دخول

عرض كامل الموضوع : قصه ميدو وحنان اشهر متحررين على تويتر الجزء الثانى


الفحل الزبير
06-24-2018, 10:44 AM
الحكايه دى ع لسان ميدو جوز حنان

التجربه الحقيقيه التانيه لحنان وميدو
بعد تجربتنا الاولي واللي سبق ونشرتها وحكيتلكو فيها عن محمد نائب الحي والي انتهت علاقتنا معاه من أكتر من عام لأسباب شخصيه مش هينفع اذكرها احتراما ليه ولكن علي أي حال الراجل كان محترم وقمه في الذوق والرقي ودليل رقيه هو انسحابه وقت ماطلبنا منه الانسحاب الراجل خرج من حياتنا بهدوء ورقي لأن الشخص المحترم متحكمش عليه وقت بدايه العلاقه لا , احكم عليه وقت الخلاف وانتهاء العلاقه .

اما تجربتنا التانيه فبطلنا فيها هو شخص من أرض الواقع من نفس المدينه اللي عايشين فيها اسكندريه ومن منطقه قريبه جدا مننا , التعارف بدء بشكل سطحي عادي جدا بين حنان مراتي ومستر ايهاب مدرس الثانوي وصاحب سنتر شهير في المنطقه والحي كله بيدي فيه دروس خصوصيه لبنين وبنات المرحله الثانويه (ملحوظه اسم ايهاب مجرد اسم حركي وليس الاسم الحقيقي) متجوز وعنده بنتين وعمره فوق الاربعين
حنان اتعرفت عليه بالصدفه في امتحانات الثانويه بتاعه السنه اللي فاتت 2017
حنان ليها أخ صغير والحقيقه كان مستواه زفت وكان عايد السنه وحنان هي اللي سألت علي مدرس كويس يساعد اخوها لحد ما توصلت لسنتر مستر ايهاب وقابلته وتكلمت معاه علي اخوها ومن هنا ابتدت العلاقه هو من البدايه لفت نظرها من أول مره شافته من شياكته في لبسه وجسمه الرياضي وكاريزما وطريقته في الكلام معاها شدها جدا واعجبت بيه واخدت رقمه عشان لما تحب تطمن علي مستوي اخوها ودي كانت بدايه الشراره , هي مكلمتوش غير مره واحده بعد الموضوع ده بحوالي اسبوعين عشان تسأل عن اخوها والمكالمه اتحولت لتعارف شخصي والكلام اخد سكه تانيه بعيد عن اخوها خالص ايهاب تقريبا حس بميل من حنان تجاهه فبدء يسألها عن حياتها الشخصيه وهي كانت كتير متجاوبه معاه ودا اللي جراه انه يتصل بيها كل كام يوم بحجه انه يطمنها علي اخوها ,في نفس الوقت حنان كانت بتحكيلي كل التفاصيل دي وكمان قالتلي انه عاجبها جدا وكنا بنتخيله معانا في الجنس كتير . المهم المكالمات اتحولت لغرام وشويه شويه بمرور الايام أبتدت المكالمات تسخن ويحصل بينهم علاقه علي التليفون واستمرت العلاقه دي شهور لحد مافيوم قلها أنا نفسي نتقابل ونمارس عندي في الشقه , قالتله طب ومراتك قالها مراتي بتروح عند امها عشان تعبانه , المهم لما حنان حكاتلي التطورات قلتلها مينفعش أنتي عارفه اني لازم اكون موجود لان متعتي هي اني اشارككم وهو يكون عارف انما لوحدك لا مستحيل تروحي , أتحججيله بأي حجه المهم فعلا حنان اعتذرتله وقالتله لا مقدرش خليها قدام شويه أنا هرتبلك فكره اضمن من عندك وأأمن
المهم ابتدينا احنا نفكر نطور الامور معاه ازاي ونعرفه اني عارف وموافق خصوصا انهم اتعرفو علي بعض بشكل جيد ومر علي تعارفهم واتصالاتهم دي شهور وهي لمحتله أكتر من مره لما كان بيسألها ازاي بتتكلمي بحريه معايا وجوزك في البيت. فكان ردها انه عادي ميدو شخص متحرر ومش رجعي بيحترم الصداقه بين الراجل والست ودي كانت تقريبا الضوء الاخضر اللي حنان لمحتله بيه عشان ياخد حريته ويطمن أكتر خصوصا ان فيه كل الصفات اللي احنا بندور عليها من حيث العمر فهو كبير وناضج . من حيث المكانه الاجتماعيه فهو متعلم مثقف له اسمه وسمعته دا راجل بيدي دروس لبنات الناس وسمعته هي راس ماله وكمان متجوز وعنده بنتين يهمه سمعتهم في المستقبل يعني مضمون اهم نقطه وهي حفاظه علي الكتمان والسريه ويمكن أكتر مننا .
