دخول

عرض كامل الموضوع : أنا وخالتى وامى ومراتى ... الجزء الخامس وصل


صفحة : [1] 2

Tarek*
10-01-2017, 06:55 PM
/ />

أنا وخالتى وامى ومراتى
الحلقة الأولى

انا احمد عمرى 39 سنة حدثت هذة القصة عام 2000 كنت لسة متخرج من كلية علوم قسم كيمياء حياتى الجنسية
انحصرت فى ايام الجامعة على بعض الاحضان والبوس والتقفيش والفرجة على افلام السكس فى الفيديو وضرب العشرات

ابطال القصة
1 ** خطيبتى سمر عمرها كان 19 سنة وانا بحبها جدا وهى بنت خالتى ثناء وهى جميلة وجسمها حلو مزة مزة

/ wNv3m7Z00nnXYKCNlHeoX6Bs6EQNKBs-6h

2** خالتى ثناء عمرها وقت القصة 39 سنة جسمها رهيب زى الصورة دى

/ />
3 ** امى صفاء وهى عمرها كان 44 سنة زى دى كدة

https://img.scoop.it/Y-9xWXVvu5ZKdBp3WaXHxDl72eJkfbmt4t8ye nImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9


/ />

انا اولا راجل طبيعى عمرى ما فكرت فى جنس المحارم ابدا لان النت مكنش لسة توغل فى حياتنا بالطريقة
الجامدة دى كنت بتفرج على المحارم فى افلام السكس فقط ايام كاى باركر ومجموعة افلام تابو

انا كنت خاطب بنت خالتى ثناء وكنت بحبها وبيحصل بينا زى اى اتنين مخطوبين بوسة حضن مسكة طيز
وطبعا لاننا اولاد خالات كنت مقيم عندهم اكثر الوقت واوقات كثيرة كنت ببات عندهم فى البيت كمان

طبعا لانى كنت متواجد طول الوقت كانت خالتى بتقعد قدامى عادى بجلابية البيت او كاش مايوة بيتى
قصير لحد الركبة وكان الطبيعى انى اشوف شق بزازها باين من الجلاليب لان بزازها كبيرة ومغرية جدا

وخطيبتى كانت بالمثل بتقعد كدة عادى وكنت بتمتع بالنظر لبزازها او طيازها الجامدة
وكنت بتعمد انى وهى معديا من جمبى احسس على طيزها او بعبصها او امسك بزازها على خفيف
وهى تقولى بطل يا وسخ كلها شهرين وتمسك براحتك لما نتجوز اصبر هتفضحنا
وكنت لما بستفرد بيها بحضنها وابوسها واقفش بزازها واقعدها على حجرى واحسسها بزوبرى وهو بين طيازها

وفى يوم رحت عندهم البيت لقيتها هى وخالتى لوحدهم وخالتى كانت بتعمل الاكل
دخلت على خالتى وبوستها من خدها عادى زى ما انا متعود وخرجت قعدت اتفرج على التليفزيون

فى الصالة ودخلت خطيبتى تعملى شاى وكانت لابسة كاش مايوة لحد الركبة وفتحة صدرة واسعة وشق
بزازها كلة باين وانا كنت هايج قوى من منظرها هى وخالتى او حماتى فى المستقبل القريب

دخلت خطيبتى بتقدملى الشاى ووطت قدامى انا شوفت كل بزازها ماعدا الحلمة
كانت لابسة برا احمر يجنن على لون بزازها الابيض حاجة تهوس بجد زى كدة

/ />

هجت على الاخر وزوبرى شد حيلة وبقى عامل خيمة فى بنطلون الترينج خطيبتى شافتة قالتلى يا وسخ
هتفضحنا نيمة احسن امى تشوفة تخلى سنتك سودة

قومت وقفت معاها وحضنتها وهى بتشد نفسها بالراحة مش عايزة تعمل صوت احسن امها تسمع
قعدت امسك بزازها من فوق الهدوم وزوبرى بين طيازها وهى بتتمنع وانا حاسس انها عايزة تتمتع

وانا ببوس فى رقبتها وايدى ماسكة بزازها وهى بتقولى بس بقى يا حبيبى كفاية انا مش قادرة
ولما حست انى تعبان وعايز ارتاح قالتلى خلاص بقى خلص بسرعة احسن امى تخرج وتشوفنا
فرحت انها بدأت تتجاوب معايا

اخدتها بين ايديا وسحبتها على الحيطة اللى بعيد عن باب المطبخ عشان خالتى ماتشوفناش
وبدات ابوس فيها بوسة مشبك مع عض خفيف للشفايف ودخلت لسانى بين شفايفها وفضلت احركة

يمين وشمال لما حسيت ان شفايفها نملت من المحنة وهى تجاوبت معايا وبدات تمص لسانى
اخدت ايديها ونزلتها على زوبرى وهى بدات تدعك فية من فوق الهدوم وانا بدات الحس رقبتها وحلمة ودنها

وايدى بتقفش فى بزازها ونزلت على بزازها طلعتهم من البرا وفضلت ارضع وامص فى الحلمة وبقفش فى
البز التانى وهىى دايبة ومش عايزة تطلع صوت خايفة نتقفش وايديها شغالة عصر فى زوبرى

وانا مسكت بزازها الاتنين بايدى وضمتهم على بعض واخدت الحلمتين مع بعض بين شفايفى
وعضعضة خفيفة ومع مص بعنف للحلمتين حسيت انها هتقع من طولها سبت بزازها ونزلت ايدى
رفعت الكاش مايوة وبحسس على الاندر الاحمر لقيتة غرقان من عسلها

قعدت احسس علية وبعبصة على خفيف وانا برضع بزها الشمال
وهى بتصوت بالراحة خلاص كفاية حرام عليك هموت فى ايدك مش قادرة

نزلت بشفايفى تحت على كسها من فوق الاندر الاحمر ابوسة وعضعضة وايدى فوق ماسكة بزازها
وهى مسكت شعرى بتشد فية وانا مش راحمها نزلت الاندر لحد ركبها وشوفت كسها العسل علية شعر خفيف

شكلها عاملاة قريب ونزلت بلسانى وشفايفى بين شفرات كسها الحس واشرب من عسلها ومحنتها
وادخل لسانى بين الشفرتين من تحت عند فتحة طيزها لحد فوق لما المس البظر وهى كان الكهربا مسكتها
كل ما الحس كسها ولسانى يلمس البظر تشد فى شعرى جامد

ونزلت بلسانى فجاة على فتحة طيزها لمستها بس لقيتها اتنفضت وقالت اااة
انا اول ما اسمع الاة دى بتجنن فضلت الحس فى خرمها والف لسانى حوالية وهى توحوح وادخل لسانى فى طيزها

طيزها طرية وجميلة جدا وبقيت اطلع بلسانى من طيزها لكسها وايدى ماسكة بزازها بتقرص فى الحلمات
كان وضع متعب جدا لكن انا كنت مستمتع ونسينا اصلا ان خالتى ممكن تخرج فى اى وقت

وانا بلحس فى كسها جابتهم على وشى وهى بتتشنج وبتقولى بجييييييب خلاص ارحمنى
بعد ما ارتاحت وجابتهم قالتلى تعالى بقى هكفأك على المتعة دى

نزلت تمص فى زوبرى ولا اجدع شرموطة انا اتوغوشت هى عرفت المص منين اللبوة لكن من المتعة نسيت اصلا
وهى مسكت زوبرى بوس فى الراس وبلسانها تلفة حوالين الراس كدة وانا دايب وتنزل بلسانها لحد البيض وتطلع بلسانها تانى لحد الراس

وشوية وضمت بزازها وانا حطيتة بينهم وهى ترج بزازها علية وانا فى دنيا تانية
وشوية وتمسك الحلمتين وتلعب بيهم فى راس زوبرى
قولتلها كفاية بزاز كملى رضاعة يا حبيبتى مسكت زوبرى تمص فية وتدخلة فى بقها وتلبع بلسانها فية وهو جوة

وانا مش قادر طلعتة ونزلت تلحس فى البيض وتلحس فى الحتة المرعبة بين البيض وفتحة طيزى وبتلعب فى زوبرى
كانها بتضربلى عشرة وبتبصلى بعنيها بكل منيكة يا خرابى انا كنت فى السما خلاص مش عايز انزل تانى

انا سخنت خلاص من منظرها وهى بترضع وبزازها قدامى قولتلها هجيب راحت وخداه فى بقها وقعدت ترضع فية وتلعب بلسانها
وانا مش قادر خلاص جبتهم فى بقها شربتهم كلهم بنت الشرموطة حتى اللى ساح على شفايفها لحستة بلسانها

قومت مقومها وبايسها وضاربها على طيزها ضربة خفيفة ولبسنا هدومنا وقعدت انا اشرب الشاى
وهى دخلت على امها اللى لسة بتعمل الاكل

وانا بفكر ازاى خطيبتى المحترمة عرفت المص ونيك البزاز والاحتراف اللى هى فية دة

لقيت خالتى جاية عليا وبتقولى مش عيب انك تعمل كدة

انا اتبليت ومعرفتش ارد ووشى جاب اللوان الطيف

لقيتها بتقولى يا احمد ؟؟؟؟؟؟؟

هنعرف الحلقة الجاية اية اللى حصل

....................


الحلقة الثانية



.

يا جماعة الخير
انا اول مرة اكتب قصة عادى انة يطلع فى بعض الاخطاء

هتمسكولى على الواحدة هههههه :g030::g030:

نرجع للقصة

مش عيب يا احمد تعمل كدة ؟؟؟؟

انا اتبليت وبلمت ومعرفتش ارد كملت خالتى وقالت انا شوفت اللى عملتوة انت وبنت الكلب
مش عيب انك تخون الثقة بدال ما تحافظ عليها انت اللى تعمل فيها كدة يا احمد

قولت كفاية يا خالتى استنى شوية واسمعينى الاول لو سمحتى
قالت استنى ... وندهت على سمر
يا سمر يا حبيبتى عايزاكى تنزلى السوبر ماركت تجيبى توابل وكيس خضار مشكل عشان نكمل الاكل
قبل ما ابوكى يجى سمر قالت ما احمد ينزل هو اسرع منى السوبر ماركت بعيد وانا تعبانة

خالتى قالت لا يا سمر سبيلى احمد انا عايزاة فى موضوع كدة
سمر دخلت لبست العباية ونزلت تجيب الطلبات

خالتى بقى قالت قول يا احمد الحكاية اية اوعى تكون فتحتها تبقى مصيبة خلى الفتح دة لليلة الدخلة تفرح بيها

انا بصى يا خالتى انا بحب سمر وعمرى ما كنت هضرها ابدا وجوازنا بعد شهرين يعنى خلاص بقينا فى حكم المتجوزين وانا وهى بنحب بعض وانا محافظ عليها متخافيش كدة علاقتنا مع بعض زى ما انتى شوفتى

حب من فوق بس بوس وتقفيش ولحس كس ومص زوبر لحد ما نرتاح انا وسمر وبس اكتر من كدة مفيش
مش عارف الجرأة دى جاتلى منين وانا بكلم خالتى يمكن عشان هى بتحبنى ولقيتها مش زعلانة قوى

حسيت ساعتها ان خالتىى بدات تهدى وترتاح ووشها احمر مش عارف من كلامى القبيح
ولا من خوفها على سمر لكن حركاتها مكنتش طبيعية كانت بتحرك رجليها كتير

ردت خالتى انا واثقة فيك يا احمد ومش هقول لحد انا يهمنى سعادة بنتى فى الاول وفى الاخر وانت
ابن اختى وعمرك ما هتفضحنا واللى شوفتة انهاردة طمنى على بنتى انها هتعيش سعيدة معاك
لان اسلوبك طمنى عليها انها هتتهنى معاك انت طلعت جامد يا ابن الكلب وانا معرفش

لكن عندى شرط قولتلها اشرطى زى ما انتى عايزة
قالت اوعى تعمل حاجة ازيد من كدة وتبقى كمان هنا مش فى اى مكان تانى عشان مزعلش منك
وتبقى تحت عينى وانا موجودة وانا هسهلك الامر عشان تنبسط انت وبنتى خلاص انتوا بعد اللى حصل دة
مينفعش تسيبوا بعض واوعى سمر تعرف اتفاقنا دة ولا تعرف انى عرفت حاجة

انا طبعا فرحت جدا بالتطور دة بعد ما كانت روحى بتروح
رديت وقولت حاضر يا خالتى اوعى تخافى على سمر .. سمر فى عنيا اوعى تخافى عليها طول ما هى معايا

جرس الباب رن فتحت سمر رجعت وانا استاذنت عشان اروح مسكوا فيا للغدا اعتذرت لانى تعبان
وانا راجع البيت الافكار مسكت عقلى

ازاى سمر عرفت المص باحترافية كدة وازاى خالتى وافقت انى انيك بنتها بسهولة كدة
وصلت البيت وانا الحيرة هتموتنى عملت شاى وولعت سجارة وقعدت افكر

يمكن سمر اتناكت قبل كدة وانا معرفش لكن ازاى وكسها لسة بشمعة مش باين علية حد لمسة
وانا مش عبيط مش هعرف افرق بين كس اتناك وكس مقفول

قولت لنفسى هعرف كل حاجة لما اقابلها مش ممكن افضل بالحيرة دى ودخلت نمت شوية
وصحيت على بالليل وخرجت مع اصحابى لعبنا بولة استيميشن وطلعت الكوز طبعا انا مش مركز

المهم اتصلت بسمر بالليل بعد ما رجعت
انا . سمر حبيبى عامل اية وحشانى
سمر . انا بخير يا حبى تمام وحشاك اية يا نصاب انا لسة كنت فى حضنك العصر
انا . واية يعنى يا حبيبى انتى بتوحشينى وانا لسة سايبك
سمر . يا جامد انت ربنا يخليك ليا ولا يحرمنى من حنيتك
انا . ولا يحرمنى من كسك
سمر . بطل يا سافل هههه انت كدة على طول لسانك زالف ههههه
انا . هو زالف مع حد غريب انتى حبيبتى ومراتى وعشيقتى وكل حاجة حلوة فى حياتى
سمر . وانت كمان يا احمد كل حاجة فى حياتى
انا . ما تيجى نعمل واحد فى التليفون على السريع كدة
سمر . لا لا مش قادرة انا لسة اعصابى سايبة من الصبح انت بهدلتنى وانا عايزة انام
انا . خلاص اعملى حسابك بكرة انا جاى عندكم الصبح وظبطى الدنيا خلينا نحب فى بعض شوية
سمر . احاول بس ما تتعشمش قوى خالتك هتبقى هنا وانا خايفة مش كل مرة تسلم الجرة

انا . كنت بضحك فى سرى جرة مين دى خالتى هى اللى هتخلينى انيكك
عليت صوتى اوك يا حبيبتى الصبح نشوف هنعمل اية وقفلت معاها وانا برتب بكرة هعمل اية عشان اعرف
هى عرفت المص واللحس منين

نمت براحتى وصحيت على الظهر كدة اخدت شاور وفطرت فطار متين ونزلت روحت عند خالتى

فتحتلى سمر كانت لابسة جلابية بيتى جل ماسكة على جسمها كان شكلها يجنن
دخلت سلمت على خالتى وبوستها فى خدها وقولتها بالراحة انا هظبط سمر بس انتى اخليلنا الجو شوية
قالتلى اوك بس خلى باب الصالون موارب وانا هتشغل فى المطبخ شوية وخلى بالك من البت

سمر عملتلى شاى ودخلت عليا بقولها يلا يا عروسة تعالى اقعدى جمبى كدة
قالتلى تؤ تؤ مش هقعد وبتهزلى فى كتافها شديتها بحنية قعدت على رجلى بوستها قى جبينها
ونزلت من على حجرى قعدت جمبى على الكنبة

بصيت فى عنيها وقولتلها بس اية المص الجامد دة يا سوسو يا حبيبتى
ردت عليا بسرعة عجبك يا حبيبى قولتلها طبعا عجبنى دا انتى طلعتى ولا اجدع شرموطة هههه

زعلت منى جامد وقالتلى بقى انا شرموطة عشان طاوعتك واعتبرتك جوزى وبريحك
طيب خلاص ابقى دور على ميتك تسخن

لحقت نفسى وقولتلها انتى حبيبتى وبهزر معاكى لكن انتى يا حبى عرفتى منين حكاية المص دى
دا انتى استاذة كبيرة وانا معرفش قالت يا حبيبى انا هقولك على الحقيقة
انا وعفاف صحبتى كنا بنتفرج على افلام سكس سوا اخوها كان بيجيبها ويخبيها فى الدولاب وكانت عفاف
بتسرقها من وراة ونتفرج انا وهى ونفرش بعض ونلحس لبعض لحد ما نرتاح وترجع الشريط تانى مكانة
ولا من شاف ولا من درى

فرحت انا بكلامها واطمنت انها سليمة وقعدت ابوس فيها وهى تتمنع وتهرب منى وانا اقولها استنى بس
هنحب فى بعض شوية وخلاص
سابتنى وقامت تشوف امها فين ورجعت قالتلى ماما فى المطبخ لسة بتبدأ تعمل الاكل خلص بسرعة بقى
مش ناقصة ماما تعرف اننا بنحب فى بعض بغباء كدة

جت عندى وقفت قدامى وانا على الكنبة وانا ببوس فى بطنها من فوق الجلابية وماسك طيازها بحسس عليهم
واشدها عليا وهى ماسكة شعرى بتلعب فية بحنية

قومت مقعدها على حجرى ومسكت شفايفها بوس وعض ولعب باللسان وايدى بتقفش فى بزازها والبوسة طولت
بصراحة كان طعمها حلو قوى شفايفها كانت رطبة ولذيذة ولسانها مع لسانى كانوا بيعملو مصارعة حرة

سخنت عليها بصراحة وزوبرى شد بين فخادها وهى على رجلى قومتها ووقفت احضنها وماسك طيزها ورفعت الجلابية سنة سنة لحد ما مسكت لحك طيزها من فوق الاندر كان لونة اسود فى احمر شفاف يجنن وانا ببوس رقبتها وايدى دخلت تحت الاندر بتحسس على طيزها ودخلت صباعى بين الفلقتين بالراحة وصل لفتحة طيزها حسيت بسخونية
طيزها نااار طلعت ايدى وقلعتها الجلابية وببص ناحية الباب لقيت خالتى واقفة فى جمب وبتتفرج علينا انا غمزتلها وكملت مع سمر لقيت سمر لابسة نفس لون الاندر برا شفاف اسود فى احمر

/

/ />

طلعت بزازها من البرا وقعدت ارضع فيهم وادخل اكبر جزء من بزها فى بقى واطلعة بالراحة بين شفايفى واعض الحلمة بالراحة وايدى بتقفش فى البز التانى وهى نزلت بايديها على زوبرى بتدعك فية من فوق الترينج ونقلت شفايفى على البز التانى وهى دايبة فى ايدى مش قادرة تنطق لكن بحسها كل ما المس حلمتها بشفايفى ولا الف لسانى حواليها وهو مبلول ترتعش وايدها تمسك زوبرى جامد ساعتها بحس انها فى قمة الشهوة خلاص

نيمتها على كنبة الصالون وقعدت ابوس فيها وامسك شفتها اللى تحت اعضها بالراحة واسحبها بسنانى واشد فيها كانت شفايفها جميلة قوى ومنظرها يهيج ونزلت على صدرها لحس بلسانى لحد ما وصلت لبين بزازها الكبيرة ومسكتهم بايدى ووشى ما بينهم اخبط بزازها على خدودى وانا بتمتع بطراوة بزازها على وشى ومستمتع بريحة جسمها الجميل وخصوصا الشق بين بزازها ولسة انا ماسك بزازها ونزلت على بطنها لحس لحد سرتها وبقيت ادخل لسانى فيها كانى بنيكها بالظبط وبرفع عينى ناحية الباب لقيت خالتى مستمتعة وعمالة تعض فى شفايفها وايديها واحدة ماسكة بزازها عمالة تضم فيهم والتانية على كسها من فوق الجلابية انا اتصدمت من ردة فعلها وخصوصا ان جوزها معاها هو عندة 45 سنة لكن انا مش فاضى اركز معاها

المهم نزلت بلسانى على فخادها بوس ولحس لحد صوابع رجليها وهى بتتلوى وعكست على الرجل التانية
بدات من صوابع رجليها لحس وبوس وطلعت على السمانة وهى بتوحوح وطلعت على الفخد لحس باللسان براراحة جدا جدا لحد ما وصلت لكسها بوستة من فوق الاندر وهو غرقاااان عسل من المحنة وقلعتها الاندر ونزلت بوس ولحس فى كسها بلسانى نكتها صحيح

وقلبتها على بطنها ونزلت بوس وتقفيش فى طيزها كانت جميلة قوى

/ />

/ />



/ />

وفتحت طيزها وشوفت اجمل خرم طيز شكلة جميل لونة وردى غامق مع جسمها الابيض نااار
نزلت بلسانى علية لحس وقدت ابلة كتير بلسانى لحد ما حسيت انة بقى طرى جدا لانى دخلت لسانى فى فتحتها دخل جزء منة بسهولة قعدت ادخل لسانى واخرجة وهى عمالة تقول اااة بالراحة حلو حلو

نزلت بلسانى على كسها بالراحة ولحستة تانى كتير وانا بلعب فى طيزها بصباعى شوية دخلت صباعى بالراحة فى طيزها وهى مستمتعة وكل ما الحس كسها جامد ادخل صباعى التانى كمان فى طيزها عشان لذة كسها تغطى على اى وجع فى طيزها حسيت ان طيزها مبسوطة وهى كمان مبسوطة

قومت قولتلها دورك يا حبى قامت مسكت زوبرى ونزلت علية مص ورضاعة كانها بتلحس كيمو كونو تدخل اكبر قدر فى بقها من زوبرى وتلعب فية بلسانها وتخرجة تانى مبلول جامد كانت بتدوبنى بالحركة دى وانا ماسك راسها بضغطها على زوبرى قالتلى سيبنى براحتى وانا همتعك سبتها وهلى بتلحس فى البيض وبتلعب فى زوبرى بايدها لحد ما حسيت انى خلاص سخنت على الاخر

قومتها ووقفت وراها وحطيت زوبرى بين وراكها وايدى ماسكة بزازها كدة

/ .jpg

وقعدت اقفش فيها وانا شغال بزوبرى حك بين وراكها وبيحك فى شفرات كسها وهى من السخونة بتاع زوبرى جابتهم
على زوبرى وهى رافعة ايديها وبتشد فى شعرى ومش قادرة تتمالك اعصابها

انا همست فى ودنها وقولتلها نفسى اجرب طيزك بالراحة هى اعترضت وقالت مش ممكن انت كدة هتزعلنى منك وانا زعلى وحش مش هتلمسنى غير يوم الفرح قولتلها عشان خاطرى جربى مرة ولو وجعك هطلعة على طول

مع الحاحى هى وافقت على طلبى بس بشرط انة لو وجعها هنكتفى بهذا القدر
سالتها عن فازلين او زيت جونسون بتاع الاطفال قالت عندنا زيت جمب التليفزيون برة ثوانى اجيبة قولتلها لا خليكى انتى انا هجيبة انا عارف ان امها على الباب
خرجت انا لقيت امها بتقولى هتعمل اية يا منيل اوعى تكون هتفتحها قولتلها متخافيش هنيك طيزها بس وكل دة وهى باصة على زوبرى وبتعض فى شفايفها

جبت الزيت بسرعة ودخلت خليت سمر تعمل وضعية دوجى استايل
انا شوفت طيزها المدورة كدة اتهبلت نزلت عليها بوس الاول قبل ما ادهنها زيت كتير ودهنت زبى زيت
وبدات احطة على فتحة طيزها واضغط عليها كانت بتقاوم معايا قولتلها فكى اعصابك سمعت الكلام وراسة دخلت بصعوبة شهقت سمر وقالت بيوجع خرجة انا مسمعتش كلامها وقولتلها اهدى شوية هتتعودى علية

بدات ادخل سنة سنة وهى بصراحة طيزها كانت سخنة قوى اول مرة اجرب نيك الطيز
شوية وطيزها اتعودت على زوبرى ودخلت نصة وهى بتقول اة مش قادرة اكمل انا خرجتة شوية ودخلتة تانى حسيت انها هتموت منى لكن كملت شوية بشوية ونزلت ايدى تحت على كسها العب فية لقيت هيجانها زاد لما لمست كسها وزوبرى فى طيزها ونسيت الالم وانا انتهزتها فرصة وبدات ادخل واخرج زوبرى وصباعى بين شفرات كسها وطيزها قدامى بتترج انا اتجننت خالص ومبقيتش قادر استحمل دة كلة فى وقت واحد لقيت زوبرى بينطر لبنة فى طيزها بكمية رهيبة لانى طبعا اول مرة اجرب نيك الطيز وسخونيتة معرفتش اتحكم فى مدة النيك

نمت على ضهرها شوية وزوبرى فى طيزها لسة لحد ما نام وبدا يخرج لوحدة من طيزها وهى قامت مفشوخة مش عارفة تضم طيزها كويس واللبن سال منة شوية على وراكها وكسها قامت باستنى بوسة حلوة قوى
ولبست هدومها وانا لبست خرجنا من الاوضة ملقيتش حماتى موجودة لقيتها فى المطبخ

سمر دخلت الحمام تغسل نفسها وانا دخلت لخالتى المطبخ لقيتها بتبوسنى من خدى وبتقولى يخربيت ابوك اتعلمت الحاجات دى فين دا انت طلعت بتفهم وانا اللى كنت بقول عليك خيبة

قولتلها خيبة مين يا خالتى دا انا استاذ ورئيس قسم انا شوفت يجى خمستلاف فيلم سكس
وضحكت انا وهى وسمر خرجت من الحمام على ضحكنا بتقول بتضحكوا لية ضحكونى معاكم
خالتى قالتلها احمد الوسخ قالى نكتة عيب لما تتجوزوا يبقى يقولهالك

استأذنت عشان اروح حلفوا عليا اتغدى معاهم وخصوصا ان جوز خالتى زمانة جاى وعاوزنى عشان نظبط امور الفرح
سمعت كلامهم وقولتلهم طيب هنام شوية ولما عمى يجى صحونى ....

