدير الشغل غير حد بتثق فيه زيي كده
انا:هسافر اروح فين؟!!!
هي:هو انا مش قولتلك اني حجزتلك طياره لألمانيا الشهر الجاي بيقولو وصلو لحل في حالتك
انا:بجددد ؟
هي:الدكتور اتصل عليا وقالي
انا :يعني هرجع راجل تاني انااا بحبك اوي
هي:شوفت بقا اني خايفه عليك وعلي صحتك وانت دايما ظالمني عايزاك تروح بسرعه وتيجي عشان ترجعلي زي زمان وابقي بتاعتك لوحدك
فرحت جدا من كلامها وكملت كلامها
هي:عايزاك تعملي توكيل رسمي منك بالتحكم في كل املاكك عشان اقوم بدورك وانت مش موجود
كنت فرحان جدا من كلامها وقولتلها :حاضر
ولقيتها بتقولي طب قوم بينا بقا نمر عالمكاتب كلها عشان نشوف اللي هينيكني وينيكك وانت هتختاره معايا والمره دي هاخد برأيك مع رأيي طبعا
وقومنا وشوفنا كل الناس لحد ما عجبها واحد وبرغمي رفضي ليه الا انها صممت عليها كان اسمه ماجد حته عيل مهندس ميكانيكا في احد مصانعي عنده ظ¢ظ¥ سنه وسيم جدا شعره بني وعيون خضره وشيك جدا وجسمه رياضي واول ما شوفناه مراتي اتخطفت بيه وسبناه ورجعنا المكتب قولتلها :هتقنعيه ازاي
هي :ملكش دعوه عايزاك تنزل تحت رجلي تحت المكتب ومتطلعش صوت ومسمعش نفسك الا لو انا اللي قولتلك اطلع
انا :ماشي
واتصلت بنوره وقالتلها ابعتيلي المنهدس ماجد علي مكتبي ....بلغتي الناس اني انا اللي هكون رئيسه مجلس الاداره ....طيب باي ومتنسيش ماجد
ظ¥دقائق ونوره اتصلت وقالت البشمهندس ماجد وصل لقيت نسمه بتشاورلي انزل تحت المكتب تحت رجليها وقالتلها دخليه وراحت فاتحه اول كبسولتين في العبايه وبقت فلقه بزازها باينه وتقريبا بزازها لو اتلمست هتخرج بره ودخل ماجد ووقف قدامها وقالها اؤمريني يا مدام
هي:اقعد يا ماجد وقعد ماجد وهي راحت قالعه جزمتها وراحت حاطه رجلها علي وشي وقعدت تلعب في وشي وهي بتكلم ماجد وزوبري وقف اما فكرت في الموقف اللي احنا فيه كأني انا عشيقها مستخبي تحت المحتب وماجد هو اللي جوزها قاعد قدامها ايه اللي بيحصل بس كنت مستمتع جدا من اللي بيحصل.
نسمه:عرفت اني بقيت رئيسه مجلس الاداره
ماجد:ايوه يا فندم
نسمه :تقاريرك اللي وصلتلتي بتقول انك اشطر مهندس عندي في الشركه وكمان اجمل واحد ههههه
ماجد:شكرا يا فندم علي زوق حضرتك وانا في الخدمه دايما
وكان بيقول الجمله دي وصوته مش علي بعضه كأنه كان بيبص علي بزازها ومش مركز في الكلام اصلا
نسمه:انت لازم تترقي في شغلك ومرتبك يزيد ولازم مكافئه دلوقتي علي مجهودك وانا بقدر مجهودك اوي وراحت مدلدله بزازه وهي بتطلع الفلوس وراحت غمزالي بعنيها ومبتسمه وطلعت عشر تلاف جنيه من خزنه المكتب وقالتله:اتفضل
مردش كأنه مش سامعها وانا هموت واشوف شكله عاكل ازاي دلوقتي
نسمه :بقولك اتفضل
ماجد: ايه ...قصدي شكرا يا فندم بس ملوش لازمه الكرم ده كل وراحت نسمه قايمه من مكانها ومشيت مش عارف وقفت فين بالظبط بس تقريبا كان قدامه لان الصوت كان جايمن نفس مكان ماجد
ماجد:اللي تشوفيه يا فندم
نسمه:مبلاش يا فندم دي وقولي يا نسمه احنا تقريبا من سن بعض وانا اكبر منك بسنين بسيطه يعني ممكن نكون صحاب
وفضل ساكت شويه تقريبا كان سرحان في جسمها اللي واضح قدامه من تحت العبايه
نسمه:ولا ايه؟
ماجد:طبعا يا فندم انا...
نسمه:فندم تاني وسمعت صوت تقبيل شفايف وكأن نسمه هجمت عليه بوس واحضان وتفريش وانا زعلان اوي اني مش شايف اي حاجه وسمعت صوت ااحجات اللي عالمكتب بتقع عالأرض وبعدها سمعت صوت حاجه تقيله اتحطت عالمكتب دي اكيد مراتي ام عيالي ماجد قلعها هدومه وهينيكها وانا تحت المكتب وبعدها سمعت :ااااااااه اااااااه اااااه تقريبا ماجد دخلو في مراتي وقعد ينيك فيها اكتر من ساعه لحد ما خلصو وخدت رقم تليفونه وخرج وده اول حد اشوف مراتي بتطلب رقم تليفونه و طلعت من تحت المكتب بعد ما ندهت عليا وقالتلي تعالي الحس لبن ماجد من كسي يا ابو عيالي وراحت ضحكه بشرمطه ونفذت كلامها وبعدها عملتلها التوكيل وسافرت المانيا عشان اتعالج ونكمل في الجزء الجاي ونشوف التغيير الكبير اللي هيحصل في حياتي