لو تفتكرو أو تراجعو التويتات علي حسابي علي تويتر هتلاقوني من فتره كلمتكم عن ان فيه مدرس ثانوي مراتي معجبه بيه وهو نفس الشيء بس مكناش عارفين نجيبه ازاي أو نفهمهاله ازاي . وقتها عرضنا المشكله عشان نسمع اقتراحاتكم وكان من ضمن الافكار فكره اننا نستضيفه بما اننا بنعرفه من فتره نستضيفه يتعشي عندنا كزياره عاديه وفعلا ده كان انسب اقتراح . والخطوه جات مني أنا عشان حنان قالتلي مينفعش أنا أعزمه , عشان يطمن أكتر أنك موافق وعارف بالي بينا كلمه انت, بس الحقيقه وقتها مكلمتوش معرفتش اقله ايه الموضوع مش سهل بصراحه خصوصا مع حد عارفه في الحقيقه مش النت , لحد من حوالي اسبوعين اتقابلنا أنا وهو في كارفور قبل العيد بيوم وكانت معايا حنان وهي اللي شجعتني اني اطلب منه الزياره والحقيقه واقسملكم ب**** الكلام هو اللي جاب بعضه وقتها معرفش ازاي لقيتني بقله حنان كلمتني كتير عنك أنا عارف انكم اصدقاء جامدين من أيام ما كنت بتدي لاخوها دروس والحقيقه كذا مره حنان تقلي اني اعزمك عالعشا عندنا عشان نتعرف أكتر ويكون عيش وملح بس بكون محروج منك فياريت لو وقتك يسمح تتعشي عندنا بكرا . ساعتها بص لحنان وهي غمزتله بعنيها انه يوافق وانا لاحظت الحركه وضحتك وفعلا هو قالي تمام مقدرش اقول لا , وفعلا جالنا تاني يوم أول يوم العيد وكانت قاعده عاديه لان للاسف لما كان عندنا كل شويه يجي حد من قرايبنا يعيد علينا , فالموضوع مكنش مهيأ خالص للحوار , كنا قاعدين في الصاله وفي الليله دي كان فيه ماتش تقريبا كان ماتش لمصر , الهم لما لاحظت انه هيستأذن ويمشي دخلت لحنان المطبخ وقلتلها ايهاب شكله هيمشي عشان الجماعه موجودين وهو شكله محرج واللي قاعدين مشغولين بالماتش فعايزك لما يجي يخرج توصليه لباب الشقه عشان يحس اننا بنعامله معامله خاصه لان معني ان حنان توصله للباب وتقوله هنرتب ليله تانيه نسهر فيها علي راحتنا اننا كده بنديله الشاره اننا عيزين متعه معاه بسريه وفعلا ده اللي حصل ومشي .