ارجوا انة يكون الجزء الجديد عجبكم انتظرونا فى الجزء القادم اية اللى هيحصل .



.

الجزء الجديد التالت لعيون النسوانجية اسف على التاخير

هى كانت ظروف الشغل مش اكتر



الجزء التالت


انا دخلت نمت وفجاة سمعت صوت بيدة عليا احمد حمادة اصحى يا حبيبى بابا جة وعايزكفتحت عينى لقيت سمر قدام

السرير قومت بوستها بوسة خفيفة فى شفايفها ومسكت طيزها زقتنى وقالت عيب عليك انت مش بتشبع ابدا قوم

اخلص بابا بيندة عليك وسابتنى وخرجت انا قومت دخلت الحمام وغسلت وشى وخرجت لعمى حسام مساء الخير يا

حاج وحشتنى و قالى ازيك يا احمد انت كمان وحشتنى تعالى عايزك على ما يحضروا الاكل تعالى البلكونة نشرب

سجارتين واكلمك ..

خرجنا وانا متلهف للموضوع قالى اسمع بقى يا احمد انت زى ابنى وانا محتاجك معايا فى مشوار كدة مهم ودة سر

بنى وبينك قولت ماشى يا عمى انا تحت امرك كمل كلامة ليا وقالى بص يا حسام انت عارف انى بشتغل فى وزارة

الاثار وعندى خلفية كويسة عنها وانت شايف الحياة بقت صعبة جدا وجهاز البت الكبيرة سهام قطم وسطى وكمان

جهاز خطيبتك وخالتك مش رحمانى

استغربت من كلامة لانى مش فاهم هو هيكمل يقول اية المهم هو كمل كلامة لاقيتة بيقولى انا معروض عليا من ناس

عالية قوى فى البلد انى اطلع سر من اسرار الوزارة اجيب خريطة الحفريات الجديدة اللى الوزارة بتخطط ليها وخرايط

القمر الصناعى والكشفيات الجديدة اللى هنبدأ فيها

انا بلمت وسهمت لان اللى بيقولة دة جد خطير ولو عدت على خير دا احنا هنبقى فووووق قوى دى مليارات الدولارات

قولتلة يا عمى لو مش هتتكشف على البركة نعملها ونبقى طلعنا على وش الدنيا قالى بس لسة بفكر هجيب الصور

والخرايط دى ازاى هى عهدة ومقفول عليها انا معايا مفتاح وعمك عبد العظيم معاة مفتاح

قولتلة عمى عبد العظيم فاكرة نشوفلة سكة ندخلة بيها وسيبهولى انا عليا انى اقنعة وانت عارف مقدرتى

قال خلاص يا احمد هسيبلك الموضوع بس خلى بالك انا مش عايز فضايح

واعمل حسابك الناس دول عازمينا على العشا بالليل نتكلم فى الموضوع قولتلة وانا موافق نفسى اشوف عيشة

الناس العليوى دى عاملة ازاى .

لقيت خالتى بتندة يلا يا رجالتنا الغدا جاهز خرجنا انا وعمى حسام لقينا السفرة اخر حلاوة انواع اسماك اية وجمبرى

وشوربة سى فود

قعدنا انا وسمر فى ناحية من السفرة وحسام وخالتى فى ناحية عمى حسام اول ما شاف الاكل ازبهل وقال لخالتى

خلصتى المصروف على اكلة سمك يا هبلة

ضحكت انا وقولتلة بترم عضمك يا عم انهاردة الخميس ههههه وضحكت وضحكنا كلنا وخالتى قالتلى بس يا قليل الادب

عمك مش محتاج دا سيد الرجالة سمر اتكسفت عشان ابوها قاعد وقالت لما اقوم اجيب حاجة ساقعة نسيت اجيبها

خالتى ردت عليها طيب بسرعة خلينا نلحق نتغدى ابوكى خارج مشوار

اتغدينا وانا كنت جعان جدا بعد النيكة بتاع سمر افتريت فى السمك والجمبرى بصراحة

المهم استاذنت بعد الاكل وعمى قالى متنساش هكلمك على عشرة بالليل تكون جاهز

روحت اخدت شاور تمام وجهزت الحتة اللى على الحبل واستنيت اتصال عمى واول ما رن التليفون نزلت قابلتة على

باب الشارع ورحنا للعنوان كان فى الهرم عند المريوطية كدة لقيت فيلا اية والجنينة بتاعتها يرمح فيها الخيل

رنينا الجرس فتح لينا الامن واتصلوا بداخل الفيلا وجالهم الامر باننا ندخل دخلنا الفيلا ومعانا رجل الامن لقيت واحد وقور

جالس على المكتب وباين علية الهيبة والعز قعدنا نتكلم وبدأ هو الكلام وقال

اهلا حسام اهلا احمد انا متفأل بالشغل مع بعض وفاتحة خير بينا الشغل معايا كلة خير وانا مش عايز غير الخرايط

وليكم ربع اللى هيطلع وانا لسة هرد علية دخلت ست انما اية فورتيكة

/ g
دخلت جايبة صينية عليها بيرة مشبرة وكانت

لابسة جيبة مينى جيب سوداء وبلوزة بيضاء عليها لكن اية فخاد وطيز تهبل وبزازها كبيرة واضحة من فتحة البلوزة والبرا

لونة احمر واضح لونة من البلوزة البيضاء وهى بتحط الصينية لقيت بزازها باينة جدا وعنيها جت فى عنيا حسيت فيها

بمحن غريب بنت اللزينة عنيها بتقول انا اهو محدش قدى انا بصراحة نسيت احنا فين ولا مع مين سرحت فى بزازها

وجمالها ومبقيتش سامع اصلا هما بيقولوا اية حسيت ان زوبرى هينفجر من الهيجان والجمبرى عامل عمايلة

وتخيلتها فى بالى بالشكل دة

/ g

المهم كملنا كلامنا انى هحاول اقنع عبد العظيم انة يتساهل فى موضوع الخرايط وانا برسم الخطة اللى هجيب رجلة

بيها قومنا نتعشى السفرة جاهزة دا صوت المزة بتعرف البية انها خلصت قعدنا على السفرة وهى بتحط اخر طبق

جمبى كوعى جة فى بزازها حسيت بكهربا بتمسك فى جسمى وهى بصتلى بجمب عنيها وابتسمت ابتسامة ساحرة


اكلت بسرعة وسبتهم على السفرة وقومت ادخل الحمام اغسل ايدى وانا داخل الحمام لقيتها ماشية قدامى رايحة

ناحية المطبخ دخلت غسلت ايدى بسرعة وخرجت لقيتها واقفة فى المطبخ وبترتب فية انا مستحملتش ودخلت عليها

/ />
وانا مش فى دماغى اية اللى هيحصل ولا اية اللى هيجرالى لو حد خد بالة المهم دخلت بدون انذار ومسكت بزازها

هى اتخضت وطلع منها شهقة خوف تدوب الحجر بصت وراها لقتنى بتقولى بتعمل اية يا مجنون انت متعرفش البية لو

شافك هيعمل فيك اية رديت عليها وانا لسة ماسك بزازها ميهمنيش المهم انك حلوة قوى وجميلة وجسمك ولعنى

/ />
خلاص وهى بتزق فيا وبتتمنع رجعت بطيزها لورا زبى رشق فى طيزها وهى حست بية بدأت تستسلم لايدى وهى

بتدعك فى بزازها وزوبرى اللى راشق بين طيازها ولفت رقبتها ناحيتى وباستنى بوسة مش ممكن انسى طعمها بعد

السنين دى كلها شفايفها نار ولسانها رطب وجميل وكان جسمها طرى قوى كنت حاسس ان زوبرى راشق فى جيلى

مش طيز واحدة عادية سبت شفايفها تلعب فى شفايفى وانا مش مصدق اللى بيحصل وايدى بتقفش فى بزازها بكل

دلع وعمال ابوس فى رقبتها وايدى بدات تفك زراير البلوزة واخيرا ايدى مسكت بزازها من فوق البرا الاحمر لمسة لحم

بزازها حلوة قوى وناعمة قوى وهى بتقولى بالراحة يا مجنون ولعتنى من اول ما شوفتك ولمحت نظراتك اللى كانت

بتاكل جسمى ولعت كسى بنظراتك يا ابن الاية انا كلامها دة شعللنى وخلى زوبرى شادد اكتر وهى بتزق طيزها اكتر

عليا عشان يدخل اكتر بين طيازها حسيت انها شرقانة وهايجة لفيتها وشى فى وشها وقعدت ابوس فيها وامص فى

شفايفها وايدى على طيزها وبرفع فى المينى جيب واخيرا ايدى بقت على طيزها من فوق الاندر الفتلة الاحمر طيزها

رجراجة جدا وطرية جدا جدا وانا ببوس وبزازها لازقة فى صدرى ايدى دخلت تحت الفتلة اللى يدوب مغطية خرم طيزها

بس وحسست على خرم طيزها بشويش وهى دايبة فى ايدى وبتعض فى شفايفى

/ />
طلعت على بزازها طلعتهم من

البرا ويا هول ما رائت عينى بزاز كبيرة على هيئة حبة المانجا الكبيرة وحلمات وردية وهالة وردية خفيفة حوالين الحلمة

مع لون البرا الاحمر بقيت زى الطور الهايج من اللون الاحمر نزلت عليهم مص ورضاعة وتقفيش


/ />
ومش سامع غير

امممممم بالراحة كفاية هموت فى ايدك انت بتعمل اية فيا خلاص مش قادرة حد يشوفنا وانا فى دونيا بزازها مش

حاسس بحاجة حواليا اخدتها وسندتها على ترابيزة فى المطبخ ونزلت على طيزها لحس وبوس وافتح طيازها اتفرج

على خرم طيزها وكسها الظاهر قدامى ولا اجمل من كدة حاجة تحفىة دخلت لسانى لحس فى خرم طيزها وانزل

بلسانى لحد جزء من كسها وايدى بتفشخ فى طيازها وهى بتوحوح اااااااة احححححح وايديها على راسى بتشد فيا

ابعد عن طيزها وانا مش مديها فرصة لسانى بيدخل فى كسها ويطلع على طيزها لحد ما حسيت انها هيغمى عليها

من المحنة وحسيت انها جابت عسلها من اللحس اصلا لانى حسيت بطعمة على لسانى وكمان لقيتها بدال ما كانت

بتبعد راسى عن طيزها وكسها لقيتها رجعت بطيزها اكتر على لسانى وبتزق دماغى بين طيازها اكتر لحد ما حسيت

انى سكنت جوة كسها ولحم طيزها الطرى

/ 9-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%8A%D9%83%D9%8 A%D8%A9.jpg

قومت فتحت السوستة وطلعت زبى بليتة من عسل كسها وقعدت افرش فيها من برة واعدى راس زوبرى بين شفرات

كسها واحدة واحدة من اول البزر لحد فتحة كسها

وهى بتقولى دخلة ارجوك كسى مش مستحمل عزاب كفاية كدة

وانا بلعب فى كسها رجعت هى فجاة بطيزها لوا دخل نص زوبرى فى كسها من كتر العسل اللى مغرق كسها من جوة

وسمعتها بتشهق وتقول اااااة اوووووف انا دخلت بقيتة مرة واحدة جوة كسها لحد ما حسيت ان طيزها لازقة فى بطنى

مسكت بزازها اشد افيهم عليا وزبرى فى كسها واشتغلت ادخل واخرج وطيزها بترج قدامى زى الجيلى



وبزازها ملبن

فى ايدى وانا بمسكهم واشد فى الحلمات وهى بتصوت بالراحة وزوبرى زى ماكينة الحفر مش راحمها بيدخل فى

كسها ويخرج وكسها نار ضيق وملمسة من جوة ناااااعم وانا بنيكها على الواقف كدة كان احساسى رهيب حاسس

بمتعة جامدة وبعض الخوف لحد يشوفنا وانا بضرب طيزها خبطات خفيفة عشان اتمتع بشكلها وهى بتترج من الخبطة

وبزازها مدلدلة شوية برا البرا ومن النيك بزازها رايحة جاية وانا ماسك وسطها من عند طيزها وارزع زوبرى فيها جامد

حسيت بيها بتهمهم بكلام مش مفهوم وحسيت انها بتقمط على زوبرى بكسها جامد عرفت انها بتجيبهم مرة تانية بعد

ما جابتهم من لسانى وانا بلحسلها مسكتها جامد من وسطها وزودت سرعة النيك عشان اساعدها تجيبهم وهى

مستمتعة بزوبرى وهو بيدخل لاقصى مسافة فى كسها عند الحتة اللى بتعمل كهربا ههههه وهى بتقول ااااااه خلاص

هجيبهم انا محستش بنفسى من النار المولعة فى كسها وشكل طيزها وهى فى ايدى بتترج

/ />
وفتحة طيزها الوردية

الجميلة كانت واسعة شوية شكلها كانت بتتناك فيها لقيت نفسى بقولها وانا كمان هجيييييييييييييييب وحسيت ان

زوبرى بيضرب اللبن فى كسها زى المدفع مع عسلها اللى نزل حسيت ان كسها بقى مزفلت احساس رهيب خلانى

اقشعر من الاحساس

/ />
حسيت اننا خلاص الارض بتلف بينا من المتعة ولسة زوبرى عمال يتدلع جوة كسها بحنية طلعتة

من كسها وهى نزلت باستة ورضعتة لحد ما نضف من لبنى وعسلها ومسكتة وقالتلة شكرا يا عسل على النيكة الحلوة دى

/ />
دخلت زوبرى فى البنطلون وهى عدلت نفسها ولسة رايح ناحية الباب كانت المفجأة الغير متوقعة وسمعت شهقتها وهى بتقول يا مصيبتى ....

هنعرف المرة الجاية اية اللى شوفتة وخوف المزة اللى طلعت عين كسم زوبرى

:99::99::99::99::99::99::99:

.



الجزء الرابع اتمنى ينال اعجابكم واسف على التاخير مشكلة شغلى مش اكتر

لسة هخرج لقيت ست قمة الجمال فى اواخر الثلاثينات واقفة بتتفرج علينا البنت شهقت وقالت ست هانم

رديت بسرعة قولت اهلا بالهانم الجميلة قالت انت مين قولتلها انا احمد المعزوم عندكم انهاردة على الغدا قالت وانت
معزوم

على الغدا ولا على جسم البنت مديرة الفيلا انت متعرفش انى ممكن اعملك انت وهى فضيحة حالا والباشا يوديكم ورا الشمس

رديت وقولتلها اعتقد انك مش هتعملى كدة لانك اتفرجتى على كل حاجة وسكتى من الاول بصتلى باستغراب وشبح ابتسامة

على شفايفها وقالت انت جرئ جدا على فكرة وانا هسكت بس عشان مصالح الباشا انت اخلص يلا عشان خلصوا اكل

وسيب رقم تليفونك لدلال وهى بتشاور للبنت اللى كنت لسة دايق عسل كسها

واديرت مشيت على فوق ويا ريتها ما اديرت شفت جسم وطياز ولا اروع طيز عريضة بترج رجة عجيبة وهى ماشية

وفخاد ملفوفة ووسط صغير باختصار كانت عاملة زى زجاجة كوكا كولا مزة على حق والعز باين عليها بطريقة فظيعة

بنت ناس كويسين هههه كانت لابسة ليجاند وتشيرت علية كأنها مش لابسة حاجة تجنن

/ g

انا طلعت تليفونى وقولت لدلال ادينى رقمك وهرن عليكى المهم المهمة تمت بنجاح وخرجت رجعت اوضة السفرة

لقيت عمى بيقولى اية دا كلة انا قولت انت تهت هنا وضحكنا كلنا على كلمتة قولت لة انا دخلت الحمام سرحت فى
جمالة

مبقيتش عايز اخرج منة الباشا رد عليا وقال شد حيلك انت بس فى اقناع صحبك وانت هتشوف منى فلوس عمرك ما
حلمت

انك تتخيل عددها فى احلامك

استأذنا انا وعمى وخرجنا من الفيلا وانا بحلم بالخير اللى جاى وانا سارح سمعت عمى بيكلمنى احمد انت رحت فين
رديت انا

بصوت مليان فرحة وقولت انا وصلت لفووووق بعيد عند السحاب وكنت بتفرج على الدنيا من فوق

قالى وانا كمان دى دنيا كان الواحد بيشوفها فى الحواديت هاااا يا احمد بية هتعمل اية مع القفل اللى فى الشغل
عندى

قولت عرفنى انت بس اية نظامة وانا هرتب الدنيا قالى يعنى اية نظامة يا عمى ركز يعنى بيشرب حشيش لية فى
الترامادول

لية فى النسوان دنيتة اية قالى يا ابنى اللى اعرفة انة بيحب يروح شارع الهرم كتير شكلة بيحب الرقاصات

قولتلة قشطة عليك يا عمى يا بتاع المفاتيح انت سيبلى انا بقى الليلة كلها .