Mw2000x
01-24-2017, 08:53 PM
ممتااااازه ... ارجوك الباقي انا مش قادر استحمل .. اول مره قصه تشدني كده من بعد قصة بائعة الذرة

khaaaaa
01-24-2017, 09:36 PM
ممتااااازه ... ارجوك الباقي انا مش قادر استحمل .. اول مره قصه تشدني كده من بعد قصة بائعة الذرة

ايه بائعه الذره دي ؟

Mw2000x
01-24-2017, 09:49 PM
ايه بائعه الذره دي ؟
ديه كانت قصه قريبه من قصتك .. بس واحده فقيره ضحكت علي واحد غني وحولته لكلبها

Mw2000x
01-24-2017, 10:03 PM
الجزء الخامس والسادس هينزلوا امتي يا زعيم ؟؟



قصص خرم طيزها واسع/archive/index.php/t-374564.html/archive/index.php/t-293517.html/archive/index.php/t-311665.html/archive/index.php/t-47463.htmlقصص سكس سادية منتديات نسونجي/archive/index.php/t-140777.html/archive/index.php/t-432220.htmlكساس طياظ بزاز لوسمحتافلام سكس لواط ديوث عايلي كلاسيكبحث قصص نيك محارمMommeygot boobs brazzers.comقصص سكس عبد زوجتي site:rusmillion.ruforums.neswangy.net نسوان هايجهظهور بزاز اسفل البلوزه سكسقصص سكس محارم نكت جدتي الميلف زباويtesting/archive/index.php/t-2201.htmlصور نجمه البورنو ادمزقصص زوجات ساديات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-502030.htmlقصص نيك متسلسلة نهر العطشانقصص جنس مع الشحاتة منتدي نسوانجي/archive/index.php/t-399229.htmlقصص تبادل ودياثه يمني site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-206750.htmlلو سالب أو موجب اكتب زقمك ان سهرانقصص سكس زوجه يمنيه شحاته محجبهروايات جنسية صعيدية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-214373.html/archive/index.php/t-335239.htmlقصة سكس اسرت site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-501207.html/archive/index.php/t-358453.htmlقصة سكس مع مرت خالي وتبادل الزوجات /archive/index.php/t-531251.html/archive/index.php/t-490915.htmlقصص نيك محارم قمه الاثاره/archive/index.php/t-347863.html/archive/index.php/t-111254.htmlقصص طيزك ياعمتي site:rusmillion.ruقصصً سكس زوجات جنس جماعي site:rusmillion.ruصورسكس عجزي و شبابسكس عراقى عميد كليه/archive/index.php/t-39271.htmlقصص سكس عربي محارم ارشيف 11/archive/index.php/t-197829.html/archive/index.php/t-187725.html/archive/index.php/t-457064.htmlقصص سكس شفت امي بتنتاكقصص سكس نيك طيز جارتي الشرموطهقصه كس عجيبقصص سكس زوجي يحب ينكني بالنقابقصصصص استعباد دياثةافرسكس عري/archive/index.php/t-280085.html/archive/index.php/t-8688.html/archive/index.php/t-522319.html/archive/index.php/f-6-p-26.html/archive/index.php/t-306393.htmlقصتي مع زوجة جدي القحبه جنسصور للنيك الصحكس مختون/archive/index.php/t-136756.htmlقصص بعبصتني علي طيزي متسلسلةقصه أبي نأكني وحملني.com/archive/index.php/t-471867.htmlقصص محارم في السوق/archive/index.php/t-501751.html/archive/index.php/t-223726.html/archive/index.php/t-162367.html/archive/index.php/t-340388.html/archive/index.php/t-7025.html/archive/index.php/t-32111.html/archive/index.php/t-506502.htmlسكس بنات نحاف ايركبيرقصص سكس الارشيف/archive/index.php/t-202078.html/archive/index.php/t-338806.html/archive/index.php/t-49040.html