المهم انتهت الليله وفجأه لقيناه بيتصل فرديت عليه أنا لاقيته بيقلي هو فيه ايه بالظبط أنا دماغي محتاره ممكن تيجي دوغري وصريح وتكلمني بوضوح انت كنت عزمني ليه وليه حنان قالتلي هنرتب أنا وميدو يوم تاني نسهر فيه براحتنا ؟ قلتله بص مش هينفع أتكلم معاك في التليفون في الامور دي لكن لو انت مهتم تعرف ممكن نتقابل أنا وانت بكرا قالي تمام نتقابل ,وفعلا اتقابلنا تاني يوم الساعه 4 في مكان هادي جمب البيت وقلتله بصراحه أنا عارف أن في علاقه بينك وبين حنان من فتره وبتتكلمو كتير في التليفون وانت طلبت منها أكتر من مرا انها تجيلك بيتك بأماره لما مراتك كانت عند امها عشان امها كانت تعبانه , حنان بتقولي كل حاجه وانا بصراحه راجل متحرر ومعنديش مشكله اننا كلنا نكون اصدقاء ونقضي وقت لطيف مع بعض وعلي فكره فيه مليون حد يتمني الصداقه دي بس احنا فكرنا فيك انت تحديدا لانك راجل راسي عاقل وناضج ومن عيله وليك سمعتك اللي تحرص عليها ولان الموضوع مش سهل أي حد يتقبله بعقلانيه ويفهم مدي خطورته خصوصا اننا في مجتمع متخلف , لكن بما أنك معجب بحنان وحنان معجبه بيك وانا بصراحه راجل من النوعيه اللي بتنبسط وهو شايف مراته مبسوطه يبقي ليه نحرم نفسنا ,
الحقيقه بعد ماخلصت كلامي لاحظت انه اتوتر وبنفس الوقت يبان سعيد بالي قلتهوله وقام قايلي مش عارف اقلك ايه أنا مش مستوعب أنا أسمع عن الرغبات دي بس الحقيقه مكنتش متوقع انكم كده ميبانش عليكم انكم متحرريين خالص بس تصرفاتكم الاخيره بصراحه شككتني وعشان كده كلمتك امبارح وانا بجد سعيد وبحترم صراحتك معايا واتمني اكون اضافه ليكم ونقضي كلنا وقت لطيف في هدوء من دون مشاكل ونتصرف بحرص وياريت لو نبتدي من النهارده واجيلكم الليله , قلتله لا , لازم أتكلم وارتب مع حنان الاول عشان زي مانت فاهم احنا لسه في عيد وممكن أي حد يجلنا . قالي اوك اتفقنا هنتظر منكم تليفون وانتهت المقابله ومشينا كل واحد لبيته
روحت وحكيت للنونا كل شيء فقالتلي بلاش اليومين دول نصبر لبعد العيد عشان اودي العيال عند امي وفعلا دا اللي حصل ومناسبه العيد انتهت وحددنا يوم الجمعه 22 /6 /2018 يكون يوم اللقاء لاتمام المتعه عندنا في الشقه وتحديد اليوم مكنش سهل كان لازم ننتظر ليوم تكون ام حنان فاضيه فيه ومتفرغه للولدين عشان مينفعش نسيبهم في البيت في يوم زي ده خصوصا في أول لقاء , المهم حنان قالت لامها هسيب عندك العيال للصبح وكان عادي لانهم اوقات كتير بيباتو عند ستهم يوم الجمعه . والحقيقه امتع لحظه وامتع وقت بالنسبالي هو الساعه أو الاتنين اللي قبل مايجي ايهاب لانه اتصل الساعه 7 وقالي هكون عندكم علي الساعه 9
امتع اوقات كانت بالنسبالي هي بعد ماأتكلم ايهاب وابتدينا أنا ومراتي نحضر نفسنا لاستقبال الضيف أو بمعني ادق ابتدت حنان بتحضير نفسها لاستقبال عشيقها , أول حاجه قالتلي هقوم عشان اللحق اخد دش وانضف شويه شعر حولين كسها برغم ان مكنتش شايف أي شعر هي الصراحه دايما بتنضف بس حبت تنضف أكتر وتشيل أي اثر لشعر في جسمها , المهم خلصت الدش وخرجت لأوضه النوم عشان تلبس الطقم اللي كنا شارينه قبلها بيوم مخصوص عشان الليله دي وبصراحه فكره شرا الطقم كانت فكره حنان لقيتها بتقولي عايزه أنزل اشتري قميص نوم وطقم داخلي لايهاب , قلتلها ماأنتي عندك كتير قالتلي يا ميدو دول لبستهم ليك وفيه منهم لبستهم لمحمد , فحبيت يكون لايهاب حاجه مخصصه ومختلفه عشان بعدين تكون ذكري وتفكرنا بمغامراتنا وتجربتنا معاه والحقيقه اقنعتني . بقلكم كل ده عشان لو فيكم زوج متحرر وبيقرا الكلام دلوقتي هيفهمني ويحسني لأن اهم لحظه هي لما يشوف مراته ام عياله بتتشيك وتهتم بنفسها لعشيقها واهتمام اقسم ب**** عمرها ماعملثولي ودة بحد ذاته بيثيرني جنسيا أكتر من العلاقه نفسها .