وروحت البيت وانا بفكر ازاى هظبط القفل هههه وانا نايم على السرير نص نومة وبشرب سيجارة الحشيش وعمال

ادورها فى دماغى نطت فى دماغى فكرة بمليون جنية افتكرت واحد صاحبى كان معايا فى الكلية وكان صايع وياما

سهرنى معاة سهرات خفيفة كدة فى كبارية كان بتاع عمة

جبت التليفون وكلمتة وبعد السلام والتحيات قولتلة قاصدك فى خدمة يا معلم عصام قالى عينى لو على عيل من

العيال ادبحهولك ههههه وضحكنا قولتلة لا مش هتوصل لكدة انا عايز اسهر فى كبارية عمك انا واتنين اصحابى قالى

يااااة انت جاى على اسهل خدمة من عينى حدد انت الميعاد وانا تحت امرك قولتلة بس عايز الخدمة فول بورن قالى

يعنى اية يا حيلتها

قولتلة عايز تلت مزز على الفرازة يقعدوا معانا ولو حكمت يبيتوا معانا كمان وانت اللى تجيب المكان كمان

شخرلى فى التليفون وقالى احاااااا انت هتشغلنى قورنى يا كسمك كمان ضحكت وقولت لة اسمعنى بس لو

المصلحة اللى انا ماشى فيها ظبطت هنغنغك ليك مليون جنية حسيت انة بلم لما سمع الرقم قالى مصلحة اية قولتلة

متسالش وانت عارف صاحبك عمرة ما هيضحك عليك قالى اوك يا عم احمد هرفع الاريال عشان خاطرك هو الواحد لية

اية عند صاحبة رديت وقلت تلت حاجات نيكة وتعريصة وشهادة زور قالى ادى النيكة والتعريصة فاضل الشهادة الزور

هههههههههههه
قالى خلاص عرفنى بس قبلها بيوم وانا هظبتك


قفلت معاة وانا مرتاح ولسة هنام الساعة خلاص داخلة على اتنين بالليل وانا مسحول طول النهار

لقيت التليفون بيرن برد لقيت صوت انثوى ساااحر جاى من ورا العقل بيقول الووو ازيك يا احمد

الوو مين

انا ستك يا كلب ..... كلب مين يا كسمك انتى مين انطقى بسرعة بدال ما افشخك فى افكارك .... انا اللى لو عرفت انا

ممكن اعمل فيك اية انت والباشا بتاعك هتركع تحت رجليا يا كلب ..... انا اتوغوشت هى تعرف الباشا منين لكن

استجعت شجاعتى وقولتلها انتى مين بقولك معنديش مرارة لكلام غريب من واحدة مموس زيك

انا مومس يا خول طيب هنشوف انا هعمل فيك اية يا كلب انا ستك وست الباشا بتاعك انا اللى اقولة يمين يبقى يمين

شمال يبقى شمال وتاج راسة وهو العبد بتاعى انا اامر وهو ينفذ

انا اتصدمت من كلامها وبقيت زى الكتكوت المبلول . طيب يا ست الكل بالراحة عليا انا معرفش حضرتك

وانا تحت امرك وانا من ايدك دى لايدك دى .... عرفت دلوقتى انى اقدر اطير من ايدك المصلحة ام ملايين واقدر

اسجنك كمان بكلمة واحدة للباشا .... انا زعلتك فى حاجة يا هانم انا خلاص لازم اسايرها واشوف هى عايزة اية

وبعدين اشوف حل انا على ما صدقت انى هقب على وش الدنيا ..... قالت هسيبك دلوقتى يا كلب تنام وهكلمك تانى

اعرفك انا عايزة اية انت من انهاردة العبد المطيع ليا فاهم ... فاهم يا هانم وانا تحت امرك فى اى شئ

كلمت نفسى بعدها بنت الكلب كلامها فية ثقة غريبة انا هتعب نفسى لية بكرة افهم هى عايزة اية منى

نمت وصحيت الصبح على تليفون عمى بيقولى اية يا حمادة هتعمل اية فى الزبون عايزين نظبطة عشان المصلحة

قولتلة خلاص يا عمى اتفق معاة انى عازمكم على سهرة فى شارع الهرم بكرة الساعة عشرة نتقابل عند محل هم

هم بتاع الاكل فى نص شارع الهرم وانا هرتب السهرة وانت كمان معزوم معانا يا عمى هتسهر سهرة ولا الف ليلة
وليلة

قالى تسلم يا احمد انت عارف انى مكتوم طول عمرى وخالتك كابسة على نفسى ههههه

اتصلت بصحبى اظبط معاة رد عليا الوو يا دانس ايوة يا معلم قولت لة ايوة يا نجم نجوم شارع الهرم اعمل حسابك بكرة

بالليل جهز السهرة قالى خلاص هستناكم الساعة عشرة ونص عند فندق الاهرام وانا هجهز لك 3 مضيفات لوز اللوز

خرجت لاصحابى نصيع شوية وانا برتب اللى هيحصل اية بكرة بالليل رجعت بالليل على عشرة قولت اريح شوية انا

التفكير فى المصلحة لحس نفوخى

اتصلت بخطيبتى

الوو يا حبيبتى وحشتينى مووووت

خطيبتى : انت كمان وحشتنى قوى يا روح الروح

انا : ها يا حبيبى اخبارك اية واخبار بزازك الحلوة

خطيبتى : بزاز اية يا سافل انت كدة على طول لسانك عايز قطعة ههههه

انا : اعمل اية يا قمر ان كنت بحلم بيهم وانا نايم وحتى وانا صاحى

خطيبتى : ما تخدنيش فى توهة وتسيحنى بكلامك الحلو دة ... فى اية بينك وبين ابويا شيفاكم زى السمنة على

العسل اليومين دول

انا : ولا حاجة يا قمر دى مصلحة لو تمت هنعدى الفقر وهنبقى من علية القوم

خطيبتى : ايدى على كتفك وعدينا من ام الفقر دة

انا : ايدك على كتفى لية هاتيها تحت شوية على زوبرى انتى مكسوفة ولا اية

خطيبتى : انت شكلك مش هتجيبها لبر الليلة دى

انا : لية بس انتى فين

خطيبتى : انا فى سريرى نايمة هلعب فى الفيس شوية وانام تعبانة طول النهار

انا : وتلعبى فى الفيس لية وزوبرى موجود هو اولى بالصوابع اللى زى المرمر دى

خطيبتى : اهااا يعنى انت عايز العبلك فى زوبرك لحد ما تجيب لبنك يا منيل وانا كسى يفضل مولع

انا : ايوة كدة اسخنى معايا يا حبى خلينا نعمل واحد فى الجون مش تسلل ولا اوفسايد هههه

خطيبتى : خلاص يا احمد هتجينى ولا اجيلك انا

انا : لا يا جميل انتى اللى هتيجى بقميص النوم الاحمر والطقم الاسود تحتية وتفتحى الباب هتلاقينى على السرير
مستنيكى


https://img51.imageporter.com/i/01491/c6s99jjqk0d8_t.jpg

خطيبتى يووووووة يا احمد ولعت جسمى بكلامك انت فى السفالة ملكش حل

انا : خلاص يا قمر انا لابس بوكسر اسود بس ونايم على السرير تعالى بقى فرجينى نفسك كدة والجسم النار اللى

تحت الاحمر بيضوى

خطيبتى : انا جيت اهة يا سافل شايف بزازى نصها باين ازاى من البرا الاسود

انا : تعالى يا قطة كدة انا قاعد على طرف السرير اهة ادينى بزاز لما ارضع

خطيبتى : انا اهة بقرب عليك ومضامة بزازى على بعض وخلاص بقيت بين رجليك اهة وبدعك بزازى فى وشك حاسس

بيهم وبطراوتهم اااااااة يا احمد طلع لسانك والحس ياض وانا بحرك بزازى على وشك

انا : يا بنت اللزينة بزازك ولعتنى خدى لسانى اهة بيلحس فى بزازك ضمى كمان خلينى الحس الاتنين مع بعض وانا

مسكت طيزك اهة وضربك عليهم ضرب خفيف وقفشك فى طيازك الحلوة وفتح الفلقتين واضمهم يا لهوى عليهم وهما

بيترجوا يا بت اية دة حاسس بنار

خطيبتى انا خلاص مش قادرة يا احمد خد ارضع قوى وعض الحلمات بسنانك قطع بزازى انا بموت فى الحركة دى

بتهيجنى قوى وامسك طيزى قوى قطعنى انا ملكك يا جوزى يا حبيبى

انا : خلاص يا قمر انا برضع فى بزازك اهة حاسة بشفايفى وسنانى وهى بتاكل لحم بزازك وبتعضعض فى الحلمات

خطيبتى : ااااااااااااااااااااااااة يا لهوى على شفايفك بتجننى طلع زوبرك وحطة بين فخادى على كسى وانت بارضع

اخلص هتجنن خلاص

انا : اهة يا حبى طلعتة استنى كدة نزلى الاندر خلى زوبرى يبوس شفايف كسك ويدوق عسلك

خطيبتى : نزلة انت انا مش قادرة اعصابى سايبة

انا : اهة نزلتة لحد ركبك قربى عليا كدة ايوة كدة زوبرة بين شفايف كسك اهة

خطيبتى : امممممممممممممم اححححححححح زوبرك نار ولع كسى ارضع بزمة ياض خلينى اصوت بالقوى

انا : كسم بزازك الجامدين دول هاتى خلينى اشبع منهم اهة اتحركى على زوبرى كدة خلية يلمس كل حتة بين

شفايف كسك

خطيبتى : كفاية كدة ركبى بترتعش مش قادرة اقف على رجليا خلينى امصلك زوبرك شوية

/ />
نزلت خطيبتى وانا على طرف السرير وهى نزلت على ركبها ومسكت زوبرى مص وعضعضة فى الراس وتحرك لسانها

علية حركات دائرية وهى ماسكة بيضانى بايديها بتلعب فيهم بحنية وتدخل لسانها فى فتحة زوبرى وانا هتجنن من

حلاوة الاحساس الممتع وجسمى كلة كان بيرتعش وهى بتلعب بلسانها فى راس زوبرى وهى بتلعب بلسانها من

الراس لحد البضان وشوية وتلعب بايديها فرك ودعك فى زوبرى وتدخل زوبرى فى بقها وتلعب بلسانها وانا مش

مستحمل وهى شغالة امممممممممم اية العسل دة كل دة زوبر هيدخل فى كسى يا حلاوتك وانا من كلامها خلاص

حسيت انى هجيب لكن بعدت راسها عشان اهدى شوية


وقولتلها تعالى بقى نعمل 69

/ />
طلعت على السرير وهى جت نامت فوقى وديتنى طيزها وكسها الحس فيهم وهى

مسكت زوبرى بايديها وانا مسكت طيزها ارج فيهم وكسها على لسانى رايح جاى بين شفراتها التخينة الملظلظة اللى

العسل بينقط منهم وبقيت اطلع لسانى يلحس فى طيزها وخرمها واعمل دواير دواير على خرم طيزها وهى شغالة

لعب فى زوبرى شوية بايديها وشوية رضاعة وانا بنيكها بلسانى فى كسها مرة وطيزها مرة


حسيت انها تعبت ورمت جسمها كلة فوقى لما جابت عسلها على لسانى وجسمها ارتعش وحسيت ان ضهرها

اتقوس لفوق قولتلها خلاص قومى لما انيك بزازك شوية


/ />
نامت على ضهرها وانا ركبت فوقها وحطيتة بين بزازها وهى ضماهم علية وانا مش شايف زوبرى وهو غرقان فى لحم

بزازها الطرى وفضلت انك فى بزازها وايدى ورا بتلعب فى كسها فضلنا على كدة عشر دقايق وهى كل ما يعدى من

بزازها تاخدة فى بقها وتلعب بلسانها فى راسة اوووووف كسم الاحساس بزازها الطرية ولسانها المبلول

جننى خلاص مش قادى قولتلها انا هجيب يا حبيبتى

قالت هاتهم بقى خلى بزازى تتمتع بلبنك عليهم وزادت من ضغط بزازها وطلعت لسانها وانا فضلت انيك فى بزازها لحد

ما انفجروا فى وشها وبين بزازها زى المدفع واستقبلت اللبن على شفايفها ولسانها وبين بزازها

وقالت ااااااة يا لهوى هما سخنين قوى كدة لية طالعين من فرن



/ />

هدينا شوية وسمعت صوتها على التليفون مبحوح انت يا احمد مشكلة حتى فى التليفون جننتنى وخليتنى اجيبهم

دا انت هتمتعنى

انا : وانتى يا قمر ريحتينى قوى كدة هنام وانا مرتاح نفسيا

يلا يا حبى هقوم استحمى وانام عندى ميت مشوار بكرة

خطيبتى : وانا كمان هاخد دش ساقع بعد ما بهدلتنى كدة واجى انام فى حضنك للصبح تصبح على خير يا اجمل ما فى حياتى

انا : وانتى من اهل الخير يا قمر مستنيكى تنامى فى حضنى

واخدت الدوش ورجعت انام وانا بفكر فى اللى هيحصل فى الكبارية بكرة

تصبحوا على خير جميعا اراكم فى الحلقة المقبلة


الجزء الخامس


نمت قتيل بعد تعب اليوم كلة ونيكة التلفون صحيت الصبح على ندهة امى اصحى يا احمد بقينا الضهر صحيت واخدت

دوش ساقع عشان افوق كدة واصحصح واركز هعمل اية بالليل فطرت وخرجت قابلت صحبى عصام بتاع الكبارية ارتب

معاة اية اللى هيحصل وافهم منة هو مرتب اية اتصلت بية واتقابلنا فى كافية فى فندق فى اخر شارع الهرم هو

صحبى دة اصلا من نزلة السمان وحياتة كلها خيول وسياح وهيصة المهم اتقابلنا ياااة يا معلم احمد مشوفتكش من

شهرين **** يرحم الدراسة كنت بايت عندى ليل ونهار يا صايع انا ... اهلا يا عم عصام مشاغل بقى وخطوبتى واخدة كل

وقتى قالى ربنا يعين يا معلم احكيلى بقى اية الموضوع انا راشق معاك فى اى حاجة يمين شمال انا معاك

قولتلة افهم يا ريس عصومة الموضوع كبير وفية ملايين هنظبط واحد وفى ظرف شهر هنبقى من علية القومقالى يبقى

يا اثار يا مخدرات ضحكت وقولتلة انت بتستدرجنى يا سافل ههههه هى مسالة اثار واحنا برة الليلة لكن لينا الجزء

الاكبر من العملية قالى خلاص يا حمادة بالليل اظبطلك ترابيزة مع المزز وهفهمهم يعملوا اية

سبت عصام ورجعت البيت واليوم عدى على خير وكلمت عمى يقابلنى هو وصاحبة عند همهم بعد نص ساعة اخدت

دش ولبست الحتة الزفرة ونزلت قابلتهم ورحنا لعصام عند الفندق عرفتهم علية ودخلنا الكبارية واوعى وشك كل

المضيفات لابسين من غير هدوم ههههه جيبات فوق الركبة وبلوزات مفتوحة من على البزاز كلهم يحلوا من على حبل

المشنقة بصراحة الشكل العام يبشر بسهرة جامدة

قعدنا على ترابيزة على البست لكن على الجنب اليمين كدة متدارية لكن كاشفة الكبارية كلة ونزلنا طقم بيرة مايستر

وجم تلاتة مضيفات يرحبوا بينا واحاااا على الجمال واحدة شبة منة شلبى فى فيلم الساحر قصيرة شوية مدملكة مزة

بحق بزازها كبيرة والوسط حلو وطيزها روعة كان اسمها ناهد

والتانية سبة سمية الخشاب طويلة ومزة كل شئ مستقل بزاتة وهى بتتحرك كل حاجة بتتهز فى اتجاة كان اسمها

شيماء والتالتة كانت جسمها مليان شبة هياتم بس ملامح وشها روعة بيضة بياض حلو مش يخليك تجزع وبزازها قنبلة

موقوتة وطيازها شلت متحركة وكان اسمها هبة

دخلوا علينا الضحكة الجميلة والغمز والمز ورحبو بينا انا حظى جة مع ناهد وعمى جة حظة مع شيماء وصاحب عمى

جة نصيبة مع القنبلة هبة وفتحوا لينا البيرة وكل واحدة بتصب لواحد فى كباية والبزاز لازقة فى كتافنا احااا على الكهربا

اللى مسكت فى جسمى ببص لعمى لقيتة وشة احمر ههههه وصاحبة شكلة متعود فعادى كان طبيعى لكن كان

بيحاول يحرك كوعة يلمس صدر وبطن المزى هبة وهى بتقولة لا لا متفقناش على كدة هههه وضحكة شرمطة انما اية

لعلعة وضحكنا كلنا وبدأت الفقرات مع شاويش المسرح وهو بيرحب بالرقاصة

احلى مساء الخير على حبايبنا اللى مشرفينا واحد واحد واسم اسم اول وتانى ومليون والان مع نجمة المسرح

والتلفزيون والفيديو كليب مع راقصة مصر الاولى الفنانة شذى والمطرب المتالق اسعد

الضوء خف خالص وبقى متسلط على المسرح والرقاصة دخلت والمطرب وبدات الاغنية والرقاصة اشتغلت كما الكتاب ما

بيقول واحنا بنتفرج وكل شوية المضيفات تميل علينا بحكة فى الكوع او فى الكتاف المهم هما اساتذة فى فن الاثارة

عارفين بيعملوا اية عمى لقت ايدة بتحاول تلمس فخاد البت شيماء وهى بتذق ايدة وبتقولة عيب وهى بتضحك

الاغنية خلصت والرقصة واحنا لسة نتكلم مع البنات البت ناهد قالت هقولكم فزورة اللى هيجاوب صح هديلة بوسة قولنا

هاتى ما عندك يا هبة خلينا نبوس الشفايف النار دى قالت اية الفرق بين زجاجة الشويبس رمان وفيفى عبدة وعادل

امام انا جاوبت بسرعة الشويبس نكهة طبيعية وفيفى عبدة ناكها طوب الارض هههههه قالتلى صح ليك احلى بوسة رد

صاحب عمى مزهول طب وعال امام ؟؟؟؟؟ ردت علية خلية ينيكك ههههههه وضحكنا كلنا حسيت ان صاحب عمى زعل

غمزتلها قالتلة خلاص يا مز هصالحك ليك انت بوسة ورضعة من بزى اللى يجنن دة اية رائيك قالها اوباااا هو دة الكلام

المزبوط انتى كدة حبيبتى وكفأة انا بصيت لناهد وقولتلها اية مفيش بوسة ولا حضن اية اخبارك هنقعد اخوات فى

الرضاعة ولا اية قالت اصبر بس هروقك لكن فى العام كدة العيون كلها علينا

عصام جة ساعتها وقالنا اية رائيكم بدال الهيصة دى نطلع الدور التانى ونقعد على راحتنا ردينا فى نفس واحد انا موافق

قومنا طلعنا فوق هى عبارة عن قعدة عربى وشيشة وكاسيت زى ما تكون مكنة لصاحب الكبارية لراحتة الشخصية

قعدنا وكل واحد جمبة المزة بتاعتة وبنهزر ونضحك لقيت عصام بيقول انتوا هتقعدوا زى المدرسة كدة لية قومى يا بت

منك ليها ارقصوا كدة وفرجونا الابداع

البنات على ما صدقوا وقاموا شغلو الكاسيت وهاتك يا رقص وهز وكل مزة بتهز بفن والبزاز بدات تترجرج والطياز كمان

والوراك تبان واحدة واحدة واحنا قاعدين مش مستحملين ازبارنا شدت على الاخر من منظر احلى اجسام واحلى بزاز

بتترج وكل واحدة تروح على واحد فينا توطى وتهز طيزها قدامة وشوية تهز بزازها واحنا عنينا هتطلع عليهم انا قمت

ارقص مع ناهد ومسكت وسطها اهز فيها وهيا بتلزق فيا بطيزها وزوبرى بين الفلقتين هيقطع البطلون وهى بتضحك

ومستمرة فى الرقص شافنى عمى وصاحبة جاتلهم الجراة وقامو كل واحد مع مزتة بيرقصو ويحسسوا على الاجسام

النار والليلة بدأت الرقص بقى معجنة محدش عارف بيرقص مع مين ولا بيمسك طيز مين اللى الايد بطولة بيتمسك مرة

بز مرة طيز وعصام قاعد بيتفرج علينا والهيجان جاب اخرة خلاص انا مسكت ناهد طلعت بزازها واحنا بنرقص وعدلتها فى

وشى وهاتك يا مص ورضاعة فى بزازها وهى مسكت زبى من فوق الهدوم وقعدت تدعك فية وانا لسة برضع برفع

عينى لقيت عمى اخد شيماء على جمب على مرتبة اسفنج كنا قاعدين عليها ومقعدها على رجلة وعمال يبوس فى

رقبتها وبيقفش فى بزازها وصاحبة لسة بيرقص مع هبة التخينة زى رقصة العشاق حاضنها وايدة ماسكة طيازها وعمال

يزقها على زوبرة جامد انا سخنت قلعت ناهد البلوزة ورفعتلها الجيبة وبانت فخادها الجميلة المربربة اخدتها ونيمتها

على المرتبة ونزلت لحس فى بطنها لحد ما وصلت لكسها وهى بتقولى اووووف اية الرقة دى عضعض انا بحب العنف

عشان اتكيف نزلت على كسها ركنت الكلوت الفلة الاحمر على جنب لقت كس رهيب شفتين مكلبظين ولونة وردى

جميل نزلت علية لحس ومصمصة فى الشفايف وهى بتقولى كماااان دخل لسانك قوى عض فى كسى خلينى اصوت

رفعت راسى عشان اخد نفسى لقيت صاحب عمى قاعد والبت هبة ماسكة زوبرة واخداه فى بقها بترضع فية وهو

مبسوط وعمال يقفش فى بزازها وهى بترضع وعمى خلى شيماء تفنس وعمال يلحس فى طيزها زى ما يكون

مشفش طيز قبل كدة عمال يدخل لسانة وينزل على كسها لحس خلاص بقى مفيش غير اصوات المحنة ومصمصة

الاكساس والطياز والازبار هو اللى مسموع ناهد فوقتنى من سرحانى فى الاجسام اللى بتتلوى من المحنة قدامى

لما فتحت السوستة وطلعت زبى من مكمنة ونزلت فية مص دوبتنى بنت الاية هى فنانة فى المص ولحس الطيز بنت

الخول لحست طيزى وانا بقيت زى المجنون من لمساتها وزوبرى شد على اخرة قومت نيمتها وفقعدت افرش فى

كسها بزوبرى وهى بتتلوى وبتترجانى دخلة بقى مش قادرة انا جبت مرة وانت بتلحس هتجنن رحت رازعة فيها مرة

واحدة دخل كلة وسمعت احلى ااااااااااة وهى بتشد فى شعرى زى المجنونة وفضلت انيك فيها خمس دقايق وانا بتفرج

على عمى وصاحبة وهما لسة بيتعدلوا لقيت شيماء قامت وقعدت على زوبر عمى ووجهتة لكسها وقعدت علية وهو

مسك بزازها الملبن وهى اشتغلت بطيزها تدخل زوبرة للاخر وتطلع بجسمها لحد ما راس زوبرة تبان وتنزل تانى علية

بنت الاية راكبة فرس عمالة تطلع وتنزل وبزازها بتترج على وش عمى وصدرة وهو ماسك طيزها فاشخها وزوبرة بيدخل

ويخرج من كسها وصاحبة نيم المزة ناهد ودخل زوبرة فى كسها واشتغل معلم صحيح ماسك بزازها بيرضع فيها وهو

نايم فوقها وهى بتصوت من متعة مزدوجة بزازها اللى بتتقفش وتترضع وكسها اللى بيتفشخ بزوبر جامد انا قومت

وخليت ناهد تفنس وتعمل وضعية الكلب ودخاتة فيها ومسكت طيزها افتحها واضمها وانا بنيك فيها ورحت بالل صباعى

وجيت بلعب بية فى خرم طيزها ورحت مدخلة فى طيزها وااااو صوتت بنت اللبوة وقالت احححححح اية دة قولتلها زوبر

تانى يا لبوة عشان تتكيفى اية رائيك فى الزوبرين دول وانا بلعب بصباعى فى طيزها وزوبرى فى كسها وانا هايج من

ملمس صباعى لزوبرى مفيش فاصل بينهم غير الفاصل بين الطيز والكس وهى خلاص هتموت من المتعة وبتقولى

كمان نيييك كمان افشخنى وعمى نزل شيماء من فوق زوبرة ونيمها ونام وراها ودخل زوبرة فى كسها وماسك بزازها

وبيشد فيهم ووسطة شغال طالع داخل وطيزها بتخبط فى بطن عمى وبتترج شكلها عجيييب جدا طرية زيادة عن اللزوم

وصاحبة عدل البقرة اللى معااة وضع الكلب وبينيك فى كسها وبزازها الكبيرة جدا مدلدلة وبتترج انا اتجننت من رجة

البزاز قومت ناهد وانا رقدت على ضهرى وهى جت ركبت على زوبرى حصان واخدت بزازها فى بقى رضاعة كانى

متفطمتش وهى دخلت زوبرى لحد الاخر وفضلت تتحرك لقدام وورا زانقة زبى وانا حاسس ان زوبرى بيخبط فى حتة

بتكهرب وهى عنيها غربت وقالتلى هجيبهم يا احمد انا رفعتها شوية وحطيت ايدى تحت فخادها وفضلت انا اشتغل

بزوبرى فى كسها سريع جدا بساعدها عشان تجيبهم هى جابتهم واترمت على صدرى وانا لسة مجبتهمش يمكن

عشان كنت لسة نايك خطيبتى بالليل ولا عشان بضرب عشرات كتير مفيش مخزون ينزل بسرعة المهم لقيتها بتقولى

مش قادرة اكمل خلاص كسى نشف وانت كدة بتألمنى قولتلها خلاص قومى ريحى انا فضلت اتفرج على عمى وهو

بينيك البت شيما وطيزها قدامى مفتوحة وبتترج وبزازها مغطية وش عمى انا كنت مش قادر خلاص قومت بليت زبى

جامد وجيت عليها من ورا لقيتها بتقولى هتعمل اية يا مجنون قولتلها هنيك طيزك انا هتجنن عليها من ساعة ما شفتها