المهم الساعه 9 وربع تقريبا وصل ايهابـ ولقيناه جايب معاه كيس كبير شويه اصفر مكتوب عليه اكليمندس �� وعطاه لمراتي بعد ماسلم عليها وحضنها وباسها , حطت الكيس علي الترابيزه وفتحت الكيس لقينا كيس تاني جواه اسود وموجود فيه وسكي وبيرة هينكل أنا قلتله أنا مش بشرب ولا بحب الشرب , قالي أنا مش جايبهملك أنا جايبهم لحبيبتي وبص لحنان , حنان قالتله لا مليش فيه عشان بكره ريحتها لو شربت هرجع المهم هو اصر عليها فهي شربت بق واحد بالعافيه ومقدرتش تكمل ولقيتها بتقله يلا بينا جوا قصدها اوضه النوم . دخلو جوا وهو بدء يقلعها هدومها وانا قاعد علي كرسي التسريحه بتفرج وحبيت اصور بس هو رفض التصوير نهائي عشان الموضوع لو اتفضح وحد شاف الصور هتكون مصيبه قلتله متخافش قالي لا معلش لو سمحت يا ميدو احنا اتفقنا علي الستر والحرص فعشان خاطري بلاش نفضح نفسنا بنفسنا لأن ممكن التليفون يقع في ايد أي حد حتي لو حذفتهم فيه برامج بترجع الصور فمعلش بلاش وحنان ايدته وانا قلتلهم ماشي خلاص هتفرج في هدوء

وبدء يقلعها هدومها واول مابزازها بانت فضل يرضع فيهم بنهم كأنه مش متجوز ولا شاف لحمه من قبل اقسم ب**** �� وقلع كل هدومه في ثانيه وقلعها هدومها كلها ونزل يلحس في كل حتا في جسمها وهي نايمه علي ضهرها وكانت بتبصلي بنظره احنا لتنين فهمنها وهي انه أنا بتناك اشبع عينك يا ديوث لانها فاهمه اني بموت في كده , وشويه تغمض من اللذه لحد ما جه دورها ترضعله زبه هي قامت ترضعله من هنا مفيش 3 دقايق لقيته ببينهج وهو بيقولها كفايه هينزلو كفايه هينزلو قامت سايبه ذبه وهو ملحقش نفس لانه كان وصل لمرحله الا عوده وقام منزلهم علي وراكها ونام علي السرير وهو بيتنفس ويتنهد بصوت عالي كأنه كان طالع منزل أو خارج من سباق جري !! المهم بصينا لبعض أنا وحنان بحسره لسرعه القذف اللي فاجأنا بيها ايهاب ولقيته بيقلها معلش يا حنان انت اصلك سخنه وتهيجي الحجر مقدرتش امسك نفسي بس شويه وهنعمل واحد تاني , قلتله لا عادي ولا يهمك خد راحتك ��

قامت عملت عصير وقطعت شويه فاكهه وبعد حوالي نص ساعه هي قعدت جمبه وفضلت تلعب في ذبه شويه وهو يبوسها شويه من بقها وشويه يرضع في بزازها وبعدين هي ركزت علي ذبه عشان تقومه وفضلت ترضعله فيه أكتر من تلت ساعه وهو نايم مبيقمش غير يادوب شويه نص قومه المهم لما هو حس انها زهقت قلها هدخله وهو نص انتساب لما يدخل كسك هيسخن ويقف وفعلا عمل كده بس للاسف موقفش وفضل ينيك شويه بتاع 10 دقايق وذبه مش قايم قوي وحجمه صحيح اكبر من بتاعي بس مع عدم الانتصاب حنان متمتعتش وهو جابهم في 10 دقايق ودة علي فكره وقت طبيعي وجيد لكن اللي قريف حنان وفصلها انه مش منتصب خالص فمتمتعتش للاسف وقامت دخلت الحمام وشويه لما خرجت قالت بعد ازنكو أنا تعبانه عايزة انام ودخلت وقفلت الاوضه , وايهاب حس انها متكيفتش منه اتحرج وقالي استاذن أنا بقي يا ميدو عشان الوقت اتاخر وابقي بوسلي حنان أنا عارف انها منبسطتش مني بس اوعدك المرا لجايه دا لو حبيتو نكررها هاخد حبايه ترامادول ولا أي حاجه عشان اقدر اسعد حنان , وخرج وانتهت الليله بنهايه مش لطيفه الحكايه عكس بدايتها تماما . مش عارف اقلكم ايه بس للاسف مفيش حد كامل لو لقيت الدكر اللي يسعدها متلاقيش فيه النضج والرقي والمركز والقيمه الاجتماعيه المحترمه . معلش مسيرها تتعوض وادينا مكملين لحد ما نلاقي الشخص المكتمل الصفات .
وقال ايه حنان شاريالك قميص مخصوص عشان يفكرها بالذكري دي �� مش بعيد تولع في القميص لما تشوفه تاني ��

Sami Tounsi
06-24-2018, 12:47 PM
هو انت كتبت الجزء الاول حتى تنزل الثاني ؟
الجزء الاول كاتبه غيرك فلا يحق لك كتابة البقية ..
مخالف للغلق ..



/archive/index.php/t-205334.html/archive/index.php/t-587384.html/archive/index.php/t-281206.htmlقصص عرب "ميلف" مدام فتحية فيعمارة/archive/index.php/t-268425.html/archive/index.php/t-98616.html/archive/index.php/t-176533.html/archive/index.php/t-334691.htmlقصص سكس منقباتقصص جنسية متسلسلة كريم site:rusmillion.ruصور سكس إرشيف متحرك/archive/index.php/t-217266.htmlقصه طيزي مفتوحه ومفشوخهسکس عراقیه لابسه شیله وعبایه تناچ صفح/archive/index.php/t-141603.htmlقصص سكس محارم يمنية من صنعاء site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-341998.htmlصور نسوان ملبن/archive/index.php/t-119101.htmlقصص حيوانات نيك كلاب مع/شبابصور سكس جامده من فتحة المهبل.قصص سكس زوج بنتي وزبه كبيرقصص سكس انا و اخواتيقصص نيك رهيبنيك لياله ادخله عند زوجهمنتديات نسوانجي صور سكس كس اسمر مربرب/archive/index.php/t-2595.htmlقصص سكس حملت site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-206431.htmlقصص سكس السلسله الثالثه اولد الزواتقصص سكس يمني سكرانه site:rusmillion.ruقصص سكس شامية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-472626.htmlافتحي رجليك اشوف كسك/archive/index.php/t-159923.htmlحكاية إغتصبني في غرفتيقصص نيك اطياز خالاتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-322345.htmlقراءه صفحات قصص سكس مكتوبه/archive/index.php/t-561295.htmlقصص نيك يمني محارم ارمله/archive/index.php/t-268224.html/archive/index.php/t-39491.html/archive/index.php/t-464379.htmlقصص سكس مع بواب /archive/index.php/t-471945.htmlقصص سكس محارم مع خالتي زوجها مغترب site:bfchelovechek.ruقصص سكس حلمقصص سكس بنات مصوره كتابيه قحاب نيك كلام ساخنقصص محارم انا سالب و بموت في اللواط و السحاق/archive/index.php/t-487370.htmlكان يتحسس على طيزي سويت نفسي نائمهسكسي بنات اول طلعت من المحجبات الشدو /archive/index.php/t-375266.htmlقصص نيك طيز اخت الزوجة ارشيف site:rusmillion.ruقصص سكس يضع مخدرلااخته في عصير/archive/index.php/t-7015.htmlقصت سكس الشميل ناكتني انا واختيلحست خرمي السكرتيرة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-139568.htmlمتسلسلة اختي تحتال علي بالواتس آبكسي واجمل نيكقصت عشقي لنيك المدامات/archive/index.php/t-283213.htmlاه والمقاطع سكس اجنبي رومانسي نسوانجي/archive/index.php/t-258397.htmlطیز متعہقصص سكس زوجتي.com/archive/index.php/t-201194.html/archive/index.php/t-400222.html/archive/index.php/t-316103.htmlقصص محارم دياثة مع صاحب شغلااااااه اخخخ افتحي رجلك ياقحبه/archive/index.php/t-317863.htmlقصص وصور جنس ماحدة وإبنها شريف الجزء الثانيصورصكس أمهت أمنيت/archive/index.php/t-121225.html/archive/index.php/t-273098.html