ثبتت شوية على عمى وانا بليت طيزها وبدات ادخل زوبرى واحدة واحدة وهى بتصوت اااااة احححححح فشختونى

بزباركم انتم الاتنين حسيت ان طيزها طرية قوى زوبرى داخل فى ملبن طرى وفضلنا ننيك فيها احنا الاتنين وازبارنا بتحك

فى بعض جوة انا مستحملتش وقولتلها خلاص هجيب لبنى قالت هاتهم فى طيزى شبعها لقيت لبنى بينزل دفقات

دفقات من نار طيزها وحلاوتها وخرجت زوبرى وعمى ابن المرة لسة مجبش لبنة شكلة كان واخد ترامادول انا رحت

لناهد نمت على وراكها وبلعب فى بزازها وانا بتفرج على صاحب عمى اللى هبة نيمتة وطلعت بكسها فوق زوبرة

وعمالة تترج من كل حتة وانا برضع فى ناهد وهى مبسوطة وفجاة لقيت صاحب عمى بيشخر وشكلة بيجيب لبة

مستحملش البت الهجمة فوق زوبرة وعمى نفس الشى لقيتة مسك شيماء جامد من وسطها وطيزها عشان يتحكم

فى سرعة حركتها عشان بيجيب قعدنا كلنا ملط بنتفرج على بعض وريحة النيك مالية المكان ارتحنا شوية وعصام طلع

لينا جايب عصير وقالنا اتفضلوا بعد المعركة دى لازم تبلوا ريقكم بعد المص واللحس اللى حصل شربنا ولبسنا الهدوم

وودعنا المزز مع وعد بلقاء اخر

ونزلنا مشينا فى الشارع الهوا جميل بعد النيكة الجامدة دى وانا بقول لصاحب عمى اية رائيك فى السهرة قالى تحفة

يا ريت نكررها تانى قولتلة نكررها مفيش مشكلة اية رائيك فى عشرين مليون جنية يخلوك تعمل كل يوم حفلة نيك

بصلى باستغراب وقالى ازاى قولتلة عايز خرايط القمر الصناعى بتاع المنطقة والحفريات اللى لسة هتبدا

سكت وبطل مشئ وقالى ايييييية

وهنا انتهى الجزء بتاعنا وهنعرف ردة الجزء القادم انتظرونى
تحيااااااااااااااااااااااتى

Sami Tounsi
10-01-2017, 07:19 PM
اخيرا الريس برايز شفناه ناشر قصه لا و حلوه كمان و بداية موفقه يا طارق...
اتمنالك كل خير يا طارق انت تستاهل... نصيحه من اخوك الوصول الجنس المحارم لا تجعله سهلا و مباشرا شوق القارء و اجعله على مراحل...
انت سافل و زنديق و هاتعرف ازاي تمشي امورك:D و انا تحت امرك في اي وقت يا روقه

نسوانجي متميز
10-01-2017, 07:37 PM
احسنت السرد
موفق طارق

airwalker
10-01-2017, 07:40 PM
حبيب قلبي يا طارق اخويا وصحبي طلع كاتب كبييير اوي يا جدعاااان

انت كده مش هتخليني اطلع من القسم ده خالص ايه الجمال ده ياطارق

بداية جيدة جدا يا صديقي العزيز اطلق العنان لقلمك وهتابعك اكيد

تحياتي لك شريك زكريات التسعينات واتمنى لك التوفيق من كل قلبي

عاشق الجننس
10-01-2017, 07:44 PM
اخسنت قصه جنيله ومنتظزين باقي الاحداث

avioo
10-01-2017, 07:48 PM
صديقى طارق
ابدعت واحسنت
اسلوب سرد رائع وقصه مشوقه
منتظرين جديدك دائما يا كبير

تحياتى...

nikmharem
10-01-2017, 07:51 PM
موضوعك جميل وشيق وسننتظر التكملة صديقي العزيز طارق . موفق دائما ومتميز وبالتوفيق طارووق ...

Maaraam
10-01-2017, 07:53 PM
بداية موفقة يا صديقى

*ESRAA*
10-01-2017, 08:09 PM
اوريووووووووووووووووووو

مساك عسل يا اوريو اي الجمال والقشطة دي كلها :wink:

ما يجيب القشطة دي كلها الا الريس برايز :D

بالتوفيق يا اوريو وبانتظار التكملة وهتابعها بس متقولش حاجة لسامي :D

لولو 41
10-01-2017, 08:12 PM
بالتوفيق ياطارق في المسابقه

BuShRa
10-01-2017, 08:25 PM
بداية موفقة طارق قصة جميلة جدا

انا في انتظار باقي القصة بفارغ الصبر


محبتي لك .

zalzalmara
10-01-2017, 08:40 PM
بداية موفقة قصة أكثر من رائعة

متميز يا برنس الليالي من يومك

منتظر الجديد علي ناااااااااااااااااااااااااااار

عزوز النسوانجي
10-01-2017, 09:17 PM
بداية جيدة إلى حد ما بس ياريت تهدي الرتم شوية وركز في التفاصيل التفاصيل هي اللي بتعلي مع القارئ... مرة تانية بتمنالك التوفيق

الفنان_البوهيمي
10-01-2017, 09:32 PM
بالتوفيق يا كبير .. قصه مثيره جدا .. مستني التكمله علي ناااار

زيزو النيك
10-01-2017, 09:33 PM
بدايه جميله بالتوفيق

THE LEGEND
10-01-2017, 09:36 PM
اوووه بووووم .. بدايه قويه جدا
انت نقلت المنافسه الي مكان اخر تماماً .. الي ملعب الكبار كما يقال
شكرا لمشاركتنا القصه وامتاعنا ببنات افكارك عزيزي طارق
موفق علي الدوام ولا تحرمنا جديدك

تحياتي

قيصــر نسـوانجي
10-01-2017, 10:04 PM
وكنت مخبى الموهبه دى فين يا صديقى المجنون

لا بجد القصه حلوه ... واعتبرنى من اشد متابعينك من هنا وجاى :wink:

حبيبى يا مجنون واحلى تقييم للقصه الحلوه وطريقة السرد الاحلى

Heart_Of_Dick
10-01-2017, 10:06 PM
صديقى العزيز طارق بداية ساخنه جدا .. واعتقد ان القادم اشد واكثر اثاره
منتظر الفصل الثانى من القصة ..

تحياتى صديقى

kingmoo
10-01-2017, 10:38 PM
احيه ايهوالقصه الجحيم دي فاجره نيك كمل بس اوعاا تكون من الي بيتأخرووو����

FAHD-ELROSY
10-01-2017, 11:18 PM
بدايه ساخنه جدا
لا تتاخر علينا بالباقي صديقي

محبتي

DWM
10-02-2017, 12:15 AM
هو كله اتجه للمحارم كده ليه هههههههه
قصة حلوة ياطروووق ومشوقة

مستنيين التكملة
بالتوفيق ياصاحبي

midocapo88
10-02-2017, 12:24 AM
رووووووووووووووووووووووووعة فشخ يارووووووووووقة استمر يا برووووووووووووو

يوسف.6
10-02-2017, 12:26 AM
قصه جااااامدة
وبداية قوية يا صديقى
بانتظار باقى القصه

الجاسور1
10-02-2017, 12:59 AM
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعاتك

.The KiNg.
10-02-2017, 12:59 AM
المنافسه اصبحت حامية الوطيس
رفعت السقف يا طارق
ننتظر الافضل و المزيد

بالتوفيق

Another Life
10-02-2017, 01:52 AM
عجبنى اوى تتابع الاحداث والترتيب
روعه يا طارق
بالتوفيق وبدايه جيده

/>

max222
10-02-2017, 04:16 AM
مشكووووووووووووووووووووووووووووووور

أشرف زيدان محمد
10-02-2017, 08:07 AM
مشكور على مجهودك

دكتور حب منصوره
10-02-2017, 08:56 AM
جوايا ثورة مشتاق ياسمرة مفيش مغامرة ولا تمثيل
بلاش تخافي من حضن دافي ومن قلب صافي مالوهش مثيل

Zobr Haig
10-02-2017, 09:25 AM
جامده منتظر باقى الاجزاء

عشاق بلا ندم
10-02-2017, 10:19 AM
.

:eek::eek::eek:

روقا الرايق . صديقي الغالي :g058:

إية الحلاوة دي يا نجم

مواهب دفينة في الأعماق أيها السالك
هههههههههه

:99:

انا خت لمحة سريعة كدة

شكلك هتجر رجلي لهنا و سامي هيفرح فيا

هههههههههههههههه

رجعلك لما اتمعن مع ثناء و بنتها بقي

:D

:D

.

شوفوني
10-02-2017, 10:48 AM
تحياتي يا طارق
بما أن الموضوع يخص نسونجي ايدول ، فانا هتعامل معاه على هذا الأساس واركز في نقد العمل او الموضوع من النواحي الفنبة الادبية ، اعمل لك ايه انتا دخلت الميدان بتاعي ولازم تستحمل باه هههههههه.
اولا : لغتك سليمة وجيدة ومناسبة للموضوع
ثانيا : سردك للاحداث جيد ولكن يشوبه التسرع حبتين ، اطالة المقدمة لا تضر الموضوع بل تساعد في وضع القارئ بظروف حصول الاحداث ومبررات حدوثها
ثالثا : اللقاء الجنسي الاول بين خطيب وخطيبته لا يمكن أن يتم بهذه الطريقة ، ( عالواقف بزاوية الغرفة ، وبوجود امها في المطبخ ، والاستعجال الضروري لهذا الوضع ، واصدار الاصوات الطبيعي الممارسة التي ستقود الام لاكتشاف الواقعة ، ) لا وايه نوعلت في الممارسة وعريت صدرها وكسها ولحستها ومصتلك زوبرك !!!؟ كل هذا لا يمكن أن يحصل بمثل هذا الظرف
كان ممكن تعمل لقاءك الاول مع خطيبتك بظروف افضل وتاخذوا راحتكم ثم تاتي مثلا الي بيتها مثارا هايجا وتحاول معها ببعض الحركات ثم تجعل امها تكتشفك وتكمل بقية قصتك .
رابعا : ختمة الجزء الاول جيدة من حيث الحدث ولكن كان ممكن تعبر عنها بطريقة اكثر اثارة وتشويقا
أعتذر اني بفتح عيون اللجنة عليك لكن ماعليش هو مجرد راي وسيكون لمثل هذه الملاحظات فوائد ايضا لصناعة قصص اكثر اتقانا في المستقبل منك او من المتابعين .
تحياتي واحترامي

Ahmed Alasd
10-02-2017, 11:35 AM
/ />
انا احمد عمرى 39 سنة حدثت هذة القصة عام 2000 كنت لسة متخرج من كلية علوم قسم كيمياء حياتى الجنسية
انحصرت فى ايام الجامعة على بعض الاحضان والبوس والتقفيش والفرجة على افلام السكس فى الفيديو وضرب العشرات

ابطال القصة
1 ** خطيبتى سمر عمرها كان 19 سنة وانا بحبها جدا وهى بنت خالتى ثناء وهى جميلة وجسمها حلو مزة مزة

/ wNv3m7Z00nnXYKCNlHeoX6Bs6EQNKBs-6h

2** خالتى ثناء عمرها وقت القصة 39 سنة جسمها رهيب زى الصورة دى

/ />
3 ** امى صفاء وهى عمرها كان 44 سنة زى دى كدة

https://img.scoop.it/Y-9xWXVvu5ZKdBp3WaXHxDl72eJkfbmt4t8ye nImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9


/ />

انا اولا راجل طبيعى عمرى ما فكرت فى جنس المحارم ابدا لان النت مكنش لسة توغل فى حياتنا بالطريقة
الجامدة دى كنت بتفرج على المحارم فى افلام السكس فقط ايام كاى باركر ومجموعة افلام تابو

انا كنت خاطب بنت خالتى ثناء وكنت بحبها وبيحصل بينا زى اى اتنين مخطوبين بوسة حضن مسكة طيز
وطبعا لاننا اولاد خالات كنت مقيم عندهم اكثر الوقت واوقات كثيرة كنت ببات عندهم فى البيت كمان

طبعا لانى كنت متواجد طول الوقت كانت خالتى بتقعد قدامى عادى بجلابية البيت او كاش مايوة بيتى
قصير لحد الركبة وكان الطبيعى انى اشوف شق بزازها باين من الجلاليب لان بزازها كبيرة ومغرية جدا

وخطيبتى كانت بالمثل بتقعد كدة عادى وكنت بتمتع بالنظر لبزازها او طيازها الجامدة
وكنت بتعمد انى وهى معديا من جمبى احسس على طيزها او بعبصها او امسك بزازها على خفيف
وهى تقولى بطل يا وسخ كلها شهرين وتمسك براحتك لما نتجوز اصبر هتفضحنا
وكنت لما بستفرد بيها بحضنها وابوسها واقفش بزازها واقعدها على حجرى واحسسها بزوبرى وهو بين طيازها

وفى يوم رحت عندهم البيت لقيتها هى وخالتى لوحدهم وخالتى كانت بتعمل الاكل
دخلت على خالتى وبوستها من خدها عادى زى ما انا متعود وخرجت قعدت اتفرج على التليفزيون

فى الصالة ودخلت خطيبتى تعملى شاى وكانت لابسة كاش مايوة لحد الركبة وفتحة صدرة واسعة وشق
بزازها كلة باين وانا كنت هايج قوى من منظرها هى وخالتى او حماتى فى المستقبل القريب

دخلت خطيبتى بتقدملى الشاى ووطت قدامى انا شوفت كل بزازها ماعدا الحلمة
كانت لابسة برا احمر يجنن على لون بزازها الابيض حاجة تهوس بجد زى كدة

/ />

هجت على الاخر وزوبرى شد حيلة وبقى عامل خيمة فى بنطلون الترينج خطيبتى شافتة قالتلى يا وسخ
هتفضحنا نيمة احسن امى تشوفة تخلى سنتك سودة

قومت وقفت معاها وحضنتها وهى بتشد نفسها بالراحة مش عايزة تعمل صوت احسن امها تسمع
قعدت امسك بزازها من فوق الهدوم وزوبرى بين طيازها وهى بتتمنع وانا حاسس انها عايزة تتمتع

وانا ببوس فى رقبتها وايدى ماسكة بزازها وهى بتقولى بس بقى يا حبيبى كفاية انا مش قادرة
ولما حست انى تعبان وعايز ارتاح قالتلى خلاص بقى خلص بسرعة احسن امى تخرج وتشوفنا
فرحت انها بدأت تتجاوب معايا

اخدتها بين ايديا وسحبتها على الحيطة اللى بعيد عن باب المطبخ عشان خالتى ماتشوفناش
وبدات ابوس فيها بوسة مشبك مع عض خفيف للشفايف ودخلت لسانى بين شفايفها وفضلت احركة

يمين وشمال لما حسيت ان شفايفها نملت من المحنة وهى تجاوبت معايا وبدات تمص لسانى
اخدت ايديها ونزلتها على زوبرى وهى بدات تدعك فية من فوق الهدوم وانا بدات الحس رقبتها وحلمة ودنها

وايدى بتقفش فى بزازها ونزلت على بزازها طلعتهم من البرا وفضلت ارضع وامص فى الحلمة وبقفش فى
البز التانى وهىى دايبة ومش عايزة تطلع صوت خايفة نتقفش وايديها شغالة عصر فى زوبرى

وانا مسكت بزازها الاتنين بايدى وضمتهم على بعض واخدت الحلمتين مع بعض بين شفايفى
وعضعضة خفيفة ومع مص بعنف للحلمتين حسيت انها هتقع من طولها سبت بزازها ونزلت ايدى
رفعت الكاش مايوة وبحسس على الاندر الاحمر لقيتة غرقان من عسلها

قعدت احسس علية وبعبصة على خفيف وانا برضع بزها الشمال
وهى بتصوت بالراحة خلاص كفاية حرام عليك هموت فى ايدك مش قادرة

نزلت بشفايفى تحت على كسها من فوق الاندر الاحمر ابوسة وعضعضة وايدى فوق ماسكة بزازها
وهى مسكت شعرى بتشد فية وانا مش راحمها نزلت الاندر لحد ركبها وشوفت كسها العسل علية شعر خفيف

شكلها عاملاة قريب ونزلت بلسانى وشفايفى بين شفرات كسها الحس واشرب من عسلها ومحنتها
وادخل لسانى بين الشفرتين من تحت عند فتحة طيزها لحد فوق لما المس البظر وهى كان الكهربا مسكتها
كل ما الحس كسها ولسانى يلمس البظر تشد فى شعرى جامد

ونزلت بلسانى فجاة على فتحة طيزها لمستها بس لقيتها اتنفضت وقالت اااة
انا اول ما اسمع الاة دى بتجنن فضلت الحس فى خرمها والف لسانى حوالية وهى توحوح وادخل لسانى فى طيزها

طيزها طرية وجميلة جدا وبقيت اطلع بلسانى من طيزها لكسها وايدى ماسكة بزازها بتقرص فى الحلمات
كان وضع متعب جدا لكن انا كنت مستمتع ونسينا اصلا ان خالتى ممكن تخرج فى اى وقت

وانا بلحس فى كسها جابتهم على وشى وهى بتتشنج وبتقولى بجييييييب خلاص ارحمنى
بعد ما ارتاحت وجابتهم قالتلى تعالى بقى هكفأك على المتعة دى

نزلت تمص فى زوبرى ولا اجدع شرموطة انا اتوغوشت هى عرفت المص منين اللبوة لكن من المتعة نسيت اصلا
وهى مسكت زوبرى بوس فى الراس وبلسانها تلفة حوالين الراس كدة وانا دايب وتنزل بلسانها لحد البيض وتطلع بلسانها تانى لحد الراس

وشوية وضمت بزازها وانا حطيتة بينهم وهى ترج بزازها علية وانا فى دنيا تانية
وشوية وتمسك الحلمتين وتلعب بيهم فى راس زوبرى
قولتلها كفاية بزاز كملى رضاعة يا حبيبتى مسكت زوبرى تمص فية وتدخلة فى بقها وتلبع بلسانها فية وهو جوة

وانا مش قادر طلعتة ونزلت تلحس فى البيض وتلحس فى الحتة المرعبة بين البيض وفتحة طيزى وبتلعب فى زوبرى
كانها بتضربلى عشرة وبتبصلى بعنيها بكل منيكة يا خرابى انا كنت فى السما خلاص مش عايز انزل تانى

انا سخنت خلاص من منظرها وهى بترضع وبزازها قدامى قولتلها هجيب راحت وخداه فى بقها وقعدت ترضع فية وتلعب بلسانها
وانا مش قادر خلاص جبتهم فى بقها شربتهم كلهم بنت الشرموطة حتى اللى ساح على شفايفها لحستة بلسانها

قومت مقومها وبايسها وضاربها على طيزها ضربة خفيفة ولبسنا هدومنا وقعدت انا اشرب الشاى
وهى دخلت على امها اللى لسة بتعمل الاكل

وانا بفكر ازاى خطيبتى المحترمة عرفت المص ونيك البزاز والاحتراف اللى هى فية دة

لقيت خالتى جاية عليا وبتقولى مش عيب انك تعمل كدة

انا اتبليت ومعرفتش ارد ووشى جاب اللوان الطيف

لقيتها بتقولى يا احمد ؟؟؟؟؟؟؟

هنعرف الحلقة الجاية اية اللى حصل




.

العضو الفاشل ده طلعوه من المسابقه دا حيخلص علي الاعضاء السينجل من كتر ضرب العشرات و الباقي المتجوزين حيطلقو ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه
بدايه كلها هيجان يا طاروووووق موفق باللبن هههههههههههههههههههههههههه

Tarek*
10-02-2017, 02:23 PM
تحياتي يا طارق
بما أن الموضوع يخص نسونجي ايدول ، فانا هتعامل معاه على هذا الأساس واركز في نقد العمل او الموضوع من النواحي الفنبة الادبية ، اعمل لك ايه انتا دخلت الميدان بتاعي ولازم تستحمل باه هههههههه.
اولا : لغتك سليمة وجيدة ومناسبة للموضوع
ثانيا : سردك للاحداث جيد ولكن يشوبه التسرع حبتين ، اطالة المقدمة لا تضر الموضوع بل تساعد في وضع القارئ بظروف حصول الاحداث ومبررات حدوثها
ثالثا : اللقاء الجنسي الاول بين خطيب وخطيبته لا يمكن أن يتم بهذه الطريقة ، ( عالواقف بزاوية الغرفة ، وبوجود امها في المطبخ ، والاستعجال الضروري لهذا الوضع ، واصدار الاصوات الطبيعي الممارسة التي ستقود الام لاكتشاف الواقعة ، ) لا وايه نوعلت في الممارسة وعريت صدرها وكسها ولحستها ومصتلك زوبرك !!!؟ كل هذا لا يمكن أن يحصل بمثل هذا الظرف
كان ممكن تعمل لقاءك الاول مع خطيبتك بظروف افضل وتاخذوا راحتكم ثم تاتي مثلا الي بيتها مثارا هايجا وتحاول معها ببعض الحركات ثم تجعل امها تكتشفك وتكمل بقية قصتك .
رابعا : ختمة الجزء الاول جيدة من حيث الحدث ولكن كان ممكن تعبر عنها بطريقة اكثر اثارة وتشويقا
أعتذر اني بفتح عيون اللجنة عليك لكن ماعليش هو مجرد راي وسيكون لمثل هذه الملاحظات فوائد ايضا لصناعة قصص اكثر اتقانا في المستقبل منك او من المتابعين .
تحياتي واحترامي


يا سنة سوخة يا ولاد هههه
كل دى غلطات فى القصة هههه

يا عزيزى انا كتبتها فى نص ساعة ههه
لو ركزت كانت اكيد هتبقى احسن من كدة

لكن فى مقدمات للعلاقة احضان وتقفيش وبوس
يعنى واخدين على بعض وعارفين اجساد بعض

والهيجان موجود بينهم دايما لما بيبقوا لوحدهم

على العموم انا سعيد بمرورك المفيد
ونصايحك اكيد هاخدها بعين الاعتبار

تحياتى

Zobr Haig
10-02-2017, 02:29 PM
تحياتي يا طارق
بما أن الموضوع يخص نسونجي ايدول ، فانا هتعامل معاه على هذا الأساس واركز في نقد العمل او الموضوع من النواحي الفنبة الادبية ، اعمل لك ايه انتا دخلت الميدان بتاعي ولازم تستحمل باه هههههههه.
اولا : لغتك سليمة وجيدة ومناسبة للموضوع
ثانيا : سردك للاحداث جيد ولكن يشوبه التسرع حبتين ، اطالة المقدمة لا تضر الموضوع بل تساعد في وضع القارئ بظروف حصول الاحداث ومبررات حدوثها
ثالثا : اللقاء الجنسي الاول بين خطيب وخطيبته لا يمكن أن يتم بهذه الطريقة ، ( عالواقف بزاوية الغرفة ، وبوجود امها في المطبخ ، والاستعجال الضروري لهذا الوضع ، واصدار الاصوات الطبيعي الممارسة التي ستقود الام لاكتشاف الواقعة ، ) لا وايه نوعلت في الممارسة وعريت صدرها وكسها ولحستها ومصتلك زوبرك !!!؟ كل هذا لا يمكن أن يحصل بمثل هذا الظرف
كان ممكن تعمل لقاءك الاول مع خطيبتك بظروف افضل وتاخذوا راحتكم ثم تاتي مثلا الي بيتها مثارا هايجا وتحاول معها ببعض الحركات ثم تجعل امها تكتشفك وتكمل بقية قصتك .
رابعا : ختمة الجزء الاول جيدة من حيث الحدث ولكن كان ممكن تعبر عنها بطريقة اكثر اثارة وتشويقا
أعتذر اني بفتح عيون اللجنة عليك لكن ماعليش هو مجرد راي وسيكون لمثل هذه الملاحظات فوائد ايضا لصناعة قصص اكثر اتقانا في المستقبل منك او من المتابعين .
تحياتي واحترامي
نقد محترم جدا

A7med Gamal
10-02-2017, 02:36 PM
قصه رووووووعه ملهاش حل استمرررررر

شوفوني
10-02-2017, 02:57 PM
يا سنة سوخة يا ولاد هههه
كل دى غلطات فى القصة هههه

يا عزيزى انا كتبتها فى نص ساعة ههه
لو ركزت كانت اكيد هتبقى احسن من كدة

لكن فى مقدمات للعلاقة احضان وتقفيش وبوس
يعنى واخدين على بعض وعارفين اجساد بعض

والهيجان موجود بينهم دايما لما بيبقوا لوحدهم

على العموم انا سعيد بمرورك المفيد
ونصايحك اكيد هاخدها بعين الاعتبار

تحياتى
بالضبط يا طارق يا حبيبي وصاحبي وحبة عيني هذا ما اقصد
انا اعتبر نفسي واحد من مجموعة على شكل فريق كرة قدم هدفنا نفوز كلنا
وكلما تخسنت نوعية للمواضيع نفوز جميعا
على العموم رأيي العام انك ممكن تكون كاتب محترف ، وهبقى معاك على طول لنرتقي سويا
احترامي الشديد لردك الراقي

*ESRAA*
10-02-2017, 04:17 PM
الجزء الجديد امتي يا اوريووو عشان اعمل حسابي :D

koko_lolo150
10-02-2017, 05:36 PM
حلوه القصه ياريت تكملها انت مبدع

Tarek*
10-02-2017, 05:52 PM
اخيرا الريس برايز شفناه ناشر قصه لا و حلوه كمان و بداية موفقه يا طارق...
اتمنالك كل خير يا طارق انت تستاهل... نصيحه من اخوك الوصول الجنس المحارم لا تجعله سهلا و مباشرا شوق القارء و اجعله على مراحل...
انت سافل و زنديق و هاتعرف ازاي تمشي امورك:D و انا تحت امرك في اي وقت يا روقه


شكرا سامى على مرورك العطر
ونصايح غالية تسلم يا صحبى

Tarek*
10-02-2017, 05:53 PM
احسنت السرد
موفق طارق

عزيزى مرورك اسعدنى

Tarek*
10-02-2017, 05:54 PM
حبيب قلبي يا طارق اخويا وصحبي طلع كاتب كبييير اوي يا جدعاااان

انت كده مش هتخليني اطلع من القسم ده خالص ايه الجمال ده ياطارق

بداية جيدة جدا يا صديقي العزيز اطلق العنان لقلمك وهتابعك اكيد

تحياتي لك شريك زكريات التسعينات واتمنى لك التوفيق من كل قلبي



صديقى واخويا محمد ايرولكر
ابن اسكندرية ماريا

رفيق الدرب

نورتنى يا راجل يا جدع

.

Tarek*
10-02-2017, 05:55 PM
اخسنت قصه جنيله ومنتظزين باقي الاحداث

مرورك اسعدنى تسلم

.

Tarek*
10-02-2017, 05:56 PM
صديقى طارق
ابدعت واحسنت
اسلوب سرد رائع وقصه مشوقه
منتظرين جديدك دائما يا كبير

تحياتى...

اهلا بيك اهلا بيك اول قصة بتحييك

تسلم

Tarek*
10-02-2017, 05:57 PM
موضوعك جميل وشيق وسننتظر التكملة صديقي العزيز طارق . موفق دائما ومتميز وبالتوفيق طارووق ...

مرورك اسعدنى يا ايمن
المفروض كنت اخدت عندك درس قبل كتابة القصة


.

Tarek*
10-02-2017, 05:58 PM
بداية موفقة يا صديقى

البداية للكل جميلة المهم محطة الوصول يا مرام

Tarek*
10-02-2017, 06:00 PM
اوريووووووووووووووووووو

مساك عسل يا اوريو اي الجمال والقشطة دي كلها :wink:

ما يجيب القشطة دي كلها الا الريس برايز :D

بالتوفيق يا اوريو وبانتظار التكملة وهتابعها بس متقولش حاجة لسامي :D

سموزى مساء الفل
احااا هو الريس برايز هتنتشر هنا كمان ههههه

هنزلك الجزء الجديد فى اقرب وقت عينى حاضر
ومش هقول لسامى هو مش ناقص هيجان ههههه


.

essamelged2
10-02-2017, 06:01 PM
فين الباقى ................................... ..................

10-02-2017, 08:13 PM
ب انتظار جديدك

2hunter
10-02-2017, 08:27 PM
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

*ESRAA*
10-02-2017, 09:02 PM
اية ياعم اية ياعم

ما اعمل معاك الجزء الجديد يا طارق والمشاهدات الجاية تبقي بالنص :D

عصر يوم
10-02-2017, 10:11 PM
المعركة يا طارق حامية قوي....
أمامك أربعة فوارس في ساحة "نسوانجى ايدول"...
تشجّع وننتظر الأقوى في القصة التي شدت للساحة مؤيّديك..
نتمنى لك الفوز...

Tarek*
10-02-2017, 10:27 PM
بالتوفيق ياطارق في المسابقه

شكرا فاطمة على مرورك تسلمى

Tarek*
10-02-2017, 10:29 PM
بداية موفقة طارق قصة جميلة جدا

انا في انتظار باقي القصة بفارغ الصبر


محبتي لك .



شموسة المنتدى وقمرة المنير
مرورك على اى مكان يزيدة بريق

تسلمى وتنورى الدنيا كمان وكمان


.

انسان حائر
10-02-2017, 11:03 PM
بجد قصة رائعة و انت محنك و انت رقم و احد

Dead.Heart
10-03-2017, 03:36 AM
قصة رائعه يانجم المنوفيه
وضربت عليها 3 عشرات وخمستين وهات الباقي ههههههههههه

اتمنالك التوفيق ياصديقي

نسوانجي253
10-03-2017, 09:27 AM
بدايه جميله ومثيره

بانتظار ال 2

تسلم طارق واتمنى لك التوفيق والنجاح ههه

لا بجد روعه ومشروع كاتب

Tarek*
10-03-2017, 11:38 AM
اوووه بووووم .. بدايه قويه جدا
انت نقلت المنافسه الي مكان اخر تماماً .. الي ملعب الكبار كما يقال
شكرا لمشاركتنا القصه وامتاعنا ببنات افكارك عزيزي طارق
موفق علي الدوام ولا تحرمنا جديدك

تحياتي


اهلا ليجاند انرت الموضوع بحضورك
مش مقصودة يا ليجاند :wink::wink:

الايدول يستاهل :up:

وسقف المنافسة لازم يعلى


.

monaa2222
10-03-2017, 12:11 PM
ارد اقول ايه وقد عجزت الكلمات عن وصف ابداعك وروعاتك فى السفاله:mad::mad:
انا بجد رائى تاخد لقب السافل الكبير عن جداره واستحقاق ههههههه
بالتوفيق طقطق

علياء علي
10-03-2017, 03:54 PM
بدايه حلوه في انتظار بقية الاحداث

محب العشق
10-03-2017, 04:12 PM
بدايه مثيره جدا ابدعت مستنى الباقى بسرعه ارجوك

Omar el gamed
10-03-2017, 07:53 PM
بداية رائعة مستنين بقية الأجزاء بسرعة مستنينك

Abdalbast1
10-03-2017, 10:01 PM
طارق يا طارق. يا جامد
ايه ياعم الحجات الجمده دي
بالتوفيق يا وحش

slave_forever
10-03-2017, 10:36 PM
نكملها بقاااا حلوه

ThrilleR
10-03-2017, 11:11 PM
مقدمة رائعة يا طارق فقد اسست لقصة بامكانك اطالة فصولها لتزداد اثارتها
لغتك جميلة وصحيحة واحداث قصتك منتهى السفالة :wink:
استمر عزيزي وحاول اطالة الجزء القادم ايحدث التوازن الزمني في قصتك


في انتظارك
مع تمنياتي لك بالتوفيق

ياما تحت السواهي دواهي :D

FAHD-ELROSY
10-04-2017, 01:05 AM
تم الدمج صديقي طارق
أبدعت واحسنت بهذه القصه

محبتي

kingmoo
10-04-2017, 01:54 AM
جزء جامد فشخ ��

max222
10-04-2017, 04:20 AM
مشكووووووووووووووووور حلوه

شوفوني
10-04-2017, 06:58 AM
حبيبي يا طارق
اولا اهنيك على نزول الجزء الجديد واتمنالك التوفيق بالمسابقة
ثانيا : انتا بتكتب بشكل جيد جدا
******************
الاحداث متسلسلة بشكل منطقي
السرد جميل وممتع ولا يخلو من التشويق
لغتك حلوة ومفرداتك منتقاه بشكل جيد
***"************"
عندك مشكلة
ما بتحاولش توصف مشاعرك وانتا بتمارس العلاقة ولا حتى توصف مشاعر خطيبتك ( اتحدث هنا عن بطل قصتك وليس عنك شخصيا )
حاول ان يكون جزء من السرد خاص بالمشاعر ، الاحاسيس ، النوايا ،
ادخل في اعماق العقل والقلب وصف بما يتحدثون وكيف يشعرون
هذا الجانب يزيد القيمة الادبية للعمل ويرفع مستوى احساس القارئ بالابطال
حاول انك تخلينا نعيش اللحظة مع الابطال مش بس نسمع عنهم
*********
في النهاية انتا يا واد هتبوظ اخلاق العيلة والا ايه ؟؟ بوظت اخلاق خالتك ويا عالم الدور على مين ؟؟
تحياتي وامنياتي ، وفائق احترامي

محب العشق
10-04-2017, 11:08 AM
مثيرة جدا جدا تحفه كمل الباقى نشوف هتعمل ايه تانى

عصر يوم
10-04-2017, 11:34 AM
يا أعضاء يا عسل الجزء الثاني وصل....

BuShRa
10-04-2017, 01:40 PM
قصة رائعة ومثيرة استمر

صديقي طارق في انتظار الجز الثالث

الفحل الشرس
10-04-2017, 01:53 PM
تسلم الايادي

من اروع القصص في المنتدى منتظر الجزء القادم بشغف

*ESRAA*
10-04-2017, 02:55 PM
مبروك الجزء الجديد يا ريس برايز :cool:

قولتلك خدني تحت جناحك نفضتلي مكنش العشم ياعم :D

mokninois
10-04-2017, 03:00 PM
شكرااااااااااا قصة رائعة شكلا و مضمونا, برافو في انتظار البقية :)

عاشق الجننس
10-04-2017, 05:00 PM
تسلم يا غالي مستنين الجديد

يوسف.6
10-04-2017, 05:06 PM
جزء جااااامد وكله اثارة
استمر يا صديقى

Tarek*
10-04-2017, 05:40 PM
بداية موفقة قصة أكثر من رائعة

متميز يا برنس الليالي من يومك

منتظر الجديد علي ناااااااااااااااااااااااااااار

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:41 PM
بداية جيدة إلى حد ما بس ياريت تهدي الرتم شوية وركز في التفاصيل التفاصيل هي اللي بتعلي مع القارئ... مرة تانية بتمنالك التوفيق

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

هركز حاضر الاجزاء كتير متقلقش

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:41 PM
بالتوفيق يا كبير .. قصه مثيره جدا .. مستني التكمله علي ناااار

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى فى اسرع وقت

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:42 PM
وكنت مخبى الموهبه دى فين يا صديقى المجنون

لا بجد القصه حلوه ... واعتبرنى من اشد متابعينك من هنا وجاى :wink:

حبيبى يا مجنون واحلى تقييم للقصه الحلوه وطريقة السرد الاحلى

هههههههههههههههه
مجنون بقى لازم كل حاجة تطلع فى وقتها

نورتنى يا قيصر


.

Tarek*
10-04-2017, 05:44 PM
بدايه ساخنه جدا
لا تتاخر علينا بالباقي صديقي

محبتي

تسلم يا فهد
حضورك اسعدنى

فى الفرن بتستوى عشان الانتقادات من العمالقة
لواحد غلبان زى حلاتى جامدة

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:45 PM
قصه جااااامدة
وبداية قوية يا صديقى
بانتظار باقى القصه

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى يوسف

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:47 PM
المنافسه اصبحت حامية الوطيس
رفعت السقف يا طارق
ننتظر الافضل و المزيد

بالتوفيق


حامية الوطيس :eek::eek:

انا اعرف حاملة الوليد ههه

القادم احلى يا ملك


.

Tarek*
10-04-2017, 05:47 PM
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعاتك

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:48 PM
صديقى العزيز طارق بداية ساخنه جدا .. واعتقد ان القادم اشد واكثر اثاره
منتظر الفصل الثانى من القصة ..

تحياتى صديقى


تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى فروستى فروستى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:49 PM
جوايا ثورة مشتاق ياسمرة مفيش مغامرة ولا تمثيل
بلاش تخافي من حضن دافي ومن قلب صافي مالوهش مثيل

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

اهلا بصاحب الثورة :D

Tarek*
10-04-2017, 05:50 PM
عجبنى اوى تتابع الاحداث والترتيب
روعه يا طارق
بالتوفيق وبدايه جيده

/ />


صديقى احمد

رائيك جميل تسلم

تحياتى

.

Tarek*
10-04-2017, 05:51 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووووور

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:52 PM
مشكور على مجهودك

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:52 PM
جامده منتظر باقى الاجزاء

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:54 PM
بدايه جميله بالتوفيق


تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:55 PM
هو كله اتجه للمحارم كده ليه هههههههه
قصة حلوة ياطروووق ومشوقة

مستنيين التكملة
بالتوفيق ياصاحبي

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

Tarek*
10-04-2017, 05:59 PM
احيه ايهوالقصه الجحيم دي فاجره نيك كمل بس اوعاا تكون من الي بيتأخرووو����

تسلم يا نجم
حضورك اسعدنى

تحياتى

zalzalmara
10-04-2017, 06:28 PM
حلو أوى الجزء الجديد ده متميز يا صديقي من يومك

sex yman
10-04-2017, 08:04 PM
اية الجمال دة واية الحرفنة دى
شغل عالى بجد
كمل بشغل المحترفين والمفروض تكون متصور الخطوط العريضة للقصة من البداية للنهاية علشان لاتمط منك ولا تختزل وايضا يكون رتم الاحداث بنفس الوتيرة مع ان دخلتك سخنة مولعة ياترى باقى القصة كلها حراقة كدة

mrla1000
10-04-2017, 08:11 PM
قصه حلوه وجميله ورائعه

mrla1000
10-04-2017, 08:12 PM
تسلم الايادي قصه ممتازه ورائعه

سكساوي مجنون
10-04-2017, 09:04 PM
ممتعه جدا تسلم الايادي

الفنان_البوهيمي
10-04-2017, 10:32 PM
القصه ممتعه اوي ومنتظرين الجزء الجديد علي ناااار

كلي نار
10-04-2017, 11:14 PM
حلوة القصه اوي

DWM
10-04-2017, 11:47 PM
الجزء التاني شيق يا طاروووووق

منتظرين الباقية

kamma
10-05-2017, 10:18 AM
رائع يا صحبي ... منتظرين حماتك يجي دورها

بس حبكة درامية قوية و فعلا قصاص جيد

الفحل الشرس
10-05-2017, 02:05 PM
منتظرين الجزء الجديد من ابداعك على احر من الجمر

Tarek*
10-05-2017, 08:13 PM
.

:eek::eek::eek:

روقا الرايق . صديقي الغالي :g058:

إية الحلاوة دي يا نجم

مواهب دفينة في الأعماق أيها السالك
هههههههههه

:99:

انا خت لمحة سريعة كدة

شكلك هتجر رجلي لهنا و سامي هيفرح فيا

هههههههههههههههه

رجعلك لما اتمعن مع ثناء و بنتها بقي

:D

:D

.

ابووو الزووز

نورتنى يا عشاق يا جميل
لازم تقرا غصب عنك :g030:

وتقولى رائيك


.

.The KiNg.
10-05-2017, 10:32 PM
هناك تطور ملحوظ ف الحلقة الثانيه
انتظر القادم لتبين حبكة القصه

بالتوفيق

الحالم10
10-05-2017, 11:16 PM
قصة جميلة وممتعة

Ahmed Alasd
10-06-2017, 12:09 AM
/ />

أنا وخالتى وامى ومراتى
الحلقة الأولى

انا احمد عمرى 39 سنة حدثت هذة القصة عام 2000 كنت لسة متخرج من كلية علوم قسم كيمياء حياتى الجنسية
انحصرت فى ايام الجامعة على بعض الاحضان والبوس والتقفيش والفرجة على افلام السكس فى الفيديو وضرب العشرات

ابطال القصة
1 ** خطيبتى سمر عمرها كان 19 سنة وانا بحبها جدا وهى بنت خالتى ثناء وهى جميلة وجسمها حلو مزة مزة

/ wNv3m7Z00nnXYKCNlHeoX6Bs6EQNKBs-6h

2** خالتى ثناء عمرها وقت القصة 39 سنة جسمها رهيب زى الصورة دى

/ />
3 ** امى صفاء وهى عمرها كان 44 سنة زى دى كدة

https://img.scoop.it/Y-9xWXVvu5ZKdBp3WaXHxDl72eJkfbmt4t8ye nImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9


/ />

انا اولا راجل طبيعى عمرى ما فكرت فى جنس المحارم ابدا لان النت مكنش لسة توغل فى حياتنا بالطريقة
الجامدة دى كنت بتفرج على المحارم فى افلام السكس فقط ايام كاى باركر ومجموعة افلام تابو

انا كنت خاطب بنت خالتى ثناء وكنت بحبها وبيحصل بينا زى اى اتنين مخطوبين بوسة حضن مسكة طيز
وطبعا لاننا اولاد خالات كنت مقيم عندهم اكثر الوقت واوقات كثيرة كنت ببات عندهم فى البيت كمان

طبعا لانى كنت متواجد طول الوقت كانت خالتى بتقعد قدامى عادى بجلابية البيت او كاش مايوة بيتى
قصير لحد الركبة وكان الطبيعى انى اشوف شق بزازها باين من الجلاليب لان بزازها كبيرة ومغرية جدا

وخطيبتى كانت بالمثل بتقعد كدة عادى وكنت بتمتع بالنظر لبزازها او طيازها الجامدة
وكنت بتعمد انى وهى معديا من جمبى احسس على طيزها او بعبصها او امسك بزازها على خفيف
وهى تقولى بطل يا وسخ كلها شهرين وتمسك براحتك لما نتجوز اصبر هتفضحنا
وكنت لما بستفرد بيها بحضنها وابوسها واقفش بزازها واقعدها على حجرى واحسسها بزوبرى وهو بين طيازها

وفى يوم رحت عندهم البيت لقيتها هى وخالتى لوحدهم وخالتى كانت بتعمل الاكل
دخلت على خالتى وبوستها من خدها عادى زى ما انا متعود وخرجت قعدت اتفرج على التليفزيون

فى الصالة ودخلت خطيبتى تعملى شاى وكانت لابسة كاش مايوة لحد الركبة وفتحة صدرة واسعة وشق
بزازها كلة باين وانا كنت هايج قوى من منظرها هى وخالتى او حماتى فى المستقبل القريب

دخلت خطيبتى بتقدملى الشاى ووطت قدامى انا شوفت كل بزازها ماعدا الحلمة
كانت لابسة برا احمر يجنن على لون بزازها الابيض حاجة تهوس بجد زى كدة

/ />

هجت على الاخر وزوبرى شد حيلة وبقى عامل خيمة فى بنطلون الترينج خطيبتى شافتة قالتلى يا وسخ
هتفضحنا نيمة احسن امى تشوفة تخلى سنتك سودة

قومت وقفت معاها وحضنتها وهى بتشد نفسها بالراحة مش عايزة تعمل صوت احسن امها تسمع
قعدت امسك بزازها من فوق الهدوم وزوبرى بين طيازها وهى بتتمنع وانا حاسس انها عايزة تتمتع

وانا ببوس فى رقبتها وايدى ماسكة بزازها وهى بتقولى بس بقى يا حبيبى كفاية انا مش قادرة
ولما حست انى تعبان وعايز ارتاح قالتلى خلاص بقى خلص بسرعة احسن امى تخرج وتشوفنا
فرحت انها بدأت تتجاوب معايا

اخدتها بين ايديا وسحبتها على الحيطة اللى بعيد عن باب المطبخ عشان خالتى ماتشوفناش
وبدات ابوس فيها بوسة مشبك مع عض خفيف للشفايف ودخلت لسانى بين شفايفها وفضلت احركة

يمين وشمال لما حسيت ان شفايفها نملت من المحنة وهى تجاوبت معايا وبدات تمص لسانى
اخدت ايديها ونزلتها على زوبرى وهى بدات تدعك فية من فوق الهدوم وانا بدات الحس رقبتها وحلمة ودنها

وايدى بتقفش فى بزازها ونزلت على بزازها طلعتهم من البرا وفضلت ارضع وامص فى الحلمة وبقفش فى
البز التانى وهىى دايبة ومش عايزة تطلع صوت خايفة نتقفش وايديها شغالة عصر فى زوبرى

وانا مسكت بزازها الاتنين بايدى وضمتهم على بعض واخدت الحلمتين مع بعض بين شفايفى
وعضعضة خفيفة ومع مص بعنف للحلمتين حسيت انها هتقع من طولها سبت بزازها ونزلت ايدى
رفعت الكاش مايوة وبحسس على الاندر الاحمر لقيتة غرقان من عسلها

قعدت احسس علية وبعبصة على خفيف وانا برضع بزها الشمال
وهى بتصوت بالراحة خلاص كفاية حرام عليك هموت فى ايدك مش قادرة

نزلت بشفايفى تحت على كسها من فوق الاندر الاحمر ابوسة وعضعضة وايدى فوق ماسكة بزازها
وهى مسكت شعرى بتشد فية وانا مش راحمها نزلت الاندر لحد ركبها وشوفت كسها العسل علية شعر خفيف

شكلها عاملاة قريب ونزلت بلسانى وشفايفى بين شفرات كسها الحس واشرب من عسلها ومحنتها
وادخل لسانى بين الشفرتين من تحت عند فتحة طيزها لحد فوق لما المس البظر وهى كان الكهربا مسكتها
كل ما الحس كسها ولسانى يلمس البظر تشد فى شعرى جامد

ونزلت بلسانى فجاة على فتحة طيزها لمستها بس لقيتها اتنفضت وقالت اااة
انا اول ما اسمع الاة دى بتجنن فضلت الحس فى خرمها والف لسانى حوالية وهى توحوح وادخل لسانى فى طيزها

طيزها طرية وجميلة جدا وبقيت اطلع بلسانى من طيزها لكسها وايدى ماسكة بزازها بتقرص فى الحلمات
كان وضع متعب جدا لكن انا كنت مستمتع ونسينا اصلا ان خالتى ممكن تخرج فى اى وقت

وانا بلحس فى كسها جابتهم على وشى وهى بتتشنج وبتقولى بجييييييب خلاص ارحمنى
بعد ما ارتاحت وجابتهم قالتلى تعالى بقى هكفأك على المتعة دى

نزلت تمص فى زوبرى ولا اجدع شرموطة انا اتوغوشت هى عرفت المص منين اللبوة لكن من المتعة نسيت اصلا
وهى مسكت زوبرى بوس فى الراس وبلسانها تلفة حوالين الراس كدة وانا دايب وتنزل بلسانها لحد البيض وتطلع بلسانها تانى لحد الراس

وشوية وضمت بزازها وانا حطيتة بينهم وهى ترج بزازها علية وانا فى دنيا تانية
وشوية وتمسك الحلمتين وتلعب بيهم فى راس زوبرى
قولتلها كفاية بزاز كملى رضاعة يا حبيبتى مسكت زوبرى تمص فية وتدخلة فى بقها وتلبع بلسانها فية وهو جوة

وانا مش قادر طلعتة ونزلت تلحس فى البيض وتلحس فى الحتة المرعبة بين البيض وفتحة طيزى وبتلعب فى زوبرى
كانها بتضربلى عشرة وبتبصلى بعنيها بكل منيكة يا خرابى انا كنت فى السما خلاص مش عايز انزل تانى

انا سخنت خلاص من منظرها وهى بترضع وبزازها قدامى قولتلها هجيب راحت وخداه فى بقها وقعدت ترضع فية وتلعب بلسانها
وانا مش قادر خلاص جبتهم فى بقها شربتهم كلهم بنت الشرموطة حتى اللى ساح على شفايفها لحستة بلسانها

قومت مقومها وبايسها وضاربها على طيزها ضربة خفيفة ولبسنا هدومنا وقعدت انا اشرب الشاى
وهى دخلت على امها اللى لسة بتعمل الاكل

وانا بفكر ازاى خطيبتى المحترمة عرفت المص ونيك البزاز والاحتراف اللى هى فية دة

لقيت خالتى جاية عليا وبتقولى مش عيب انك تعمل كدة

انا اتبليت ومعرفتش ارد ووشى جاب اللوان الطيف

لقيتها بتقولى يا احمد ؟؟؟؟؟؟؟

هنعرف الحلقة الجاية اية اللى حصل

....................


الحلقة الثانية



.

يا جماعة الخير
انا اول مرة اكتب قصة عادى انة يطلع فى بعض الاخطاء

هتمسكولى على الواحدة هههههه :g030::g030:

نرجع للقصة

مش عيب يا احمد تعمل كدة ؟؟؟؟

انا اتبليت وبلمت ومعرفتش ارد كملت خالتى وقالت انا شوفت اللى عملتوة انت وبنت الكلب
مش عيب انك تخون الثقة بدال ما تحافظ عليها انت اللى تعمل فيها كدة يا احمد

قولت كفاية يا خالتى استنى شوية واسمعينى الاول لو سمحتى
قالت استنى ... وندهت على سمر
يا سمر يا حبيبتى عايزاكى تنزلى السوبر ماركت تجيبى توابل وكيس خضار مشكل عشان نكمل الاكل
قبل ما ابوكى يجى سمر قالت ما احمد ينزل هو اسرع منى السوبر ماركت بعيد وانا تعبانة

خالتى قالت لا يا سمر سبيلى احمد انا عايزاة فى موضوع كدة
سمر دخلت لبست العباية ونزلت تجيب الطلبات

خالتى بقى قالت قول يا احمد الحكاية اية اوعى تكون فتحتها تبقى مصيبة خلى الفتح دة لليلة الدخلة تفرح بيها

انا بصى يا خالتى انا بحب سمر وعمرى ما كنت هضرها ابدا وجوازنا بعد شهرين يعنى خلاص بقينا فى حكم المتجوزين وانا وهى بنحب بعض وانا محافظ عليها متخافيش كدة علاقتنا مع بعض زى ما انتى شوفتى

حب من فوق بس بوس وتقفيش ولحس كس ومص زوبر لحد ما نرتاح انا وسمر وبس اكتر من كدة مفيش
مش عارف الجرأة دى جاتلى منين وانا بكلم خالتى يمكن عشان هى بتحبنى ولقيتها مش زعلانة قوى

حسيت ساعتها ان خالتىى بدات تهدى وترتاح ووشها احمر مش عارف من كلامى القبيح
ولا من خوفها على سمر لكن حركاتها مكنتش طبيعية كانت بتحرك رجليها كتير

ردت خالتى انا واثقة فيك يا احمد ومش هقول لحد انا يهمنى سعادة بنتى فى الاول وفى الاخر وانت
ابن اختى وعمرك ما هتفضحنا واللى شوفتة انهاردة طمنى على بنتى انها هتعيش سعيدة معاك
لان اسلوبك طمنى عليها انها هتتهنى معاك انت طلعت جامد يا ابن الكلب وانا معرفش

لكن عندى شرط قولتلها اشرطى زى ما انتى عايزة
قالت اوعى تعمل حاجة ازيد من كدة وتبقى كمان هنا مش فى اى مكان تانى عشان مزعلش منك
وتبقى تحت عينى وانا موجودة وانا هسهلك الامر عشان تنبسط انت وبنتى خلاص انتوا بعد اللى حصل دة
مينفعش تسيبوا بعض واوعى سمر تعرف اتفاقنا دة ولا تعرف انى عرفت حاجة

انا طبعا فرحت جدا بالتطور دة بعد ما كانت روحى بتروح
رديت وقولت حاضر يا خالتى اوعى تخافى على سمر .. سمر فى عنيا اوعى تخافى عليها طول ما هى معايا

جرس الباب رن فتحت سمر رجعت وانا استاذنت عشان اروح مسكوا فيا للغدا اعتذرت لانى تعبان
وانا راجع البيت الافكار مسكت عقلى

ازاى سمر عرفت المص باحترافية كدة وازاى خالتى وافقت انى انيك بنتها بسهولة كدة
وصلت البيت وانا الحيرة هتموتنى عملت شاى وولعت سجارة وقعدت افكر

يمكن سمر اتناكت قبل كدة وانا معرفش لكن ازاى وكسها لسة بشمعة مش باين علية حد لمسة
وانا مش عبيط مش هعرف افرق بين كس اتناك وكس مقفول

قولت لنفسى هعرف كل حاجة لما اقابلها مش ممكن افضل بالحيرة دى ودخلت نمت شوية
وصحيت على بالليل وخرجت مع اصحابى لعبنا بولة استيميشن وطلعت الكوز طبعا انا مش مركز

المهم اتصلت بسمر بالليل بعد ما رجعت
انا . سمر حبيبى عامل اية وحشانى
سمر . انا بخير يا حبى تمام وحشاك اية يا نصاب انا لسة كنت فى حضنك العصر
انا . واية يعنى يا حبيبى انتى بتوحشينى وانا لسة سايبك
سمر . يا جامد انت ربنا يخليك ليا ولا يحرمنى من حنيتك
انا . ولا يحرمنى من كسك
سمر . بطل يا سافل هههه انت كدة على طول لسانك زالف ههههه
انا . هو زالف مع حد غريب انتى حبيبتى ومراتى وعشيقتى وكل حاجة حلوة فى حياتى
سمر . وانت كمان يا احمد كل حاجة فى حياتى
انا . ما تيجى نعمل واحد فى التليفون على السريع كدة
سمر . لا لا مش قادرة انا لسة اعصابى سايبة من الصبح انت بهدلتنى وانا عايزة انام
انا . خلاص اعملى حسابك بكرة انا جاى عندكم الصبح وظبطى الدنيا خلينا نحب فى بعض شوية
سمر . احاول بس ما تتعشمش قوى خالتك هتبقى هنا وانا خايفة مش كل مرة تسلم الجرة

انا . كنت بضحك فى سرى جرة مين دى خالتى هى اللى هتخلينى انيكك
عليت صوتى اوك يا حبيبتى الصبح نشوف هنعمل اية وقفلت معاها وانا برتب بكرة هعمل اية عشان اعرف
هى عرفت المص واللحس منين

نمت براحتى وصحيت على الظهر كدة اخدت شاور وفطرت فطار متين ونزلت روحت عند خالتى

فتحتلى سمر كانت لابسة جلابية بيتى جل ماسكة على جسمها كان شكلها يجنن
دخلت سلمت على خالتى وبوستها فى خدها وقولتها بالراحة انا هظبط سمر بس انتى اخليلنا الجو شوية
قالتلى اوك بس خلى باب الصالون موارب وانا هتشغل فى المطبخ شوية وخلى بالك من البت

سمر عملتلى شاى ودخلت عليا بقولها يلا يا عروسة تعالى اقعدى جمبى كدة
قالتلى تؤ تؤ مش هقعد وبتهزلى فى كتافها شديتها بحنية قعدت على رجلى بوستها قى جبينها
ونزلت من على حجرى قعدت جمبى على الكنبة

بصيت فى عنيها وقولتلها بس اية المص الجامد دة يا سوسو يا حبيبتى
ردت عليا بسرعة عجبك يا حبيبى قولتلها طبعا عجبنى دا انتى طلعتى ولا اجدع شرموطة هههه

زعلت منى جامد وقالتلى بقى انا شرموطة عشان طاوعتك واعتبرتك جوزى وبريحك
طيب خلاص ابقى دور على ميتك تسخن

لحقت نفسى وقولتلها انتى حبيبتى وبهزر معاكى لكن انتى يا حبى عرفتى منين حكاية المص دى
دا انتى استاذة كبيرة وانا معرفش قالت يا حبيبى انا هقولك على الحقيقة
انا وعفاف صحبتى كنا بنتفرج على افلام سكس سوا اخوها كان بيجيبها ويخبيها فى الدولاب وكانت عفاف
بتسرقها من وراة ونتفرج انا وهى ونفرش بعض ونلحس لبعض لحد ما نرتاح وترجع الشريط تانى مكانة
ولا من شاف ولا من درى

فرحت انا بكلامها واطمنت انها سليمة وقعدت ابوس فيها وهى تتمنع وتهرب منى وانا اقولها استنى بس
هنحب فى بعض شوية وخلاص
سابتنى وقامت تشوف امها فين ورجعت قالتلى ماما فى المطبخ لسة بتبدأ تعمل الاكل خلص بسرعة بقى
مش ناقصة ماما تعرف اننا بنحب فى بعض بغباء كدة

جت عندى وقفت قدامى وانا على الكنبة وانا ببوس فى بطنها من فوق الجلابية وماسك طيازها بحسس عليهم
واشدها عليا وهى ماسكة شعرى بتلعب فية بحنية

قومت مقعدها على حجرى ومسكت شفايفها بوس وعض ولعب باللسان وايدى بتقفش فى بزازها والبوسة طولت
بصراحة كان طعمها حلو قوى شفايفها كانت رطبة ولذيذة ولسانها مع لسانى كانوا بيعملو مصارعة حرة

سخنت عليها بصراحة وزوبرى شد بين فخادها وهى على رجلى قومتها ووقفت احضنها وماسك طيزها ورفعت الجلابية سنة سنة لحد ما مسكت لحك طيزها من فوق الاندر كان لونة اسود فى احمر شفاف يجنن وانا ببوس رقبتها وايدى دخلت تحت الاندر بتحسس على طيزها ودخلت صباعى بين الفلقتين بالراحة وصل لفتحة طيزها حسيت بسخونية
طيزها نااار طلعت ايدى وقلعتها الجلابية وببص ناحية الباب لقيت خالتى واقفة فى جمب وبتتفرج علينا انا غمزتلها وكملت مع سمر لقيت سمر لابسة نفس لون الاندر برا شفاف اسود فى احمر

/

/ />

طلعت بزازها من البرا وقعدت ارضع فيهم وادخل اكبر جزء من بزها فى بقى واطلعة بالراحة بين شفايفى واعض الحلمة بالراحة وايدى بتقفش فى البز التانى وهى نزلت بايديها على زوبرى بتدعك فية من فوق الترينج ونقلت شفايفى على البز التانى وهى دايبة فى ايدى مش قادرة تنطق لكن بحسها كل ما المس حلمتها بشفايفى ولا الف لسانى حواليها وهو مبلول ترتعش وايدها تمسك زوبرى جامد ساعتها بحس انها فى قمة الشهوة خلاص

نيمتها على كنبة الصالون وقعدت ابوس فيها وامسك شفتها اللى تحت اعضها بالراحة واسحبها بسنانى واشد فيها كانت شفايفها جميلة قوى ومنظرها يهيج ونزلت على صدرها لحس بلسانى لحد ما وصلت لبين بزازها الكبيرة ومسكتهم بايدى ووشى ما بينهم اخبط بزازها على خدودى وانا بتمتع بطراوة بزازها على وشى ومستمتع بريحة جسمها الجميل وخصوصا الشق بين بزازها ولسة انا ماسك بزازها ونزلت على بطنها لحس لحد سرتها وبقيت ادخل لسانى فيها كانى بنيكها بالظبط وبرفع عينى ناحية الباب لقيت خالتى مستمتعة وعمالة تعض فى شفايفها وايديها واحدة ماسكة بزازها عمالة تضم فيهم والتانية على كسها من فوق الجلابية انا اتصدمت من ردة فعلها وخصوصا ان جوزها معاها هو عندة 45 سنة لكن انا مش فاضى اركز معاها

المهم نزلت بلسانى على فخادها بوس ولحس لحد صوابع رجليها وهى بتتلوى وعكست على الرجل التانية
بدات من صوابع رجليها لحس وبوس وطلعت على السمانة وهى بتوحوح وطلعت على الفخد لحس باللسان براراحة جدا جدا لحد ما وصلت لكسها بوستة من فوق الاندر وهو غرقاااان عسل من المحنة وقلعتها الاندر ونزلت بوس ولحس فى كسها بلسانى نكتها صحيح

وقلبتها على بطنها ونزلت بوس وتقفيش فى طيزها كانت جميلة قوى

/ />

/ />



/ />

وفتحت طيزها وشوفت اجمل خرم طيز شكلة جميل لونة وردى غامق مع جسمها الابيض نااار
نزلت بلسانى علية لحس وقدت ابلة كتير بلسانى لحد ما حسيت انة بقى طرى جدا لانى دخلت لسانى فى فتحتها دخل جزء منة بسهولة قعدت ادخل لسانى واخرجة وهى عمالة تقول اااة بالراحة حلو حلو

نزلت بلسانى على كسها بالراحة ولحستة تانى كتير وانا بلعب فى طيزها بصباعى شوية دخلت صباعى بالراحة فى طيزها وهى مستمتعة وكل ما الحس كسها جامد ادخل صباعى التانى كمان فى طيزها عشان لذة كسها تغطى على اى وجع فى طيزها حسيت ان طيزها مبسوطة وهى كمان مبسوطة

قومت قولتلها دورك يا حبى قامت مسكت زوبرى ونزلت علية مص ورضاعة كانها بتلحس كيمو كونو تدخل اكبر قدر فى بقها من زوبرى وتلعب فية بلسانها وتخرجة تانى مبلول جامد كانت بتدوبنى بالحركة دى وانا ماسك راسها بضغطها على زوبرى قالتلى سيبنى براحتى وانا همتعك سبتها وهلى بتلحس فى البيض وبتلعب فى زوبرى بايدها لحد ما حسيت انى خلاص سخنت على الاخر

قومتها ووقفت وراها وحطيت زوبرى بين وراكها وايدى ماسكة بزازها كدة

/ .jpg

وقعدت اقفش فيها وانا شغال بزوبرى حك بين وراكها وبيحك فى شفرات كسها وهى من السخونة بتاع زوبرى جابتهم
على زوبرى وهى رافعة ايديها وبتشد فى شعرى ومش قادرة تتمالك اعصابها

انا همست فى ودنها وقولتلها نفسى اجرب طيزك بالراحة هى اعترضت وقالت مش ممكن انت كدة هتزعلنى منك وانا زعلى وحش مش هتلمسنى غير يوم الفرح قولتلها عشان خاطرى جربى مرة ولو وجعك هطلعة على طول

مع الحاحى هى وافقت على طلبى بس بشرط انة لو وجعها هنكتفى بهذا القدر
سالتها عن فازلين او زيت جونسون بتاع الاطفال قالت عندنا زيت جمب التليفزيون برة ثوانى اجيبة قولتلها لا خليكى انتى انا هجيبة انا عارف ان امها على الباب
خرجت انا لقيت امها بتقولى هتعمل اية يا منيل اوعى تكون هتفتحها قولتلها متخافيش هنيك طيزها بس وكل دة وهى باصة على زوبرى وبتعض فى شفايفها

جبت الزيت بسرعة ودخلت خليت سمر تعمل وضعية دوجى استايل
انا شوفت طيزها المدورة كدة اتهبلت نزلت عليها بوس الاول قبل ما ادهنها زيت كتير ودهنت زبى زيت
وبدات احطة على فتحة طيزها واضغط عليها كانت بتقاوم معايا قولتلها فكى اعصابك سمعت الكلام وراسة دخلت بصعوبة شهقت سمر وقالت بيوجع خرجة انا مسمعتش كلامها وقولتلها اهدى شوية هتتعودى علية

بدات ادخل سنة سنة وهى بصراحة طيزها كانت سخنة قوى اول مرة اجرب نيك الطيز
شوية وطيزها اتعودت على زوبرى ودخلت نصة وهى بتقول اة مش قادرة اكمل انا خرجتة شوية ودخلتة تانى حسيت انها هتموت منى لكن كملت شوية بشوية ونزلت ايدى تحت على كسها العب فية لقيت هيجانها زاد لما لمست كسها وزوبرى فى طيزها ونسيت الالم وانا انتهزتها فرصة وبدات ادخل واخرج زوبرى وصباعى بين شفرات كسها وطيزها قدامى بتترج انا اتجننت خالص ومبقيتش قادر استحمل دة كلة فى وقت واحد لقيت زوبرى بينطر لبنة فى طيزها بكمية رهيبة لانى طبعا اول مرة اجرب نيك الطيز وسخونيتة معرفتش اتحكم فى مدة النيك

نمت على ضهرها شوية وزوبرى فى طيزها لسة لحد ما نام وبدا يخرج لوحدة من طيزها وهى قامت مفشوخة مش عارفة تضم طيزها كويس واللبن سال منة شوية على وراكها وكسها قامت باستنى بوسة حلوة قوى
ولبست هدومها وانا لبست خرجنا من الاوضة ملقيتش حماتى موجودة لقيتها فى المطبخ

سمر دخلت الحمام تغسل نفسها وانا دخلت لخالتى المطبخ لقيتها بتبوسنى من خدى وبتقولى يخربيت ابوك اتعلمت الحاجات دى فين دا انت طلعت بتفهم وانا اللى كنت بقول عليك خيبة

قولتلها خيبة مين يا خالتى دا انا استاذ ورئيس قسم انا شوفت يجى خمستلاف فيلم سكس
وضحكت انا وهى وسمر خرجت من الحمام على ضحكنا بتقول بتضحكوا لية ضحكونى معاكم
خالتى قالتلها احمد الوسخ قالى نكتة عيب لما تتجوزوا يبقى يقولهالك

استأذنت عشان اروح حلفوا عليا اتغدى معاهم وخصوصا ان جوز خالتى زمانة جاى وعاوزنى عشان نظبط امور الفرح
سمعت كلامهم وقولتلهم طيب هنام شوية ولما عمى يجى صحونى ....

ارجوا انة يكون الجزء الجديد عجبكم انتظرونا فى الجزء القادم اية اللى هيحصل .



.

ولعتها يخرب بيتك يا مبدع ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه منتظرين المتعه الجامده حبيبي يا طاروووووووق بالتوفيق

ThrilleR
10-06-2017, 02:55 AM
مقدمة رائعة يا طارق فقد اسست لقصة بامكانك اطالة فصولها لتزداد اثارتها
لغتك جميلة وصحيحة واحداث قصتك منتهى السفالة :wink:
استمر عزيزي وحاول اطالة الجزء القادم ايحدث التوازن الزمني في قصتك


في انتظارك
مع تمنياتي لك بالتوفيق

ياما تحت السواهي دواهي :D


جزء ثاني رائع ومنسوب اثارته مرتفع

شكرا طارق

بتمنالك التوفيق

Tarek*
10-06-2017, 03:00 AM
مقدمة رائعة يا طارق فقد اسست لقصة بامكانك اطالة فصولها لتزداد اثارتها
لغتك جميلة وصحيحة واحداث قصتك منتهى السفالة :wink:
استمر عزيزي وحاول اطالة الجزء القادم ايحدث التوازن الزمني في قصتك


في انتظارك
مع تمنياتي لك بالتوفيق

ياما تحت السواهي دواهي :D

تحياتى ليك على مرورك العطر
لازم تبقى سفالة هههه

اومال قصة ازاى يا جميل

ساهى ودواهى هههه

لازم المكنون الامتناهى من السفالة يطلع
احسن ننفجر :D:D:D

البرنس ابو جبل
10-06-2017, 04:59 AM
قصه مثيره جدا .. مستني التكمله علي ناااار

zozah
10-06-2017, 05:12 AM
قصة حلوووووووووووه استمر

abohamedo
10-06-2017, 10:02 AM
بداية جيدة جدا

Tarek*
10-06-2017, 01:29 PM
العضو الفاشل ده طلعوه من المسابقه دا حيخلص علي الاعضاء السينجل من كتر ضرب العشرات و الباقي المتجوزين حيطلقو ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه
بدايه كلها هيجان يا طاروووووق موفق باللبن هههههههههههههههههههههههههه

انا فاشل يا فاشل يا فاشل ههههه


احسن خلى زوبرك يتبرى ههههه

Tarek*
10-06-2017, 01:29 PM
نقد محترم جدا

مرورك اسعدنى

Tarek*
10-06-2017, 01:30 PM
قصه رووووووعه ملهاش حل استمرررررر

نورتنى يا احمد
انتظر الجديد دوما


.

Tarek*
10-06-2017, 01:33 PM
حلوه القصه ياريت تكملها انت مبدع

تسلم على مرورك
انتظر الاجزاء القادمة

Tarek*
10-06-2017, 01:34 PM
فين الباقى ................................... ..................

ب انتظار جديدك

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

نورتونى يا اصدقاء

Tarek*
10-06-2017, 01:36 PM
المعركة يا طارق حامية قوي....
أمامك أربعة فوارس في ساحة "نسوانجى ايدول"...
تشجّع وننتظر الأقوى في القصة التي شدت للساحة مؤيّديك..
نتمنى لك الفوز...

المعركة جميلة لانهم كلهم اصدقائى

انتظر الجزء الجديد غدا وتطور للاحداث

Tarek*
10-06-2017, 01:37 PM
بجد قصة رائعة و انت محنك و انت رقم و احد

اهلا بيك فى قصتى المتواضعة

Tarek*
10-06-2017, 01:38 PM
قصة رائعه يانجم المنوفيه
وضربت عليها 3 عشرات وخمستين وهات الباقي ههههههههههه

اتمنالك التوفيق ياصديقي

هههههههههههههههههههههههه
نورتنى يا جيمى يا عسل
اتمنى ان الجاى يعجبك

.

A7med Gamal
10-06-2017, 04:37 PM
استمررررررررر

airwalker
10-06-2017, 05:52 PM
المعركة جميلة لانهم كلهم اصدقائى

انتظر الجزء الجديد غدا وتطور للاحداث

:g058:صدقني ياطارق انت الاجمل بحسن اخلاقك وروعة كلماتك :g058:
:g058:فانت بالفعل صديق عزيز جدا وليس مجرد زميل منتدى او مسابقة :g058:
:g058:واني لحسن الحظ اكيد ان تعرفت عليك :g058:
:g058:تحياتي وامنياتي القلبية لك بالتوفيق :g058:
وفي انتظار الجزء الثالث يا صديقي العزيز :99:
متغبش علينا بقى مش هغير المحطة :haha:

slave_forever
10-06-2017, 08:52 PM
استمرر يا مبدع

Sami Tounsi
10-07-2017, 04:07 AM
طارق يا طارق منور قسم المحارم يا برايز..
الجزء الثاتي فيه تقدم على الاول مش هانكر برو لكن ممكن بقية كلامي ما يعجبكش...
طارق اشتغل على الحوارات و خليها امتع...
اضف بعض التشويق على القصه لا تجعلها كلها تتمحور حول الجنس...
اضف شخصيات جانبيه لا دخل لهم في المشاهد الجنسيه و ممكن يفيدو القصه او يدوك خيارات اكثر في مشاهد جنسيه قادمه...
لا تأخذ الأمر على انه نقد سلبي طارق فأنت هذه محاولتك الأولى و بصراحه أراك نجحت اكثر من ناس كتير قريتلهم قصه و اثتين و ثلاثه...
منتضر منك المواصله و التألق يا صديقي جهد يستحق الثناء و تمنياتي لك بالأفضل

Heart_Of_Dick
10-07-2017, 06:13 AM
اول الامر توجست خيفة من قراءة القصة .. ولكن شدتنى الصور المرفقة
فراعيت الظروف التى وجد بها صديقنا العنتيل احمد

فماذا سيفعل عنتيلا هائجا وسط كل هذه الاجسام الفتاكة

تحياتى صديقى العزيز طارق .. واهنئك مقدما على فوزك الساحق

Tarek*
10-07-2017, 12:44 PM
بدايه جميله ومثيره

بانتظار ال 2

تسلم طارق واتمنى لك التوفيق والنجاح ههه

لا بجد روعه ومشروع كاتب

سلم مرورك يا شريف

بحاول اتعلم

الاجزاء التانية اكيد هتعجبك


.

Tarek*
10-07-2017, 12:45 PM
ارد اقول ايه وقد عجزت الكلمات عن وصف ابداعك وروعاتك فى السفاله:mad::mad:
انا بجد رائى تاخد لقب السافل الكبير عن جداره واستحقاق ههههههه
بالتوفيق طقطق

اهلا منى منورانى فى القصة

السافل الكبير مرة واحدة هههه

انتظرينى فى بقية الاجزاء هبطل سفالة


.

Tarek*
10-07-2017, 12:46 PM
بدايه حلوه في انتظار بقية الاحداث

مش هتاخر كتير يا علياء

تابعينا الجزء التانى وصل

ويومين والتالت هينزل


.

Tarek*
10-07-2017, 12:47 PM
بدايه مثيره جدا ابدعت مستنى الباقى بسرعه ارجوك

اسعدتى مرورك
ومش هتاخر فى الباقى

Tarek*
10-07-2017, 12:48 PM
بداية رائعة مستنين بقية الأجزاء بسرعة مستنينك

مرورك اسعدنى

Tarek*
10-07-2017, 12:49 PM
طارق يا طارق. يا جامد
ايه ياعم الحجات الجمده دي
بالتوفيق يا وحش

تسلم يا بطاطس على كلامك الحلو

بقية القصة قريب جدا


.

طيران الورد
10-07-2017, 06:01 PM
كمل باقي الاجزاء تحفه تسلم ايدك

Pop7910
10-08-2017, 11:45 AM
جامده يامعلم كمل يابرنس

Tarek*
10-08-2017, 12:45 PM
جزء جامد فشخ ��

مشكووووووووووووووووور حلوه

تسلموا يا رجالة


الجزء الجديد الليلة

Tarek*
10-08-2017, 12:46 PM
انتظرونى فى الحلقة التالتة

بالليل انهاردة

تنورونى يا اصدقائى


.

احلام منسيه
10-08-2017, 08:54 PM
فعلا قصه حلوه وطريقه السرد ممتعه وكمان حكايه انك مدعمها بالصور جميله

حلوه اوى يا طارق

amr55
10-09-2017, 08:37 PM
فين الجديد يا برنس

الفحل الشرس
10-09-2017, 09:18 PM
منتظر على إحراق من الجمر

عشاق بلا ندم
10-09-2017, 10:59 PM
.

مساء الخير . صديقي العزيز


عارف أنت إية أكتر حاجة عجبتني في الفصة ؟؟

أنك طلعت بتعرف تلعب استيميشن
ههههههههه

ما تيجي نلعب بولة علي حماة الواد الموزة دي .

شوف يا صديقي انا ممكن اجاملك بهزار بس هقول رأيي الصريح كمان .
وجهة نظري .. القصة جميلة . الحوار طبيعي و مش متكلف و الأحداث سريعة ممتعة متلاحقة . يمكن مفيش حبكة و حنكة كبيرة بس زي ما انت قولت ان دي اول قصة تكتبها .

يمكن الشي الوحيد اللي كان نفسي فيه " الدوافع "
كمل بقى عشان نعرف حماتة عملت إيه . ههههه

.

kingmoo
10-09-2017, 11:57 PM
فين يانجم الجزء الثالث

Tarek*
10-10-2017, 04:52 AM
اسف يا اصدقائى بجد
النت فصل عندى للاسف

لكن الاحتمال الاكبر غدا
هكون موجود بالجزء او جزئين

تحياتى


.

سمار41
10-10-2017, 08:44 AM
مشكووووووووووووووووور

2hunter
10-10-2017, 11:15 AM
كمل مستنين الجزء الثالث

عنتر الاسوانى
10-10-2017, 11:36 AM
قصه جااامده في انتظار التكملة

شوق.وحنين
10-11-2017, 07:21 AM
ده ايه ده كله برافو طارق:99:

الفنان_البوهيمي
10-11-2017, 09:51 PM
فين بقيه القصه ياعمنا .. الواحد مستعجل اوي

3asha
10-12-2017, 01:16 PM
الجزء الثالث فين يا نجم

amr55
10-12-2017, 01:29 PM
فين الجزء الجديد يا طارق

خالد المسيرى
10-12-2017, 01:56 PM
بجد قصتك حلوة اوى ياريت تكملها يا طارق انت بجد هيجتنى اوى على خطيبتك

kingmoo
10-12-2017, 11:42 PM
اديت معاد وخلفت بيه

قلب عاشق
10-13-2017, 12:42 AM
رووووووووووووووعة
/>

طيران الورد
10-13-2017, 01:59 AM
قلت هتنزل جزئين ومافيش حاجه نزلت انت نسيت ولا ايه

Tarek*
10-13-2017, 02:42 AM
قلت هتنزل جزئين ومافيش حاجه نزلت انت نسيت ولا ايه

منسيتش ولا حاجة لكن الشغل فاحتنى

والنت فصل معايا يومين


.

THE LEGEND
10-13-2017, 04:57 PM
تم دمج الجزء الثالث الأن
سلمت اناملك عزيزي طارق
تحياتي

شوفوني
10-13-2017, 05:40 PM
اولا ،كويس انك بخير ، واتمنالك التوفيق في المسابقة
يبدو أن تجربتك في الداخلية ما انتهتش لحد الان وبعد ليها تأثير عليك اوي هههههههه
على اية حال ، انا هتكلم عن الاجزاء اللي كتبتها من هذه القصة على اساس انها جزء من مسابقة هامة جدا هي نسونجي ايدول ، يعني مش اي قصة منشورة في القسم والسلام
ذكرت لك سابقا بعض الامور ومنها المبالغة في الخيال القصصي
في الجزء الثالث انت بالغت كثيرا في حصول اللقاء الجنسي الساخن مع البنت في الفيلا فسواء كانت هي الخادمة ام بنت او زوجة صاحب الفيلا فالامر غير منطقي ان يحصل ذلك في اول زيارة لشخص لا تعرفه وهو لا يعرفها وفي مكان يدخله للمرة الأولى وبوجود آخرين على السفرة القريبة من المطبخ مسرح العملية . الامر فيه الكثير من الخيال غير المنطقي مع احترامي لفكرك واسلوبك
استخدام الصور كمساعد في توضيح الاحداث جيد ولكن المبالغة فيها تنقلب الى ضد الهدف المقصود وتصبح الصور عبئا على الموضوع او على الاقل تشتت اهتمام القارئ بين الصور والنص وهذا جانب ليس في مصلحة الموضوع .
الجوانب الايجابية لديك كثيرة
منها تسلسل الاحداث وقوة السرد وسلامة اللغة ووجود الحبكة المركبة او البسيطة وكلها امور جيدة تخدم القصة
اتمنى عليك البعد عن المبالغة في الخيال والتقليل من الصور
تبقى هذه وجهة نظري وانا لست بمحكم ولكنني اعتبر نفسي عضوا وناقدا أن جازت التسمية
تحياتي واحترامي لك طارق متمنيا لك التوفيق في المسابقة

يوسف.6
10-13-2017, 07:02 PM
قصة جميلة يا صديقى
وان كنت يأخذ عليك فى الجزء الاخير دا
التسرع فى النيك حتى من قبل ما تعرف هى مين
ولا عرفتنا هى مين
ولكن اسلوب السرد والكتابه تحفه
تحياتى لك
وبانتظار باقى القصه

سكساوي مجنون
10-13-2017, 07:24 PM
تشويق اثارة متعه

zalzalmara
10-13-2017, 07:52 PM
المعلم برايز اتمسك يا رجاااااااااااااااااااااااااااااالة هههههههههههههه
بجد جزء جامد وحلو
شغل عالي شكلنا هنفضل نتقفش علطول في كل حته ههههههه
مستني اللي جاي علي نااااااااااااااار

Ahmed Alasd
10-13-2017, 08:10 PM
يا معلم يابتاع النسوان لاء لاء يا بتاع الاثار يخرب بيتك انت حتتنفخ في بوليس الاداب ولا في بوليس الاثار ولا شكلك حتتورط في ايه تاني هههههههههههههههههههههه بس متمكن يا طروووق يا موهبه ههههههههههههههههههههههههه
بالتوفيق يا جامد ههههههههههههههههههههههههه

BuShRa
10-13-2017, 08:41 PM
شكرا طارق

جاري القراءة

في انتظار باقي الاجزاء

Tarek*
10-13-2017, 09:13 PM
تم دمج الجزء الثالث الأن
سلمت اناملك عزيزي طارق
تحياتي

شكرا يا ليجاند على الدمج

القادم احلى


.

Tarek*
10-13-2017, 09:15 PM
اولا ،كويس انك بخير ، واتمنالك التوفيق في المسابقة
يبدو أن تجربتك في الداخلية ما انتهتش لحد الان وبعد ليها تأثير عليك اوي هههههههه
على اية حال ، انا هتكلم عن الاجزاء اللي كتبتها من هذه القصة على اساس انها جزء من مسابقة هامة جدا هي نسونجي ايدول ، يعني مش اي قصة منشورة في القسم والسلام
ذكرت لك سابقا بعض الامور ومنها المبالغة في الخيال القصصي
في الجزء الثالث انت بالغت كثيرا في حصول اللقاء الجنسي الساخن مع البنت في الفيلا فسواء كانت هي الخادمة ام بنت او زوجة صاحب الفيلا فالامر غير منطقي ان يحصل ذلك في اول زيارة لشخص لا تعرفه وهو لا يعرفها وفي مكان يدخله للمرة الأولى وبوجود آخرين على السفرة القريبة من المطبخ مسرح العملية . الامر فيه الكثير من الخيال غير المنطقي مع احترامي لفكرك واسلوبك
استخدام الصور كمساعد في توضيح الاحداث جيد ولكن المبالغة فيها تنقلب الى ضد الهدف المقصود وتصبح الصور عبئا على الموضوع او على الاقل تشتت اهتمام القارئ بين الصور والنص وهذا جانب ليس في مصلحة الموضوع .
الجوانب الايجابية لديك كثيرة
منها تسلسل الاحداث وقوة السرد وسلامة اللغة ووجود الحبكة المركبة او البسيطة وكلها امور جيدة تخدم القصة
اتمنى عليك البعد عن المبالغة في الخيال والتقليل من الصور
تبقى هذه وجهة نظري وانا لست بمحكم ولكنني اعتبر نفسي عضوا وناقدا أن جازت التسمية
تحياتي واحترامي لك طارق متمنيا لك التوفيق في المسابقة

هههههههه بالراحة يا عم اول مرة اكتب ونازل سلخ من غير دبح ههه

واحدة واحدة اكيد هتعلم اكتر

تسلم على نقدك الاكيد انى هستفاد منة فى الاجزاء الجاية



.

Tarek*
10-13-2017, 09:32 PM
قصة جميلة يا صديقى
وان كنت يأخذ عليك فى الجزء الاخير دا
التسرع فى النيك حتى من قبل ما تعرف هى مين
ولا عرفتنا هى مين
ولكن اسلوب السرد والكتابه تحفه
تحياتى لك
وبانتظار باقى القصه


التسرع عشان كان الهيجان جامد والتفكير فى الزوبر بيلغى العقل ههههه

بقية القصة اكيد فيها تحسن لانى بتعلم


.

شوفوني
10-13-2017, 09:32 PM
هههههههه بالراحة يا عم اول مرة اكتب ونازل سلخ من غير دبح ههه

واحدة واحدة اكيد هتعلم اكتر

تسلم على نقدك الاكيد انى هستفاد منة فى الاجزاء الجاية



.

انا مقصدش أبدا اني أقلل من جهدك زميلي الغالي طروقة
لكن للموضوع ضمن مسابقة ولازم تكون معايير نقده مختلفه عن موضوعات ثانية
والهدف دائما اننا نصل لقصة مستواها مرتفع من حيث الصنعة الادبية
ارجو دائما أن تكون تلك الملاحظات مفيدة لك والكتاب الآخرين

Tarek*
10-13-2017, 09:33 PM
تشويق اثارة متعه

نورتنى يا مجنون

انتظر القادم مش هتاخر

Tarek*
10-13-2017, 09:37 PM
المعلم برايز اتمسك يا رجاااااااااااااااااااااااااااااالة هههههههههههههه
بجد جزء جامد وحلو
شغل عالي شكلنا هنفضل نتقفش علطول في كل حته ههههههه
مستني اللي جاي علي نااااااااااااااار

احمد صديقى نورتنى
قفش مين هههه القفش دا راح من زمان خلاص

الجاى اجمل والاحداث متشابكة ومتفرعة والنيك كتييييير


.

Tarek*
10-13-2017, 09:39 PM
يا معلم يابتاع النسوان لاء لاء يا بتاع الاثار يخرب بيتك انت حتتنفخ في بوليس الاداب ولا في بوليس الاثار ولا شكلك حتتورط في ايه تاني هههههههههههههههههههههه بس متمكن يا طروووق يا موهبه ههههههههههههههههههههههههه
بالتوفيق يا جامد ههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههه نورتنى يا احمد

القادم احلى كتييير


.

الفنان_البوهيمي
10-13-2017, 09:40 PM
يالهوي علي الجزء الثالث خطير اوي يا طارق .. ياريت تتطول الجزء شويه علشان نتمتع اكتر

Tarek*
10-13-2017, 09:40 PM
شكرا طارق

جاري القراءة

في انتظار باقي الاجزاء

اهلين وسهلين بشمس المنتدى وسبب نورة

مش هتاخر ببقية الاجزاء

اكيد القادم اجمل واكثر تشويقا


.

Tarek*
10-13-2017, 09:42 PM
انا مقصدش أبدا اني أقلل من جهدك زميلي الغالي طروقة
لكن للموضوع ضمن مسابقة ولازم تكون معايير نقده مختلفه عن موضوعات ثانية
والهدف دائما اننا نصل لقصة مستواها مرتفع من حيث الصنعة الادبية
ارجو دائما أن تكون تلك الملاحظات مفيدة لك والكتاب الآخرين

اكيد انا متفهم الامر

واكيد هاخدة بعين الاعتبار فى الاجزاء القادمة

انا محب للتعلم من الاقدم منى لانهم الخبرة

وانا لسة مبتدء



.

Tarek*
10-13-2017, 09:44 PM
يالهوي علي الجزء الثالث خطير اوي يا طارق .. ياريت تتطول الجزء شويه علشان نتمتع اكتر

من عيونى حاضر هو كان جزء باستعجال لانى عارف انى اتاخرت كتير

لكن هعمل حسابى اكيد فى كتابة الاجزاء الجاية

انتظرنى بعد يومين بالظبط جزء جديد اخطر من دة


.

eldawy2012
10-13-2017, 10:23 PM
الجزء الثالث جميل جدا


/>

Tarek*
10-14-2017, 02:17 AM
الجزء الثالث جميل جدا


/ />
تسلم على مرورك

الاجزاء القادمة اجمل ريتم القصة هيزداد اثارة ومتعة

طيران الورد
10-14-2017, 03:30 AM
كمل ياريس تحفه

محب العشق
10-14-2017, 09:37 AM
فظيعه جامده جدا جدا ابدعت

خالد المسيرى
10-14-2017, 11:15 AM
جامدة اوى بس انت فاجر بجد وبتعرف ازاى تشوقنا اوى كل مرة توقف على مفاجاة

kamma
10-14-2017, 12:46 PM
اسمح لي يا اخي هذه المرة القصة او الحلقة ليست على مستوى الاجزاء الماضية
الحلقة الثالثة لم تضيف معلومة جديدة للدراما و لم تدفع القصة للامام .. تقبل نقدي
فهذه مهنتي نرجوا في الحلقة الرابعة ان تضيف معلومة للقصة الاصلية او تدفعها للامام

تقبل نقد اخوك و استمر انت ممتاز

Tarek*
10-14-2017, 01:07 PM
اسمح لي يا اخي هذه المرة القصة او الحلقة ليست على مستوى الاجزاء الماضية
الحلقة الثالثة لم تضيف معلومة جديدة للدراما و لم تدفع القصة للامام .. تقبل نقدي
فهذه مهنتي نرجوا في الحلقة الرابعة ان تضيف معلومة للقصة الاصلية او تدفعها للامام

تقبل نقد اخوك و استمر انت ممتاز

:wave:

انا من كتاب المسلسلات التركى الحلقة تخلص وهما لسة بيبصوا فى عيون بعض

انا اللى كتبت كابتن ماجد بيجرى طول الحلقة وموصلش للجون وشاط الكورة

تدخل الجون بعد حلقتين ههههه


اوعدك الحلقات الجاية فى تطور ملحوظ

احييه
10-14-2017, 02:45 PM
روعه جدا شوقتنا نقرأ الباقي متتاخرش علينا

avioo
10-14-2017, 05:45 PM
طروقة حبيب قلبى
ايوة كده يا كبير
اضرب بيدا من حديد
اداب و اثار ده كده الداخلية هتشتغل لحسابك
منتظرين الجزء الرابع
تحياتى .....

عشاق بلا ندم
10-14-2017, 11:23 PM
.

روقا الرايق صديقي العايق . :g058:

دخلت في الأثار يا معلم . أوعي حواس يجي يحلوسك بحوسة وتلبس . ههههه :D

هو الواد مش عاتق . بيخش بالحونكولولو علي طول كدة . هههه :tongue:

وصل العالمية ابن المحظوظة . شكلة هيقابل حتشبسوت في التابوت . :99:

كمل . كمل يا رايق . :up::up::up:


.

mrla1000
10-15-2017, 02:38 PM
روعه روعه تسلم ايدك

love2sex
10-15-2017, 07:38 PM
كالعادة مميز ة قصة جميلة وسرد رائع و أحداث مشوقة بس فيها شوية مبالغة
بالتوفيق طارق

Tarek*
10-15-2017, 09:24 PM
طروقة حبيب قلبى
ايوة كده يا كبير
اضرب بيدا من حديد
اداب و اثار ده كده الداخلية هتشتغل لحسابك
منتظرين الجزء الرابع
تحياتى .....

حبيب قلبى يا باشا

اكيد الداخلية خليتنى خبرة فى التعامل وعدم الخوف ههههه

النيك فى كل مكان


.

خالد المسيرى
10-16-2017, 07:33 AM
فين باقى القصة

شوفوني
10-16-2017, 08:24 AM
الظاهر ايرووكر مستعجل يورط مودي معه
راح منزل الحلقة 3 علشان يقول لينا أن مودي بطل السكس فون وهيتحول للسكس على السرير
ليس هناك الكثير في الجزء الثالث للحديث عنه ، سأنتظر الرابعة عسى أن تكون قريبا

Tarek*
10-16-2017, 08:46 AM
الظاهر ايرووكر مستعجل يورط مودي معه
راح منزل الحلقة 3 علشان يقول لينا أن مودي بطل السكس فون وهيتحول للسكس على السرير
ليس هناك الكثير في الجزء الثالث للحديث عنه ، سأنتظر الرابعة عسى أن تكون قريبا

ركز يا معلم هههه

هنا تاجر الاثار مش نورة البنورة هههه



.

شوفوني
10-16-2017, 09:42 AM
ركز يا معلم هههه

هنا تاجر الاثار مش نورة البنورة هههه



.

اعتذاري الشديد جدا جدا يا صاحبي
يظهر العمر ماخذ حقه مني هههه

Tarek*
10-16-2017, 10:38 AM
اعتذاري الشديد جدا جدا يا صاحبي
يظهر العمر ماخذ حقه مني هههه

:haha:

مرورك اسعدنى حتى لو بالغلط

عمر اية يا راجل

كلنا شباب لسة طول ما فينا نفس


.

airwalker
10-16-2017, 11:05 AM
اعتذاري الشديد جدا جدا يا صاحبي
يظهر العمر ماخذ حقه مني هههه

:haha:

مرورك اسعدنى حتى لو بالغلط

عمر اية يا راجل

كلنا شباب لسة طول ما فينا نفس


.
طب ارد فين انا دلوقتي هوانا مين ياجدعان:D:D
طب انتوا مين هو انا فين اصلا:D:D
وانت ياعم انت فين باقي القصه

شوفوني
10-16-2017, 11:11 AM
طب ارد فين انا دلوقتي هوانا مين ياجدعان:D:D
طب انتوا مين هو انا فين اصلا:D:D
وانت ياعم انت فين باقي القصه

تم النسخ واللصق يا صاحبي
روح بيتك هناك وابقى رد براحتك
هههههههه احترامي ليكوا الجوز

Tarek*
10-16-2017, 12:46 PM
طب ارد فين انا دلوقتي هوانا مين ياجدعان:D:D
طب انتوا مين هو انا فين اصلا:D:D
وانت ياعم انت فين باقي القصه

غدا ان عشنا هنزل الجزء الجديد

انت هنا فى بيتك برضةياحمادة


.

Tarek*
10-17-2017, 01:37 PM
.

روقا الرايق صديقي العايق . :g058:

دخلت في الأثار يا معلم . أوعي حواس يجي يحلوسك بحوسة وتلبس . ههههه :D

هو الواد مش عاتق . بيخش بالحونكولولو علي طول كدة . هههه :tongue:

وصل العالمية ابن المحظوظة . شكلة هيقابل حتشبسوت في التابوت . :99:

كمل . كمل يا رايق . :up::up::up:


.

اثار وهتقلب بتجارة عملة

ولسة الانحراف قادم هههه

zalzalmara
10-17-2017, 05:59 PM
اخلص يا عم فين الجديد
انته مصدقت الكلمتين الحلوين اللي اتقالولك
خش بالجديد يلا هههههههههههههه

Tarek*
10-18-2017, 10:51 PM
الجزء الجديد غدا

ThrilleR
10-19-2017, 12:12 AM
الجزء الجديد غدا

الواد فجر :ehh:

....

Tarek*
10-19-2017, 05:27 AM
الواد فجر :ehh:

....

ههههههه

ولسة .....

kamma
10-19-2017, 07:55 AM
نرجوا يا اخي ان يضيف الجزء الجديد معلومة للقصة الاصلية
او ان لم يضيف فيجب ان يدفعها للامام اي يسحب الاحداث للامام

تقبل تحياتي

دكتور حب منصوره
10-19-2017, 08:59 AM
جوايا ثورة مشتاق ياسمرة مفيش مغامرة ولا تمثيل
بلاش تخافي من حضن دافي ومن قلب صافي مالوهش مثيل

البرنس ابو جبل
10-20-2017, 12:35 AM
قصه جميله ومنتظزين باقي الاحداث

3asha
10-20-2017, 06:01 AM
فين الجزء الجديد
يجب ان تكون صادق في كلامك

Tarek*
10-20-2017, 12:28 PM
فين الجزء الجديد
يجب ان تكون صادق في كلامك

اوقات الظروف بتحكم على الواحد

انهاردة

3asha
10-20-2017, 01:49 PM
اوقات الظروف بتحكم على الواحد

انهاردة

في انتظارك
بس يا ريت تحدد معاد نزول الجزء القادم علشان نبقي عارفين هنستنا كتير ولا ايه

Tarek*
10-20-2017, 01:52 PM
في انتظارك
بس يا ريت تحدد معاد نزول الجزء القادم علشان نبقي عارفين هنستنا كتير ولا ايه

مش كتير ولا حاجة هى كل اربع خمس ايام جزء حسب الوقت المتاح

نسوانجي253
10-20-2017, 03:38 PM
ابدااااع

تسلم طارق

بانتظار ال4

Hany Ameen
10-20-2017, 06:13 PM
بتتاخر اوي في الكتابه

3asha
10-20-2017, 08:52 PM
اوقات الظروف بتحكم على الواحد

انهاردة

انهارضي امتا اليوم خلص كده

BuShRa
10-21-2017, 07:44 PM
تم دمج الجزء الرابع
شكرا طارق

Tarek*
10-21-2017, 07:53 PM
تم دمج الجزء الرابع
شكرا طارق

تسلمى يا بيشووو

اشكرك على سرعة الدمج :wave::g058:

Hany Ameen
10-21-2017, 08:17 PM
منتظر الحزء الخامس يا ريس

انسان حائر
10-21-2017, 11:18 PM
جزء تعبان و القصة ملهاش علاقة بالعنوان
انت هتفضل تنيك في خطيبتك بس لحد
ما تخلص المسابقة فين خالتك و امك زي العنوان

mrla1000
10-22-2017, 08:04 AM
روعه تسلم ايدك

Tarek*
10-22-2017, 08:08 AM
جزء تعبان و القصة ملهاش علاقة بالعنوان
انت هتفضل تنيك في خطيبتك بس لحد
ما تخلص المسابقة فين خالتك و امك زي العنوان

احداث القصة طويلة جدا

التعبان بالنسبة ليك ممتع لناس تانية

ولولا اختلاف الازواق لبارت القصص
شكرا لمرورك

Omar el gamed
10-22-2017, 08:38 AM
لا تجنن بدأت تغوط وتحلو عاش يا فنااااان برافو متتأخرش علينا بالجديد بقى مستنينك على نار

kamma
10-22-2017, 09:40 AM
جيد و لكن يجب ان تضيف معلومة او تدفع القصة للامام

(انا لا انتقض للهدم . انا انتقض لأبني)

الحلقة الرابع طبقاً لعنوان قصتك لم تضيف معلومة جديدة كلنا علمنا انك نكت الخطيبة ونقسم اننا وعينا هذا
اين دفع القصة للامام كي ياتي دور الخالة و دور الام و لاحظ انك مشترك في الايدول ولو لم تكن مشترك
لما نبهتك اخي الحبيب لدفع القصة للامام لانك محكوم بوقت ... (فهمت معنى دفع القصة للامام)

مثال ... مسلسل 30 حلقة بعنوان انا نكت خالتي و امي و خطبتي و انت مسر حتى الحلقة 28 ان
تعرض طارة نيك خطيبتك و طار نيك واحدة بتلعب بلاي ستيشن في نادي عم لالو ... باقي حلقتين اين
الخالة و الام

اعود و اكرر هذا نقض بناء و ليس هدام انت محكوم بوقت المسابقة الايدولية

Tarek*
10-22-2017, 09:53 AM
جيد و لكن يجب ان تضيف معلومة او تدفع القصة للامام

(انا لا انتقض للهدم . انا انتقض لأبني)

الحلقة الرابع طبقاً لعنوان قصتك لم تضيف معلومة جديدة كلنا علمنا انك نكت الخطيبة ونقسم اننا وعينا هذا
اين دفع القصة للامام كي ياتي دور الخالة و دور الام و لاحظ انك مشترك في الايدول ولو لم تكن مشترك
لما نبهتك اخي الحبيب لدفع القصة للامام لانك محكوم بوقت ... (فهمت معنى دفع القصة للامام)

مثال ... مسلسل 30 حلقة بعنوان انا نكت خالتي و امي و خطبتي و انت مسر حتى الحلقة 28 ان
تعرض طارة نيك خطيبتك و طار نيك واحدة بتلعب بلاي ستيشن في نادي عم لالو ... باقي حلقتين اين
الخالة و الام

اعود و اكرر هذا نقض بناء و ليس هدام انت محكوم بوقت المسابقة الايدولية


نهاية القصة ليست مرتبطة بنهاية المسابقة والقصة مستمرة والاحداث
كثيرة ومتشعبة

يبقى لية الاستعجال فى حرق القصة

لان نيك الخالة والام ينهى القصة

الاحداث كل يوم بتذهب لاماكن اخرى


تحياتى لكلامك واتمنى اكون قدرت اوصل فكرتى ليك

شوفوني
10-22-2017, 11:11 AM
بالرغم من تشابك احداث القصة بطريقة معقدة وغير واضحة
وبالرغم من عدم حصول اي تقدم يذكر في الجزء الرابع
الا ان القصة تبقى عملا رائعا يحتاج الى تركيز الكاتب اكثر من ذلك
ويجب أن تكون هناك رؤية واضحة لتطور الاحداث اكثر من ذلك
احترامي لجهدك. العظيم سيد طارق
واتمنى أن تعيد ترتيب القصة بشكل اكثر وضوحا وتمشي فيها بسرعة اكثر وبلا تسرع
تحياتي

ahmedemara
10-22-2017, 02:19 PM
ررررررررررررررررررووووووووووووووووو ووووووووووووعــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــه

ومنتظرين باقي الاجزاء

ahmedemara
10-22-2017, 02:25 PM
ررررررررررررررررررووووووووووووووووو ووووووووووووعــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــه

ومنتظرين باقي الاجزاء

عصر يوم
10-22-2017, 03:49 PM
نهاية القصة ليست مرتبطة بنهاية المسابقة والقصة مستمرة والاحداث
كثيرة ومتشعبة

يبقى لية الاستعجال فى حرق القصة

لان نيك الخالة والام ينهى القصة

الاحداث كل يوم بتذهب لاماكن اخرى


تحياتى لكلامك واتمنى اكون قدرت اوصل فكرتى ليك

عزيزي/طارق
انت لسة فاضلك جزء واحد تقفل بيه الأيدول للمسابقة...
وفكرتك خاطئة لأن القصة المفروض معمولة للمسابقة تبقى تمشيها بشروط المسابقة...
ولو قدمتها ناقصة قطعا ستجعل الحكام يسقطوها من حساباتهم....
تحياتي،،،

Tarek*
10-22-2017, 04:16 PM
عزيزي/طارق
انت لسة فاضلك جزء واحد تقفل بيه الأيدول للمسابقة...
وفكرتك خاطئة لأن القصة المفروض معمولة للمسابقة تبقى تمشيها بشروط المسابقة...
ولو قدمتها ناقصة قطعا ستجعل الحكام يسقطوها من حساباتهم....
تحياتي،،،

ازاى كدة

انا كدة متفاجئ من القرار دة

انا كنت فاكر ان الموضوع ممتد

Tarek*
10-22-2017, 04:18 PM
عزيزي/طارق
انت لسة فاضلك جزء واحد تقفل بيه الأيدول للمسابقة...
وفكرتك خاطئة لأن القصة المفروض معمولة للمسابقة تبقى تمشيها بشروط المسابقة...
ولو قدمتها ناقصة قطعا ستجعل الحكام يسقطوها من حساباتهم....
تحياتي،،،

عزيزى المفروض ان اى موضوع متجدد يمتد حتى بعد الايدول

لانة مفتوح اقدر ازيد من اجزائة كما اريد طالما هو موضوع ناجح

zalzalmara
10-22-2017, 04:58 PM
عزيزي طارق جميل جدا الجزء والسيناريو بتاعة
بس للأسف مفيش ترابط بين الأجزاء وبعضها ....

مفيش تشويق يخلي القصة جاذبة للقارئ .... نهاية القصة لازم يكون فيها تشويق اكتر صديقي العزيز ...

حاول دايما في تعبيراتك انك تخلي كل اللي حواليك متشوق لكل حاجة بتحصل يعني مكالمة التليفون كان من الممكن يكون فيها ابداع أكتر من كده بكتير ... تشويق للقارئ مين دي وبتعمل ايه وناوية علي ايه وايه اللي ممكن يحصل وحاجات كتير تخلي القارئ يدور علي كل جزء ويربط سياق الأحداث ببعضها ..............

متزعلش مني في النقد ده بس أنا شايف انك لو طورت الكلام ده هيبقي ملهاش حل .

متميز صديقي ومستني كل جديد منك دايما .

Tarek*
10-22-2017, 05:37 PM
عزيزي طارق جميل جدا الجزء والسيناريو بتاعة
بس للأسف مفيش ترابط بين الأجزاء وبعضها ....

مفيش تشويق يخلي القصة جاذبة للقارئ .... نهاية القصة لازم يكون فيها تشويق اكتر صديقي العزيز ...

حاول دايما في تعبيراتك انك تخلي كل اللي حواليك متشوق لكل حاجة بتحصل يعني مكالمة التليفون كان من الممكن يكون فيها ابداع أكتر من كده بكتير ... تشويق للقارئ مين دي وبتعمل ايه وناوية علي ايه وايه اللي ممكن يحصل وحاجات كتير تخلي القارئ يدور علي كل جزء ويربط سياق الأحداث ببعضها ..............

متزعلش مني في النقد ده بس أنا شايف انك لو طورت الكلام ده هيبقي ملهاش حل .

متميز صديقي ومستني كل جديد منك دايما .

يا بشر انا اول مرة اكتب
فلازم تطلع فيها كسم كم اخطاء كتير ههههه

انتظر القصة الجديدة او الاجزاء تلقادمة اكيد هتعلم

انتوا فاكرين انى اسامة انور عكاشة وونبيل فاروك هعمل مسلسلات

بتعلم يا بشر بتعلم

midocapo88
10-22-2017, 06:56 PM
احب اقولك يا سافل زيي ان القصة روعة و تحفة وسافلة فشخ و ممتعة بجد حكاية اوووووي تسلم ايدك و استمر يا بروووووووووووووووو

الفنان_البوهيمي
10-22-2017, 10:18 PM
حبيبي يا طروق .. ياريت ماتتاخرش علينا ف الجزء الجديد

Heart_Of_Dick
10-22-2017, 10:25 PM
صديقى العزيز طارق لقد اصبت الهدف ..

طريقة سردك .. تجعلنا نشعر وكاننا نسمعك

عصر يوم
10-22-2017, 10:46 PM
يا بشر انا اول مرة اكتب
فلازم تطلع فيها كسم كم اخطاء كتير ههههه

انتظر القصة الجديدة او الاجزاء تلقادمة اكيد هتعلم

انتوا فاكرين انى اسامة انور عكاشة وونبيل فاروك هعمل مسلسلات

بتعلم يا بشر بتعلم

يا طارق يا حبيبي
إنت عارف إنك داخل مسابقة فيها فرسان بينافسوك وكنت لازم تحط كل جهدك فيما تقدمه للأيدول وكمان كنت لازم تراجع ما تكتبه وتسلسل أفكارك وتحدد هدفك أنت في معركة شرسة ولازم تسيطر على القصة لتكون للأيدول وفقط...
صديقي العزيز
أتمنى لك الفوز والتفوق...

medo_elkabeer
10-23-2017, 01:04 AM
ايه يا عم التاخير ده كله ارجو ما تتاخرش كتير

وتسلم بجد علي روعه قصتك

max222
10-23-2017, 05:43 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو ور

شوفوني
10-23-2017, 06:14 AM
عزيزى المفروض ان اى موضوع متجدد يمتد حتى بعد الايدول

لانة مفتوح اقدر ازيد من اجزائة كما اريد طالما هو موضوع ناجح

عزيزي طارق
انا متابع الحوار بينك وبين السيد عصر يوم واريد أن اوضح شئ
هذه القصة خاصة بالايدول والمفروض انها تنتهي بانتهاء الايدول ( هكذا يقول العنوان )
اذا انتهى الايدول والقصة غير مكتملة ستسقط القصة من حسابات لجنة التحكيم لانها موضوع غير مكتمل
وبعد الايدول اي اضافة للقصة لن تكون محظورة ولكن باعتقادي يجب تغيير العنوان واعتبارها موضوعا عاديا ولصاحبه الاضافة عليه متى شاء بالتنسيق مع المشرف .
من مصلحتك أن تكون القصة محسوبة لك بالايدول وهذا لن يحصل الا اذا استكملت فصولها قبل خط النهاية
تحياتي لكم جميعا وامنيات التوفيق للايدول ولمتسابقيه الذين احترمهم جميعا

دكتور حب منصوره
10-23-2017, 09:20 AM
تعليق غير مناسب
تعليق غير مناسب

سادى سافل
10-24-2017, 11:23 AM
جميلة جدا
فين التكملة ؟؟

زيد الرائد
10-24-2017, 02:06 PM
رائع جدا زبي هاج وعايز انيك امك وخالتك وخطيبتك يااااه

زيد الرائد
10-24-2017, 02:06 PM
عايهم حتة اجسام تجنن

zalzalmara
10-24-2017, 02:46 PM
يا بشر انا اول مرة اكتب
فلازم تطلع فيها كسم كم اخطاء كتير ههههه

انتظر القصة الجديدة او الاجزاء تلقادمة اكيد هتعلم

انتوا فاكرين انى اسامة انور عكاشة وونبيل فاروك هعمل مسلسلات

بتعلم يا بشر بتعلم

يا واطي أنا بقلك النقد بتاعي
بقولك ان شغلك حلو جدا بالنسبة لمبتدء
مفيش مشكلة متاخدش الكلام اني مش عاجبني بس بقولك اقتراحات تساعدك فهمت ولا لازم أشتم

Tarek*
10-25-2017, 12:07 AM
يا واطي أنا بقلك النقد بتاعي
بقولك ان شغلك حلو جدا بالنسبة لمبتدء
مفيش مشكلة متاخدش الكلام اني مش عاجبني بس بقولك اقتراحات تساعدك فهمت ولا لازم أشتم

ولسة الجاى اجمل

اجزاء القصة فى حدود عشر اجزاء

كل 5 ايم جزء جديد

انتظرنى يا صديقى


.

zalzalmara
10-25-2017, 08:36 PM
ولسة الجاى اجمل

اجزاء القصة فى حدود عشر اجزاء

كل 5 ايم جزء جديد

انتظرنى يا صديقى


.

انا نمت مش انتظرت

Zibo3
10-26-2017, 12:46 PM
طب ما تكمل بقي

Tarek*
10-28-2017, 01:28 PM
انا نمت مش انتظرت

طب ما تكمل بقي

اسف يا جماعة على التأخير
لكن هى ظروف شغلى ملخبطانى شوية

اوعدكم اكتب الجزء الجديد غدا


انا بدخل من التليفون والكتابة فية صعبة جدا اعزرونى
يا اصدقائى
.

mrla1000
10-28-2017, 03:21 PM
ولا يهمك معذور

BuShRa
10-29-2017, 08:42 AM
تم دمج الجزء الخامس

Omar el gamed
10-29-2017, 09:04 AM
برافو يا فنان عاش تجنن بس كنت عشمان ان الأجداث تبقى اكثر من كده مش بس نيكة الديسكو خالص بس اشطة حلوة خالص بس مستنين الجديد بسرعة علشان انت عندك الأفضل من كده

Tarek*
10-29-2017, 10:40 AM
ولا يهمك معذور

شكرا لتفهمك الوضع

Tarek*
10-29-2017, 10:41 AM
تم دمج الجزء الخامس

شكرا يا قمر على تعبك معايا فى الدمج

تسلمى يا احلى بيشووو



.

Tarek*
10-29-2017, 10:42 AM
برافو يا فنان عاش تجنن بس كنت عشمان ان الأجداث تبقى اكثر من كده مش بس نيكة الديسكو خالص بس اشطة حلوة خالص بس مستنين الجديد بسرعة علشان انت عندك الأفضل من كده

تسلم على مرورك الجميل

شوفوني
10-29-2017, 11:20 AM
الجزء الخامس جاء خاليا من المفاجأت ولكن سرده وطريقة سير الاحداث فيه اصبحت اكثر اتقانا وواقعية
هناك تقدم ملحوظ عزيزي في كتابتك
اتمنى لك التوفيق في الحلقات القادمة

Tarek*
10-29-2017, 11:30 AM
الجزء الخامس جاء خاليا من المفاجأت ولكن سرده وطريقة سير الاحداث فيه اصبحت اكثر اتقانا وواقعية
هناك تقدم ملحوظ عزيزي في كتابتك
اتمنى لك التوفيق في الحلقات القادمة





كويس ههههه

تقدم بعد عزاب النقد

بنتعلم من كبار الكتاب الخبرة بتيجى مع الوقت


.

محب العشق
10-29-2017, 03:09 PM
حلوه فشخ كمل يا برنس



قصص نيك بنات خجلانه وعندها شهوه عاليهالديوث وزوجته وابن البواببقيت حاسة اني شرموطة اوي/archive/index.php/t-238500.htmlقصص نيك افريقيات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-380525.htmlقصص سكس محارم اخ مع اخته جديد مع الصور/archive/index.php/t-417901.html/archive/index.php/t-266894.htmlقصص لواط محارم site:rusmillion.ruقصة نيك ناكني جوز خالتيقصص سكس كيف فتحت طبز زوجتي/archive/index.php/t-327506.htmlفصص نيك نسوانجي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-242824.htmlالألبوم الكامل لمدام منتديات نسوانجي/archive/index.php/t-522450.htmlقصص سكس صعيدية/archive/index.php/t-249260.html/archive/index.php/t-198569.htmlارشيف نيك عائلتي site:rusmillion.ruقصص سكس صديقي الديوثافلام نيك امهات نيك عنيفة/archive/index.php/t-500896.htmlﻧﺎﻛﻨﻲ ﺍﺧﻲ ﺍﻧﺎ ﺳﻤﻴﺮﺓ ﻣﻦ ﺻﻨﻌﺎﺀ ﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚصور السكس العجيبقصص سكس عايلات نيك متحررين اااااح/archive/index.php/t-325237.html/archive/index.php/t-322345.htmlgggسكس حيواناتقصص سكس ذهاب وعودة الجزئ الأولسكس الدارالبيظاء/archive/index.php/t-345582.html/archive/index.php/t-537155.htmlكيف اقنع زوجتي اني ادخلو بطيزها/archive/index.php/t-161844.htmlسكس نيك سودانيۃقصة مثيرة منتديات نسوانجيسكس محارم نيك "ناك طيزي"جوجل سكس قصص زنا محارم نيك نار مواقع وارشيفات نسواجي وعرب نار وسكساويربطتني ونكتني/archive/index.php/t-114225.htmlقصص سكس بين شاب وامه في طيزها/archive/index.php/t-447686.html/archive/index.php/t-245067.html/archive/index.php/t-386081.html/archive/index.php/t-506935.html/archive/index.php/t-244572.html/archive/index.php/t-541290.html/archive/index.php/t-313527.html/archive/index.php/t-7873.html/archive/index.php/t-429048.html/archive/index.php/t-189356.htmlسكس.جديدفرس.حلو/archive/index.php/t-307426.htmlقصص سكس جماعي ماما الشرموطه وبابا الديوثقصص سكس زوجتي الفرسة الشرسة/archive/index.php/t-153255.html/archive/index.php/t-356718.html/archive/index.php/t-387840.htmlارمله طيزها كبيره تعشق الزب الطويل قصتياجمل صور مراهقات اجنبي سكسعائلة site:rusmillion.ruقصص نيك الهانم المكنه/archive/index.php/t-155972.htmlقصص سكس الخجوله/archive/index.php/t-440030.htmlقصص نيك نسوانجي الارشيفقصص نيك الفقر والشهوات/archive/index.php/t-394757.htmlقصص سكس محارم ضيقة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-128006.html/archive/index.php/t-419489.html/archive/index.php/t-442320.htmlقصه نيك سمر وطيازهارقص سکسی .1/archive/index.php/t-479155.htmlقصص سكس مع زميلتيقصص لواط نسوانجي الخليجي قصص خرم طيزي خول ستيسكس محجبات لابسين فساتين سرايا/archive/index.php/t-332102.htmlقصتي مع شم الطيز/archive/index.php/t-185687.htmlصور نسوان نيك في الرجلينقصص سكس رجال الشرطه ينيكو امي/archive/index.php/t-457419.htmlقصص نيك خطيبتي وامها متسلسله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-7010.html/archive/index.php/t-221873.htmlقصص نياكة طيز